Citat:
Ursprungligen postat av
RexGermania
Jag drog en förhastad slutsats och borde ha undersökt saken bättre, det stämmer. Om du anser att det kommer påverka min trovärdighet i alla ämnen så får du väl tycka det.
Att dra en förhastad slutsats ett litet problem, likt att man väljer ingefära till grädden för att man tycker att de båda är goda var för sig. Att döma ut ett helt land baserat på att läsa på en obskyr hemsida i 5 minuter är inte ett litet problem, det är ren och skär idioti.
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Så nu är man psykiskt sjuk och lider av vanföreställningar om man ser det judiska inflytandet som något skadligt.

Tycker du att det har gått bra för Ukraina sedan maidankuppen? Och nej, jag är inte en av dom som ställer sig bakom Putin till 100%.
Ja, när man ser det judiska inflytandet överallt och ingenting är gott nog på grund av det, så lider man av vanföreställningar. Att det judiska inflytandet skulle vara skadligt är det nog ingen som motsagt sig, annat än i dina märklig tolkningar. av andras ställningstaganden Vad iaf jag vänder mig emot är att du tycks se deras makt som fullkomlig och i varje struktur. Och det är knappast nyttigt någonstans, annat än på Flashback där det finns en ytterst liten samling knäppgökar som håller med dig.
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Det är egentligen helt irrelevant men ja, jag har kontakt med en organisation även utanför nätet. Jag redan klargjort anledningen till att jag är skeptisk till den tyska rörelsen i ett tidigare inlägg. Om det stör dig att jag är misstänksam när det kommer till judefrågan så beror det på att jag inte har någon större lust att ställa mig bakom en judekontrollerad opposition igen.
Nej, det är inte irrelevant någonstans, för om man ingenting gör så har man inte heller någon rätt att gnälla. Då är man en förbannad ynkrygg som låter andra ta striden medan man själv sitter på sina höga hästar och leker viktig. Oavsett om den tyska rörelsen inte är fullkomlig så offrar de iaf någonting i motsats till dig själv. "Jag har kontakt med en organisation", jahopp... Du skickar lite e-brev och kanske pratar i telefon med någon - stort! Självaste Adolf skulle buga sig inför din storhet.
/Micke