2014-12-17, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Tror dom på allvar att det här är populärt bland vanligt folk? Vanligt folk blir skitsura över sånt här trams och larvigt beteende. Det ger enbart många fler väljare till Sverigedemokraterna som framstår som dom mogna i sammanhanget och som får all sympati. Har sjuklövern gett upp så till den milda grad att dom struntar i detta nu? Självklart gillar inte vanligt folk sånt här, inte överhuvudtaget. Folk man pratar med blir jätteirriterade och undrar vad dom här främst vänsterfjantarna håller på med och folkpartisterna ska vi inte tala om. Dom kommer ju riskera åka ur riksdagen med kd om det här fortsätter och Sverigedemokraterna ökar ännu mer.

Vilka jävla nötter Vad gör ens en kommunistkärring som Dinamarca i riksdagen? IQ Fiskmås! Hon är bara där för att hon är extremvänster, kommunist, kvinna, invandrare.

Hon har dåligt utvecklad impulskontroll helt enkelt.
Kombinera detta med hennes antidemokratiska politiska mening och hon agerar helt efter twittermallen.
Hon är en utmärkt valarbetare för SD.
Låt henne hållas!
Citera
2014-12-17, 15:20
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Hon har dåligt utvecklad impulskontroll helt enkelt.
Kombinera detta med hennes antidemokratiska politiska mening och hon agerar helt efter twittermallen.
Hon är en utmärkt valarbetare för SD.
Låt henne hållas!

Tragiskt att en sån jävla nolla som henne sitter med skyhög lön och förmåner som hon nyttjar för hundratusentals kronor varje år. Finns inget hos henne som berättigar detta. Dessutom verkar hon tro oerhört mycket om sig själv och att hon är av största betydelse i samhället. Grandios självbild är milt uttryckt.

Dessutom är det sorgligt uppenbart att hon faktiskt inte förstår den väldigt enkla logiken i att lika mycket som hon avskyr oss, lika mycket avskyr vi henne. Lika mycket skulle vi kunna behandla henne annorlunda och sämre. Vi avskyr hennes åsikter MINST lika mycket som hon ogillar våra. Man respekterar ändå ordningen i riksdagen och respekterar demokratin om man är demokrat, vilket hon uppenbart inte är. INGET av detta förstår denna människa överhuvudtaget.

Hon tror på fullaste allvar att det är ensidigt - att hennes åsikter är dom rätta, självklara, att andra ska ageras mot precis hur som helst, men inte mot henne. Hon ser inte att andra skulle kunna bete sig precis likadant och tycker precis lika illa om henne, hon ser inte vad det skulle leda till om den andra sidan svarade med samma mynt. Då skulle vi inte ha demokrati, vi skulle förmodligen ha krig. Det är bara för att andra är klokare och mer mogna än henne som ordningen kan upprätthållas. Om alla vore som henne skulle vi inte kunna ha någon riksdag.
Senast redigerad av 8711 2014-12-17 kl. 15:27.
Citera
2014-12-17, 15:26
Medlem
Citat:
Tragiskt att en sån jävla nolla som henne sitter med skyhög lön och förmåner som hon nyttjar för hundratusentals kronor varje år. Finns inget hos henne som berättigar detta. Dessutom verkar hon tro oerhört mycket om sig själv och att hon är av största betydelse i samhället. Grandios självbild är milt uttryckt.

Håller självfallet med i all sak.
Dock är det nyttigt när opposition till SD tar sig uttryck i personer som Rossana Dinamarca.
Hon gör i och med det nytta för Sverige helt utan att fatta någonting själv.
Det är ju bra.
Citera
2014-12-17, 15:41
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveknox
nog för att jag gillar V mer än SD men det var inte så smart av V.. många idioter som går igång på det där och panikröstar på SD

Jag tvivlar inte på att SD kan bli näst största parti vid Röfvens nästa stora stridsåtgärd i mars.

