2014-12-19, 15:50
Medlem
asdfarns avatar
Klart du kan stoppa spjutet i någon brud, sålänge det är skönt för dig så spelar det ju egentligen ingen roll vad tjejen tycker? Om ni inte är tillsammans dvs
Citera
2014-12-19, 15:54
Medlem
NovaOculuss avatar
För det första handlar det om din egen njutning. För det andra är det inte särskilt kul att ha 21 cm i slakt tillstånd, fråga oss som vet.
Citera
2014-12-19, 16:00
Medlem
Alltså....

Du har ligger ju i snitt med vad som räknas som normalt.
Nu är detta internet och alla här har 1,3m lång kuk.

Med 13cm kan du göra många tjejer glada.
Citera
2014-12-19, 16:03
Smal? Har du mätt omkretsen?

Varför sitter du och intalar dig själv skit om du ändå är oskuld? 14 cm är väl inget att hoppa i taket för, men det är knappast "litet". Omkretsen kan du mäta och skriva här så kommer din bild av hur smal den egentligen är troligtvis bli dementerad. Jag tror att du har en skrev bild efter all porr du kollat på.
Citera
2014-12-19, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirapen
En normal kuk är 15-20 cm och inte smal. ...
Nej, det är de inte, och du har redan fått länk till undersökningar som visar att medellängd är 13-15 cm. Jag tror att du trollar. Eller så är du helt fixerad och lyssnar inte. Då är du för smal och kort i huvudet snarare.
Citera
2014-12-19, 19:17
Medlem
Jag har en liten penis. Jag har haft sex med "många" tjejer. Ingen har klagat, inte direkt mot mig vill säga.. Sen vet jag inte om det tisslas till tjejkompisarna. Men det är väl inget att hänga upp sig på?

Sex är en tävling, den som kommer först vinner.
Citera
2014-12-19, 19:23
Medlem
Tänk så här...
Skulle du kunna bli ihop med en tjej som nästan är helt utan bröst?
Skulle du kunna bli ihop med en tjej som inte kommer varje gång?

Svaret är självklart ja! När man älskar någon så struntar man i sådant!
Sen är 14cm helt ok!
Och är man lite rund så blir snorren kortare, mät från överdelen av roten där sitter ett "ben" till ollonet
Citera
2014-12-20, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Tänk så här...
Skulle du kunna bli ihop med en tjej som nästan är helt utan bröst?
Skulle du kunna bli ihop med en tjej som inte kommer varje gång?

Svaret är självklart ja! När man älskar någon så struntar man i sådant!

ja, det skulle jag. men kvinnor är inte som vi män, de har mer krav. en kvinna skulle aldrig acceptera om en kille hade en kuk som är 14 cm och väldigt smal.
Citera
2014-12-20, 00:59
Bannlyst
Ni som har svarat verkar inte fatta.

Det stora problemet med min penis är att den är väldigt smal (omkrets).

Själva längden är 13-14 cm, vilket är ganska litet i dagens porr-skadade värld.

Jag har alltså en liten och smal snopp.
Citera
2014-12-20, 01:14
Medlem
Citat:
Ni som har svarat verkar inte fatta.

Det stora problemet med min penis är att den är väldigt smal (omkrets).

Själva längden är 13-14 cm, vilket är ganska litet i dagens porr-skadade värld.

Jag har alltså en liten och smal snopp.

gör som i hollywood gigolo ställ dig och skrik "i got a thin dick".

sluta fåna dig din fjant, tror ingen tjej bryr sig om det mot all förmodan skulle skita sig så kan man göra på andra sätt.
dessutom har du inte ens testat än.

kom tillbaka när du kört en sisodär 20 kvinnor och ALLA klagar på din lilla smala penis. kan garantera dig att ingen kommer klaga.

sen ska du sluta jämföra dig med porr skådisar det är inte verkligheten!
Citera
2014-12-20, 01:33
Medlem
Citat:
Var osäker på vilken forumsdel, det är därför.

Min kuk är smal, väldigt smal. Är väl inget att sticka under stolen att en kvinna önskar sig att en kille ska ha en normal-tjockad kuk? Så att det känns lite. Blir ju skönare så.

Måste vara tråkigt att suga på en smal kuk dessutom.

Glöm inte bort att den bara är 14 cm lång också, de flesta kvinnor vill att den ska vara 15+ cm.

Din snopp är alltså 1cm mindre än vad kvinnor vill ha? Att du själv säger det är bra komiskt. Om man nu ska vara en stöttande kompis kan jag ge tipsen: lär dig äta mus som en kung, då är du hur som helst ett bättre ligg än dina jämnåriga, och bestäm dig för att inte bry dig om storleken på din dase och få till en sund dos självförtroende. Självförtroende är viktigare än det mesta. Och försök inte ha sex med några chicos sålänge du inte är homosexuell, utan sök dig till ett par lösaktiga chicas i behov av någon som vill öva på att lapa fitta och även i övrigt vara en gentleman. Då kan du också passa på att dra fram din lilla vän och försäkra dem om att "denna kommer ni inte få ont i stjärten av".
Citera
2014-12-20, 01:43
Medlem
Cents4s avatar
Du lider alltså av att snoppen är för smal i omkrets och inte själva längden? Hur smal snackar vi nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in