2014-03-12, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wippedcream
Träffat runt 5-6 tjejer sammanlagt från dessa sidor, ingen bild, inte 25cm kuk .

En sak jag dock undrar över är...När man snackat lite med en tjej och hon vill se en bild, jag lägger upp bild, och sen så hör man inget mer. Varför inte bara säga att man inte va intressant eller nåt? Tror ibland att det är nån man känner och att dom då inte vill att man ska veta att dom hänger på såna sidor

Jag håller med. Lite respekt får man faktiskt visa. Särskilt förvånad blir man när tjejerna själva kräver respekt och när de tidigare har sagt att utseendet inte är allt.
Citera
2014-10-19, 10:07
Medlem
EndGames avatar
Reggade mig när jag var runt tjugo med det explicita syftet att ligga med Matures.

Bodde i Malmö men var rätt mobil och det i kombination med att jag fullkomligt sprutade av testo
inte hade några som helst preferenser, i princip allt med fitta gick bra, resulterade i såväl goda som fruktansvärda erfarenheter.

Den första var en 40+ madam boendes några kvarter från mig, vi kan kalla henne Petra.
Hon var en riktig slyna, vi knullade som tokar addera det faktumet att hon gillade gräs
och det var som upplagt för äventyr. Kan inte säga att hon såg särskilt bra ut men det kompenserade hon genom att låta mig göra i princip vad jag ville, har för mig att vi knullade på bra i 5-6 månader under tiden upptäckte jag att hon var mytoman det som dock fick mig att fly fältet var en i efterhand rätt rolig episod.

Vi hade ett tag pratat om en ev trekant hon jag och hennes vännina, de hade tydligen gjort sådant tidigare. Hon ringde mig i början av veckan och bad mig komma förbi på torsdagen, Det var någon hon ville jag skulle träffa. Jag förstod direkt att det handlade om väninnan, jag fick uppbåda all min självdisciplin för att inte runka då jag fantiserade om att spruta i bådas ansikten och ville ge dem en rejäl dusch.

På torsdagen kommer jag över kuken är hård som sten redan när jag står i hissen. Hon öppnar dörren ger mig en karakteristisk kindpuss I köeket står en flaska vin hon häller upp ett glas och säger "det är någon jag vill att du ska träffa" Jag tar glaset försöker trots min ringa ålder verka världsvan och doftar i det innan jag tar en klunk, följer efter henne in i vardagsrummet...där väntar hennes 16 år gamla son.
Killen sitter och spelar något PS3 spel och tittar på mig med ögon så fyllda av hat att jag blev rädd.

Hans blick sa "jag vet att du bara upplever en sunkig tonårsfantasi med min mamma"
Min kuk slaknade på rekordtid, Jag drabbades av akut tunghäfta, Det var inte så att jag var där för att lära känna hennes son, En son hon förövrigt inte sagt ett knyst om under det halvåret vi känt varandra.
Tankarna rusade genom mitt huvud,
Vilken mamma har inga bilder på sin unge i hela lägenheten?
Vilken mamma presenterar sin uppenbara KK för sin Son?
Varför är jag här?
Ska sonen stanna vi kanske hinner knulla en sista gång?
Kommer det att komma någon vännina?

Det hela slutade med att jag sov över, låtsades sova när hon gick upp och gjorde frukost åt grabben.
knullade med henne på morgonkvisten och sedan flydde för att aldrig återvända.

Jävlar vad långt inlägg, jag har fler på lager men nöjer mig nog med denna.

