Var på ett välkänt ställe 10min från centrala Göteborg. Redan när man går in får man känslan av att här erbjuds det mer än massage. Två damer välkomnar mig, de båda ser väldigt bra ut och mycket smink. Jag blir hänvisad till ett rum och näckar som vanligt med handduken på rumpan.
Efter ca 5min väntan så kommer en av damerna som mötte mig i dörren in och låser dörren. Hon har bytt om till en liten topp och en kortkort kjol. Hon berömmer mig för mina armar och jag tackar och och berömmer hennes kropp.
Nu frågar hon mig om det är okey om hon tar av sig kjolen för att det är så varmt. Det var faktiskt ovanligt varmt i rummet. Jag säger att jag inte har något emot detta och hon tar av sig. Ett par röda hotpants som är nästan löjligt små heheh..
Nu till massagen, hon trycker på hårt vid axlarna kombinerat med mycket pungsnudd. Riktigt skön massage! När vändning kommer efter ca 30-40min så erbjuder hon en BJ för 700. Eftersom att hon bjudit på en massage i bara trosorna orkar jag inte pruta och hon blir väldigt glad.
Tar väl 5-7 min innan jag kommer och sprutar rakt upp. Hon ger mig därefter lite meningslös ansiktsmassage och sen klär jag på mig och betalar.
Helt okey lokal och en riktigt sexig massör för en gång skull. Det var absolut värt pengarna