2014-12-20, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Du lider alltså av att snoppen är för smal i omkrets och inte själva längden? Hur smal snackar vi nu?

spagetti smal såklart, VAD annars?

mkt sitter säkert i hans huvud, kraftigt porr skadad antagligen...
Citera
2014-12-20, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av max.paine

kom tillbaka när du kört en sisodär 20 kvinnor och ALLA klagar på din lilla smala penis. kan garantera dig att ingen kommer klaga.

sen ska du sluta jämföra dig med porr skådisar det är inte verkligheten!

Fast alla kvinnor hade klagat på min penis.

Porr-skådisar är verklighet för alla. När en kvinna tänker på en kuk så tänker hon på detta: http://www.sunnykumar.myewebsite.com...cking-cock.jpg

Inte på min lilla penna.
Citera
2014-12-20, 01:58
Medlem
Musikantens avatar
55 år, 14 x 14. duger utmärkt åt min fru. Hon är dessutom perfekt för mig, varför håller alla på och nojar om kuk- och fittstorlek? Finns kärleken och attraktionen där så är allt annat sekundärt. Jag är varken snygg, lång, rik eller @-hane; bara en vanlig man; bara min åsikt.
Citera
2014-12-20, 02:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Du lider alltså av att snoppen är för smal i omkrets och inte själva längden? Hur smal snackar vi nu?

Det stämmer.

Vet inte hur smal, har inte mätt. Men den är jävligt smal iaf.
Citera
2014-12-20, 02:23
Medlem
2mass avatar
Får den plats i en toarulle? Om ja, så är den för smal.

Min kuk gör det, och är ungefär lika lång som din(15 cm). En riktig svennekuk alltså. Tycker den är ful som fan. Som väl är gillar jag inte oralsex överhuvudtaget så tjejerna behöver aldrig se den på nära håll så att säga. Bara penetrativt fittsex för min del och det funkar rätt bra, även om mitt perfektionistiska sinne tror att det hade varit bättre med framförallt en grövre kuk och ett par cm längre. Men, ingen har klagat. Den blir också nån cm grövre när man har riktigt sex, man blir ju inte lika upphetsad när man gör det själv. Kanske inte hade fått plats i toarullen i sin sex-grovlek.

Finns såna där ringar du kan sätta runt roten för att göra den lite grövre. Gör du det varje dag under en längre period ökar grovleken med nån cm, kanske 2 om det vill sig väl. Såg också på TV nån gång om nån snubbe som hade vissa övningar för att öka både längd och grovlek, han ägnade 7 timmar varje dag åt att dra i den, sträcka ut och knåda den på nåt speciellt sätt
Citera
2014-12-20, 02:41
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Förstår att du inte vågar ragga på nån när du har så liten snopp.
Det kommer vara väldigt svårt om inte omöjligt för dig att få ligga. tjejer gillar helt enkelt inte så små. Det känns väl knappt? Speciellt när den är smal, är det typ som ett snöre eller hur smal är den? Storleken betyder väldigt mycket.

Alla nollor som försöker trösta dig och säga massa bullshit vet nog inte hur viktigt det är

Träffat en kille som hade jätte liten en gång och direkt när jag fick reda på det lämnade jag honom, inget kul med sånna de ska va stora lite synd för gillade hans personlighet
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2014-12-20 kl. 02:58.
Citera
2014-12-20, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirapen
Det stämmer.

Vet inte hur smal, har inte mätt. Men den är jävligt smal iaf.

Va fan! I dina ögon så är din din snopp liten. Jag har fan inte mycket längre snopp än dig. Hur smal din är vet jag inte, men det handlar om teknik när det gäller att stimulera.

Som någon tjej sa tidigare i tråden så räcker det med ett finger.

Jag tror inte att din problematik handlar om storleken på snoppen, utan snarare självförtroendet som brister.
Citera
2014-12-20, 04:54
Medlem
agentmulders avatar
Olika tjejer vill ha olika storlekar, är det så svårt att fatta?

Vissa damer är tajta vissa är slappa.
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Förstår att du inte vågar ragga på nån när du har så liten snopp.
Det kommer vara väldigt svårt om inte omöjligt för dig att få ligga. tjejer gillar helt enkelt inte så små. Det känns väl knappt? Speciellt när den är smal, är det typ som ett snöre eller hur smal är den? Storleken betyder väldigt mycket.

Alla nollor som försöker trösta dig och säga massa bullshit vet nog inte hur viktigt det är

Träffat en kille som hade jätte liten en gång och direkt när jag fick reda på det lämnade jag honom, inget kul med sånna de ska va stora lite synd för gillade hans personlighet
Knäppo..
Citera
2014-12-20, 05:08
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agentmulder
Olika tjejer vill ha olika storlekar, är det så svårt att fatta?

Vissa damer är tajta vissa är slappa.

Knäppo..

Vadå? Bättre att säga som det är än att komma med massa lögner bara för han ska känna sig bättre.
Men visst störst chans med oskulder då för dem är lite tightare. Och de har inget att jämföra med så mindre risk att en oskuld tjej skrattar.
Citera
2014-12-20, 17:36
Medlem
inte orkat läsa igenom hela men läste att det krävs 4cm för ett samlag
Citera
2014-12-20, 17:42
Medlem
Shadowcrafts avatar
Om du knullar bra så är det lugnt
Citera
2014-12-20, 18:23
Medlem
Adam211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Jag är tjej, jag vet nog mer. Jag har aldrig sökt efter snopp. Skulle aldrig säga nej till en kille på den grunden eller dras till en kille bara för att han har stor. När jag har blivit med kille så har jag tagit personen och hela paketet som följer med. Har aldrig funnits något att klaga på.

Du har rätt inställning tjejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in