Förövrigt är de flesta på BC psykfall, men om du är runt tjugo skiter i vilket och bara vill knulla går det väl an, jag skulle dock inte sätta min fot där igen...någonsin.
Senast redigerad av EndGame 2014-10-19 kl. 10:08. Anledning: ändrade milf till matures
Citera
2014-11-30, 20:03
Bannlyst
Jag var 18, hon var 34. Fick hennes nummer och skickade ett sms hon ringde upp och vi snackade ett tag. Hon var jättetrevlig men alldeles för på. "Du är så söt Andreas. Du har sån vacker röst Andreas. Jag vill bara krama dig Andreas. Jag vill mysa och gosa med dig Andreas. Kan jag ringa dig imorgon Andreas? Jag älskar dig Andreas. ungefär sådär lät hela samtalet. Fick även några bilder på henne och hon såg ut som en riktig kalaspingla men om det var hon på bilderna det har jag ingen aning om och tänker inte åka 60 mil för att ta reda på det heller.

Hur som haver, mitt självförtroende sköt i höjden, tror jag aldrig fått så många komplimanger utav en tjej men tillslut blev det tröttsamt och vi sa hejdå. Hon fortsatte att ringa mig och smsa ett flertal gånger men fick nog och stängde av telefonen.
Citera
2014-11-30, 21:00
Medlem
Jag och tjejen hittade en rätt så söt bi tjej på bodycontact nu för ett tag sen. Rätt så jävla kinky också så det har blivit rätt så mycket kul med henne. Har frågat henne om hon är sugen på att ställa upp som "slav" om nån vecka när jag ska ha polare över, så att hon och min tjej ska göra mat och bjuda oss, sen binder vi fast dom i sängen och så får var man gå in och knulla dom när dom vill.

Även knullat henne när min tjej inte varit hemma, hon är rätt blyg ensam märkte jag men väldigt undergiven.
Citera
2014-12-01, 13:28
Medlem
Hobbybondes avatar
Har träffat två par och en brud ifrån Bodycontact. Trevligt folk allihopa. Tjejen var dock inte riktigt så fräsch som på bilderna men det är ju iof inte utseendet som är det viktigaste i en sådan här träff. Bra ligg var det. Ena paret träffade frun och jag ihop 2-3 ggr men de ville bara "ha sex i samm rum" och oralsex, hon blevhela tiden lite svartsjuk när det blev tal om påsättning mellan min fru och hennes man. Så det lade vi ned.

Sen träffade vi för något år sedan ett annar par i vår ålder (30-40årsåldern) som vi träffat många ggr nu. Jäkligt trevliga.
Citera
2014-12-03, 23:41
Medlem
MassiveBs avatar
Har haft sexträffar med brudar genom allehanda sajter. K6, BC och till och med QX förr i tiden (och jag är inte bi).

En del var falsk marknadsföring å det grövsta. En tjej jag träffade hade planerat så fint att hennes pojkvän skulle komma hem när vi hade sex. Allt för göra honom svartsjuk. Det slutade med cirkus med knytnävar och en galen tjej som slängde köksglas.

Det kanske var det mest extrema då. Men många har som sagt varit klassiska WT-brudar med uppenbara psykiska problem. Men inte alla. Känner att det var mer tidigare än vad det är nu, eller så har jag bara haft tur.

När det gäller BC så hade jag ett KK där vi lade upp en parprofil. Den mängden meddelande vi fick var enorm. 99% av dessa var skrivna av araber eller svenne bananer (alltså killar, trots att vi inte sökte det). De kunde se ut ungefär så här:

”hej härli fitta vill ni att ja ska stoppa kuken o spruta i henne”, ”hej”, ”hej vem ÄRNI?”, ”ni värkar,,,,kåta,,,hon,, e slyna ja ska knulla”, ”kolla på min profil”, ”kan ja spruta i henne?”, ”kåtisar här e mitt telefonnummer: ********”, ”KIK?”

Det intressanta är att de som skrev alla verkade ha dyslexi eller avslutat sin skolgång när de var åtta bast. Det var ingen skillnad mellan araberna eller svenskarna. Då är inte jag någon som skulle platsa i Akademin direkt heller.

När jag har haft en egen profil så har de flesta svaren varit från uppenbara fejkprofiler (Google Reverse Image Search är din vän). Men har träffat några par som varit mycket trevliga och snygga. Även två tjejer, varav en var adopterad negress från Kuba som jag har kontakt med fortfarande (men inte har sex med).

Tror som kille att det är lättare att få napp om du inte skriver som du är med i någon typ av uppläsning av manuset från dålig svensk porrfilm. Likaså att dina bilder inte är en närbild på din kuk taget med blixt. Utan snarare ha vanliga bilder kombinerat med kroppsbilder. Maskat eller omaskat. Att också ha en hyfsad ton hjälper en hel del. Man inleder inte kontakt med att köra ”dirty talk” á la runkfantasier.

Du behöver inte se ut som Brad Pitt, men du måste kunde erbjuda något som sticker ut lite. Det kan vara en bra beskrivning av dig själv, välformulerade annonser, snygga bilder eller liknande.
Citera
2014-12-09, 01:53
Medlem
Andersson93s avatar
Jag är mycket medveten om att detta är OT men funkar Klubb6 för er? Den har varit nere för mig i nästan två veckor nu. Jag har testat med annan webbläsare och att rensa cache i Chrome (som jag alltid använder) men nu står det 403 - Forbidden istället. Någon som vet vad jag kan göra?

Ville inte skapa en hel tråd bara för detta och denna tråd var den som var mest nyligen. Ber om ursäkt igen!
Citera
2014-12-09, 15:09
Medlem
Cosmo08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Jag är mycket medveten om att detta är OT men funkar Klubb6 för er? Den har varit nere för mig i nästan två veckor nu. Jag har testat med annan webbläsare och att rensa cache i Chrome (som jag alltid använder) men nu står det 403 - Forbidden istället. Någon som vet vad jag kan göra?

Ville inte skapa en hel tråd bara för detta och denna tråd var den som var mest nyligen. Ber om ursäkt igen!

Nä det verkar som sajten är helt nere och borttagen. Får inte ens några träffar på den domänen på Google. För ett par dagar sen så stod det att de hade haft ett intrång på sajten och att den var nerstängd på grund av säkerhetsproblem. Men det stod att den skulle komma tillbaka...
Citera
2014-12-09, 18:51
Medlem
leonardshelbys avatar
Jag har faktiskt haft bättre "utdelning" på andra dateingsidor. Som Badoo och Twoo.
Citera
2014-12-15, 22:32
Medlem
cacablancas avatar
hej finns en tjej på klubb6 som heter mysigajag något skvaller om henne är hon bra
Citera
2014-12-17, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boogiemaniac
Du skriver bara sanningar efter sanningar mannen/kvinnan, ! bra skrivet av dig, hoppas den åsnan fatta nu att han är en fördomsfull djävel, nä jag faktiskt kollat runt lite på några sidor tyvärr blir jag avtänd när jag blir frågad att lägga pengar på att behöva läsa en liksom falsk bruds mail o dylikt så det blev bara lite titta runt o så sket jag i det träffa Lena Handén istället som e faktiskt bra
lycka till på din jakt själv lever jag i celibat tills jag hittar nån lika sjuk som jag som också har samma sexdrive, vilket e väldigt sällsynt

inte alls ovanligt med grovt sexdrive. Jag onanerar varje dag, i förhållande skulle det knullats varje dag, en gång om dagen MINST. Jag vill ha sex hela tiden, och göra massa dirty saker men de är ju killar som är för fisförnäma.
Citera
2014-12-17, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karithos
Jag och tjejen hittade en rätt så söt bi tjej på bodycontact nu för ett tag sen. Rätt så jävla kinky också så det har blivit rätt så mycket kul med henne. Har frågat henne om hon är sugen på att ställa upp som "slav" om nån vecka när jag ska ha polare över, så att hon och min tjej ska göra mat och bjuda oss, sen binder vi fast dom i sängen och så får var man gå in och knulla dom när dom vill.

Även knullat henne när min tjej inte varit hemma, hon är rätt blyg ensam märkte jag men väldigt undergiven.

vad tycker tjejen om att du knullat henne hemma utan henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in