2014-12-21, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chickenpan
Doseringsmässigt, hur skiljer sig clomid och nolva vid pct?

Tänker mig efter min ot 50/50. Har både nolva och clomid hemma. Om nolva, fronta och sen 20mg/ed. Men hur står det till med clomid i doseringen?

Någon som kan upplysa mig ang clomiden?

Nvm, läste fel innan. Antar att man kan fronta mef 300 mg följt av 100 mg i 10 dagar följt av 50 mg i 10 dagar.
Senast redigerad av Chickenpan 2014-12-21 kl. 13:44.
Citera
2014-12-21, 14:06
Medlem
Blir hcg förstörd om den blir frusen eller är det bara att Tina upp?
Citera
2014-12-21, 14:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grusplan
Blir hcg förstörd om den blir frusen eller är det bara att Tina upp?

Nej. Jag föredrar att blanda 1 spruta åt gången så det räcker i 5-6 veckor i kylen sen blandar jag ny så slipper jag ha det i frysen.
Citera
2014-12-22, 00:53
Bannlyst
Jag har inte tagit nåra testo eller ASS tidigare men eftersom jag vill höja min egen produktion så undrar om jag bara kan köra HCG för att med hjälp av den min egen produktion ska börja producera mera testo än vad den gör vanligt, kan man köra endast HCG för mitt mål?

Jag har för närvarande 15 nmol, hur mycket ungefär tror ni jag kommer öka med hjälp av HCG?
Citera
2014-12-22, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Nej. Jag föredrar att blanda 1 spruta åt gången så det räcker i 5-6 veckor i kylen sen blandar jag ny så slipper jag ha det i frysen.

Jag i undrar om det blir förstört om det blir fruset.
Citera
2014-12-22, 12:01
Avslutad
Citat:
Jag i undrar om det blir förstört om det blir fruset.

Nej. Marginell skillnad i effekt upplever vissa. Varför inte i kylen? Rädd att pojkvännen ska hitta?

Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Ligger för närvarande på 600mg test e/c ew och planerar en blast på mast p 400mg ew + tren a 200mg ew 8v i feb-mars. Jag hade tänkt köra igång hCG 300iu e3d i februari till kurslut någonstans maj-juni och kör adex .5mg eod. Syftet med hCG är naturligtvis att påskynda och förmildra PCT-förutsättning som för övrigt kommer bestå av 40/40/20/20 nolva.

Vad har ni för åsikter kring detta? Tänker på adex/mast/hCG i kombination.

Mvh

aKAY

Enda du kan tänka på är att HCG ger högre östrogen men det lär inte påverka något med tanke på din dos adex. Annars kan duköra 1000iu e7d, 500iu Måndag/Torsdag eller som du skrev ett rullande 3dagars stick det spelar ingen roll om du inte föredrar att sticka ofta.
Senast redigerad av Tony_Tedeschi 2014-12-22 kl. 12:18.
Citera
2014-12-22, 13:55
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Nej. Marginell skillnad i effekt upplever vissa. Varför inte i kylen? Rädd att pojkvännen ska hitta?

Enda du kan tänka på är att HCG ger högre östrogen men det lär inte påverka något med tanke på din dos adex. Annars kan duköra 1000iu e7d, 500iu Måndag/Torsdag eller som du skrev ett rullande 3dagars stick det spelar ingen roll om du inte föredrar att sticka ofta.

Jo precis, föredrar nog e3d för att hålla lite jämnare nivåer på östro från hCG.

Tack för svar.

/aKAY
Citera
2014-12-22, 14:25
Medlem
Citat:

Är du 14 år gammal eller helt sönder pundad tönt? Har jag sagt att ja ska ha den i frysen? Svara på frågan eller låt bli i stället.
Citera
2014-12-22, 14:31
Avslutad
Citat:
Är du 14 år gammal eller helt sönder pundad tönt? Har jag sagt att ja ska ha den i frysen? Svara på frågan eller låt bli i stället.

Svarat TVÅ gånger och gett dig förslaget att ha i kylen. Använd glasögonen så slipper du bli tagen för att vara analfabet.
Citera
2014-12-22, 14:39
Medlem
Jag frågade inte vart den ska förvaras. Jag frågade vad som händer om den skulle råka bli fryst.
Vet mycket väl att den ska va i kylen, men om man som jag ligger borta på jobb så kan den ju frysa när man reser.
Det är ju du som svarat på en fråga jag aldrig ställt...
Citera
2014-12-22, 14:39
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:

Är du säker på de 5-6 veckor du nämner? Överallt där jag läst har det stått 20-28 dagar. Därför har jag även planerat att ha halva i kylen och halva i frysen.
Citera
2014-12-22, 14:41
Avslutad
Citat:
Jag frågade inte vart den ska förvaras. Jag frågade vad som händer om den skulle råka bli fryst.
Vet mycket väl att den ska va i kylen, men om man som jag ligger borta på jobb så kan den ju frysa när man reser.
Det är ju du som svarat på en fråga jag aldrig ställt...

Citat:

Citat:

Analfabet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in