Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2019-06-09, 14:08
  #109
Medlem
Träffade min fru där )
Citera
2019-06-09, 14:51
  #110
Medlem
Vilka e-postadresser är tillåtna på klubb6 för registrering? Hotmail och Yahoo fungerar ej.
Citera
2019-08-17, 16:19
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av profanum.vulgus
Allt jag möts av på BC är feta gamla paddor, bögar som vill böga och uppenbara fakeprofiler. Har fått kontakt med några tjejer men uppriktigt sagt verkar dom vara så korkade att klockorna stannar. Dom är feta, särskriver, röker och är totalt socialt efterblivna.

Intressant att en träskpadda från Slöddertälje kan sitta och knappra på tangentbordet med sina flottiga fingrar och känna sig lika attraktiv som en ogift kronprinsessa. Allt av kvalitet har lämnat den här sidan för länge sedan. Skulle man se en sådan på krogen skulle man ju ALDRIG lägga in en stöt.


Intressant info... om den sidan och dina erfarenheter. Jag har oxå erfarenheter från den sidam... den engagerar många.

Tråden var oxå intressant.
Citera
2019-08-24, 07:14
  #112
Medlem
Träffade min sambo på BC. Vi hade inga planer på ett förhållande från början. Träffades och knullade så fort vi hade möjlighet. Känslor utvecklades och nu har vi barn ihop ❤
Citera
2019-08-24, 16:17
  #113
Medlem
Intelligenss avatar
Har träffat några via porrigt och k6 (men inte så kul då det i regel går sådär 500 killar på varje tjej där).
Men har träffat desto flera via andra communities. Träffade en hel del tjejer via helgon när jag var medlem där för ca 10-17 år sedan och även flera via haket och sockerdricka (två sidor där man lade upp dikter, noveller och andra texter, vet inte om de sidorna finns kvar numera) varav några även ledde till seriösa förhållanden (bl a en förlovning).
Citera
2019-09-01, 12:21
  #114
Medlem
Träffat en från BC. Mycket angenäm upplevelse.

Vi delade intima bilder och hon såg väldigt bra ut och var nöjd med mitt utseende också.

Kom överens om ett kvällsbesök hos henne där hon skulle lämna dörren öppen och ligga med förbundna ögon från det att jag anlände till dess att jag gick. Hon hade en låda med div redskap och leksaker jag fick använda fritt.

Mycket fint möte på ca 1,5h som slutade med fantastiska orgasmer för oss båda, tio minuters kel och skratt, sedan gick jag.
Citera
2019-09-07, 11:42
  #115
Medlem
Jag träffade en kvinna på BC för några år sedan. Vi var tillsammans i tre år.
Det är ju lite svårt, att som man, stå ut så pass i den stora mängd brev som kvinnor får.
Därför var det lite märkligt att jag fick svar på två av de fem brev jag skickade dagen efter jag registrerade mig på BC.
Och att ett av svaren ledde till en relation.

Har provat med BC vid senare tillfälle, men utan utdelning.

Klubb6 hade jag och min fru ett konto på, men det var mest för att dela bilder och filmer med andra par.
Badoo har jag också provat på, och det har däremot lett till en dejt åtminstone.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback