2014-12-17, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Var väl ett tag sedan en supporter till Raffa var inne i tråden. Eller syftar du på mig eftersom jag försökte dra upp en diskussion som var lite seriösare än tidigare? I så fall kanske jag skulle skrivit fotto, skywalkat och försökt vara rolig så alla förstod att jag inte är någon supporter.

Det spikuleras som raffa säger.

Har det inte dykt upp något nytt om hur han mår, vad han gör om dagarna i sjukstugan eller isolering mm?
2014-12-18, 20:12
Avslutad
Självklart kommer Raffa själv skriva här när han har permission och möjlighet. Tror inte vi behöver allt för länge.
2014-12-18, 21:02
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Problemet är att det inte var en liten grej han åkte in för nu. Det verkade faktiskt som han var ute efter att ha livet utav Ante. Frågan är hur mycket vi på flashback har att göra med hela saken, med alla hån osv. Detta kanske hade hänt utan oss också men ibland när jag ser tråden funderar jag på om vi faktiskt kan vara medskyldiga..

Sympatiskt och bra inlägg. Nog tror jag att den här dåren gjort något liknande ändå. Men man ska alltid komma ihåg att mobbing osv kan göra hemska saker med människor så man ska faktiskt ta sig en funderare eller två ibland innan man klankar ner på någon.
2014-12-18, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Sympatiskt och bra inlägg. Nog tror jag att den här dåren gjort något liknande ändå. Men man ska alltid komma ihåg att mobbing osv kan göra hemska saker med människor så man ska faktiskt ta sig en funderare eller två ibland innan man klankar ner på någon.
Fan vad ni har blivit blödiga nu då. Är det för att det är jul eller?
Raffa kan man ju faktiskt säga att han mer eller mindre bett om att bli söndermobbad. Den enda det är synd om i fråga om mordförsöket på Ante är just Ante. Inte ens Åkerblom får mina sympatier.
2014-12-19, 02:21
Medlem
Littlepaw13s avatar
Så... vem var det som sa att raffe ruff var någon sorts Kumlas Harold Pinter och uttryckte sig välformulerat och överraskande bra i skrift?

Låt oss ta en sekund att titta på den här gamla godingen från Vimmerbys egen Strindberg
http://minfil.org/Len3Yea1b4
2014-12-19, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Så... vem var det som sa att raffe ruff var någon sorts Kumlas Harold Pinter och uttryckte sig välformulerat och överraskande bra i skrift?

Låt oss ta en sekund att titta på den här gamla godingen från Vimmerbys egen Strindberg

Att Raffa har sådan potential till litteraturens underbara värld😃 Jag har suttit på Hällby med denna underbara människa dock var vi på isolering och jag väntade på knall men ändå så förgyllde han mina dagar med mustiga skrönor om Alla stordåd han utfört Smålands mörka skogar. Helt klart legendarisk person med en fantasi som författare i toppklass bör vara avundsjuk på
2014-12-19, 06:27
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:

Haha ett rent mästerverk!
Kände inte igen det sen tidigare men det kanske bara försvunnit i minnet av alla andra poetic rants som Presidenten har bjudit på.

"fuck it nu kör vi linan ut och löper hela linan ut.."
"..tänker inte se mig höger eller vänster varken bak, bara fram.."
"GANDLAND 4 LIFE pass på allt annat"

Synd att tiden för denna skärmdump med Facebooks mått mätt var "För 13 minuter sen" i förhållande till inlägget. Det gör ju att informationen om när detta stycke renodlad och samhällskritisk poesi faktiskt dikterades uteblir.
2014-12-19, 11:18
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Fan vad ni har blivit blödiga nu då. Är det för att det är jul eller?
Raffa kan man ju faktiskt säga att han mer eller mindre bett om att bli söndermobbad. Den enda det är synd om i fråga om mordförsöket på Ante är just Ante. Inte ens Åkerblom får mina sympatier.

Absolut inte blödig. Och det är klart Roland får skylla sig själv.. men att "mobbningen" kan ha varit en bidragande orsak till att Ante knivades får mig att må lite illa. Jag ogillar fortfarande slödder som Raffa.
2014-12-19, 18:38
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:

Är det på riktigt? Är det bekräftat att det verkligen är hans Facebook?
2014-12-19, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Är det på riktigt? Är det bekräftat att det verkligen är hans Facebook?
Ja, det är på riktigt.

Fast det inlägget gjorde han för längesedan.
Det var innan han högg bästa polaren kiss ante för att sedan åka in i fängelset.
2014-12-21, 23:48
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storakuken
Ja, det är på riktigt.

Fast det inlägget gjorde han för längesedan.
Det var innan han högg bästa polaren kiss ante för att sedan åka in i fängelset.

Fråga Avalanche om vad som stämmer och inte.
Som jag ser det är han en av få som presenterar bra grejer och inte svävar iväg med ihopfantiserat trams.
2014-12-22, 01:04
Medlem
Vore det inte lite kul om produktionsbolaget bakom gangland gjorde ett avsnitt om just gangland?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in