Citat:
Igår satt hycklerskan Dinamarca i "Debatt" och anförde sin avsky över att de som hade det sämst ställt fick lov att ta "skitjobben". Jag antar hon menar t ex städa, ta hand om våra svenska pensionärer och jobba på Donken. Hennes hysteriska förakt för alla som innehar t ex serviceyrken är talande för denna trollpackas intoleranta "von oben"-attityd och hat. Kanske vi alla kan få bli riksdagsmän/kvinnor med 61 kkr i månaden för att sprida dynga som Dinamarca och flyga för 200 kkr + årligen på skattebetalarnas (inkl "skitjobbarnas" skatter) bekostnad! Rossana Dinamarca vilken dålig debattör hon låter helt hyterisk så fort hon öppnar käften jag som f.d politiker undrar hur kunde hon bli riksdagskvinna hade dom bara 2 att välja på för vänstern i den regionen?
Jag kommer inte på något som kan anföra till hennes fördel, hon lever på invalda plattityder och sånt som hon har läst valaffischer.
Det är bra att vänstern kör fram folk som henne hon tappar humöret hela tiden!
Jag kommer inte på något som kan anföra till hennes fördel, hon lever på invalda plattityder och sånt som hon har läst valaffischer.
Det är bra att vänstern kör fram folk som henne hon tappar humöret hela tiden!
Att denna inkvoterade hona tillhör (v)-eliten är det minst överraskande i denna farsartade historia. http://www.svtplay.se/debatt (från ca 6:10 och framåt)
Men lugn mina vänner, nu får hon stöd av proffsgråterskan och "möte mellan människor" = arab mördar svensk pensionär, Britta Svensson i "Hatpressen". I ett eldfängt, hycklande PeKåral sluter denna överbetalda, Södermalmsboende (för hon bor väl i journalistreservatet?) tramsperson upp för Dinamarca. Under stridsropet "Vi på söder hatar Söder" lierar sig högermurveln Svensson alltså helt plötsligt med stalinisterna i (v).
http://www.expressen.se/kronikorer/britta-svensson/bjorn-soder-du-ar-inte-min-talman/
Citat:
Byfånar i all ära, men vem behöver dem när vi har murvlarna på Expressen? Jag hoppas verkligen inte hon menar ryggmärgen när hon nämner märgen, för är det nåt detta stycke saknar så är det ryggrad!
"Du är inte min talman", sa riksdagsledamoten Rossana Dinamarca.
Nej, sannerligen inte.
Björn Söder, du är inte min talman, du representerar inte mig, och jag vill inte ha något som helst med dig att göra.
Du skrämmer mig ända in i märgen.
Nej, sannerligen inte.
Björn Söder, du är inte min talman, du representerar inte mig, och jag vill inte ha något som helst med dig att göra.
Du skrämmer mig ända in i märgen.
(För den intresserade rekommenderas också hennes litania ang sudettyskar visavi Kent Ekeroths förslag att registrera lagöverträdares härkomst. Humor på hög nivå!
)