Jag skulle till och med kunna dryfta mig till att rösta på SD i rent haveristiskt syfte, kanske. Jag älskar att se de äckliga yrkespolitikerna sitta och svettas över deras sinande makt, kanske till och med mer än vad jag avskyr SD.
Senast redigerad av blown 2014-12-17 kl. 15:46.
Citera
2014-12-17, 15:48
Medlem
Förstår seriöst inte hur människan tänker. Hon låter som en bäbis med detta och sin "SD = Rasister" tröja. Kan det möjligen vara att hon inte bryr sig om politik utan endast vill ha mediautrymme för sig själv eftersom hon är narcistisk och vill synas, lite som en bloggerska som Kissie? Slår vad om hon kom lite när hon gick emot demokratins ordning i riksdagen. Kommunister vill ju trots allt inte ha en riksdag...
Citera
2014-12-17, 15:53
Medlem
8711s avatar
Ett exempel på hennes mindre begåvning:

Hon säger: "Du är inte min talman."

Nähä, hon är inte min riksdagsledamot. Kan jag då imorgon blockera henne från att beträda riksdagen? Det är exakt samma sak. Det skulle hon inte tycka, då skulle det vara fascism, hon skulle ringa polisen och tycka det vore hur hemskt som helst

Hon ser inte konsekvenser och förstår inte sitt eget agerande.
Citera
2014-12-17, 15:54
Medlem
http://www.dn.se/nyheter/sverige/nya-protesten-mot-soder-shalom-herr-talman/

Förvånande att det bara är personer på vänstersidan
Komiskt nog så är det också dessa partier som anklagat SD
för att göra riksdagen till en lekstuga.
Citera
2014-12-17, 15:56
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaapan
http://www.dn.se/nyheter/sverige/nya-protesten-mot-soder-shalom-herr-talman/

Förvånande att det bara är personer på vänstersidan
Komiskt nog så är det också dessa partier som anklagat SD
för att göra riksdagen till en lekstuga.

Har varit ett par korkade folkpartister också tidigare som tjafsat. Växer SD ännu mer riskerar fp att göra kd sällskap ut ur riksdagen och Dinamarcas barnsliga beteende gör det inte bättre. På sikt kommer hennes parti och mp gå samma väg till mötes. Dom är bara max ett par procentenheter över och är ständigt överskattade. Vanligt folk HATAR dessa partier.
Citera
2014-12-17, 15:58
Medlem
Respekt för att Rossana står på sig ändå. Hon kommer aldrig att vika sig en millimeter för SD.
Citera
2014-12-17, 16:04
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Respekt för att Rossana står på sig ändå. Hon kommer aldrig att vika sig en millimeter för SD.

Du är ju vänsterextrem själv så det förvånar ju knappast att du tycker så Du har samma problem som henne och dom flesta andra av er vänsterfånar. Ni förstår inte att alla skulle kunna bete sig likadant mot varandra, att det ni sysslar med beror på OMOGNAD. Vika sig? Som om någon annan skulle vika sig en millimeter för henne? Hur dum är du egentligen?

Snart är hon ute ur riksdagen, så kan hon gapa på tomma torg som hon brukar.
Citera
2014-12-17, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Jag tvivlar inte på att SD kan bli näst största parti vid Röfvens nästa stora stridsåtgärd i mars.

Jag skulle till och med kunna dryfta mig till att rösta på SD i rent haveristiskt syfte, kanske. Jag älskar att se de äckliga yrkespolitikerna sitta och svettas över deras sinande makt, kanske till och med mer än vad jag avskyr SD.

hahah ja det är väl typ därför man röstar på SD Dom är så patetiska i riksdagen så det är nästan roligt. alltid blir det en höna av en fjäder när det gäller SD.(tänkte närmast på det som står nu att ingen vill säga "herr talman").

Dock är dom för mycket höger för att det ska passa mig, dom röstar ju bara på höger höger höger och säger sig vara mer åt vänster än vad dom är.. lite lurigt det där.
Citera
2014-12-17, 16:12
Medlem
Citat:
Du är ju vänsterextrem själv så det förvånar ju knappast att du tycker så

Ja. Och?

Citat:
Du har samma problem som henne och dom flesta andra av er vänsterfånar. Ni förstår inte att alla skulle kunna bete sig likadant mot varandra, att det ni sysslar med beror på OMOGNAD. Vika sig? Som om någon annan skulle vika sig en millimeter för henne? Hur dum är du egentligen?

Ingen behöver vika sig för henne heller och det har jag inte sagt att någon ska göra. Jag respekterar bara att hon står för sin sak.

Citat:
Snart är hon ute ur riksdagen, så kan hon gapa på tomma torg som hon brukar.

Det tror jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in