2014-12-18, 23:55
Medlem
skoltjejs avatar
Alltså, känner din tjej inte det är det nog fel på henne och inte dig. Jag vet att jag kan få rejäl njutning av bara ett finger.
Citera
2014-12-19, 00:05
Medlem
skoltjejs avatar
Och snälla, sluta skapa trådar om din snopp. En räcker.
Citera
2014-12-19, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Och snälla, sluta skapa trådar om din snopp. En räcker.

Var osäker på vilken forumsdel, det är därför.

Min kuk är smal, väldigt smal. Är väl inget att sticka under stolen att en kvinna önskar sig att en kille ska ha en normal-tjockad kuk? Så att det känns lite. Blir ju skönare så.

Måste vara tråkigt att suga på en smal kuk dessutom.

Glöm inte bort att den bara är 14 cm lång också, de flesta kvinnor vill att den ska vara 15+ cm.
Citera
2014-12-19, 00:41
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirapen
Var osäker på vilken forumsdel, det är därför.

Min kuk är smal, väldigt smal. Är väl inget att sticka under stolen att en kvinna önskar sig att en kille ska ha en normal-tjockad kuk? Så att det känns lite. Blir ju skönare så.

Måste vara tråkigt att suga på en smal kuk dessutom.

Glöm inte bort att den bara är 14 cm lång också, de flesta kvinnor vill att den ska vara 15+ cm.

Snälla, myt. Som sagt. Man kan få njutning av ett finger, då borde din snopp vara mer än tillräckligt. Tror inte alls 14 cm är litet.
Citera
2014-12-19, 00:45
Bannlyst
Citat:
Snälla, myt. Som sagt. Man kan få njutning av ett finger, då borde din snopp vara mer än tillräckligt. Tror inte alls 14 cm är litet.

Nej, det är ingen myt, det är fakta. Kvinnor har höga krav eftersom de har lätt för att få killar.

14 cm är ju ganska litet som sagt.

Och du verkar inte riktigt förstå att min dessutom är väldigt smal, samtidigt som den endast är 14 cm.
Citera
2014-12-19, 00:48
Medlem
Gå och sätt på ett luder, kan du fråga henne vad hon tyckte.
Citera
2014-12-19, 00:50
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirapen
Nej, det är ingen myt, det är fakta. Kvinnor har höga krav eftersom de har lätt för att få killar.

14 cm är ju ganska litet som sagt.

Och du verkar inte riktigt förstå att min dessutom är väldigt smal, samtidigt som den endast är 14 cm.

Jag är tjej, jag vet nog mer. Jag har aldrig sökt efter snopp. Skulle aldrig säga nej till en kille på den grunden eller dras till en kille bara för att han har stor. När jag har blivit med kille så har jag tagit personen och hela paketet som följer med. Har aldrig funnits något att klaga på.
Citera
2014-12-19, 00:55
Bannlyst
Citat:
Jag är tjej, jag vet nog mer. Jag har aldrig sökt efter snopp. Skulle aldrig säga nej till en kille på den grunden eller dras till en kille bara för att han har stor. När jag har blivit med kille så har jag tagit personen och hela paketet som följer med. Har aldrig funnits något att klaga på.

Du har dock aldrig stött på någon som har så liten kuk som jag har. Du hade aldrig accepterat min lilla kuk eftersom det inte hade känts något. Du vill precis som alla andra kvinnor ha en normal kuk i dig, en kuk som känns. En kuk du tänder på. Och det är inget fel med det, tvärtom.

Tråkigt bara att jag råkade föddas med liten kuk.
Citera
2014-12-19, 01:02
Medlem
Himmler!s avatar
Varför skulle de föredra din lilla snopp framför en stor snopp säger du. Ja, du. raggar killar upp tjejer nakna på krogen? Nej, det gör de ju faktiskt inte om det inte är en väldigt speciell tillställning det rör sig om. Så en killes penisstorlek har alltså absolut ingenting med den sexuella dragningen som får en tjej att följa med en kille hem att göra.
Senast redigerad av Himmler! 2014-12-19 kl. 01:07.
Citera
2014-12-19, 01:05
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Det värsta som kan hända är att du stöter på en sizequeen, som kastar ut dig, och då var det ändå lika bra, för varför ska du vara med en idiot som har din kukstorlek som främsta eller enda kriterium för att bedöma dig?
Citera
2014-12-19, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Varför skulle de föredra din lilla snopp framför en stor snopp säger du. Ja, du. raggar killar upp tjejer nakna på krogen? Nej, det gör de ju faktiskt inte om det inte är en väldigt speciell tillställning det rör sig om. Så en killes penisstorlek har alltså absolut ingenting med den sexuella dragningen som får en tjej att följa med en kille hem att göra.

En normal kuk är 15-20 cm och inte smal. Det är det tjejer förväntar sig. När dom väl ser min snopp så kommer de besvikna och dra. Om de mot all förmodan har sex med mig, så kommer det ändå vara värdelöst då liten snopp inte känns något. Efter sexet så kommer hon aldrig vilja ses mer.

Alla kvinnor har en sådan inställning.
Citera
2014-12-19, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Det värsta som kan hända är att du stöter på en sizequeen, som kastar ut dig, och då var det ändå lika bra, för varför ska du vara med en idiot som har din kukstorlek som främsta eller enda kriterium för att bedöma dig?

Att inte vilja ha en kille som har liten kuk har inget att göra med att vara en idiot eller inte eller att det skulle vara främst/enda kriterium. Andra saker spelar också roll, men kuk spelar faktiskt en stor roll då sex är viktigt.

Varför ska en kvinna ha sex med mig bara för att hon tycker synd om min lilla kuk?`Vill hon inte, så vill hon inte. Har inget med idioti att göra som sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in