2014-12-18, 08:55
Medlem
Mikeyjamess avatar
Vad ska stå på profilen och vad skriver man för att tjejer ska bli intresserade? Det är sjukt orättvist att så många kräver ansiktsbild men de själva bara har bilder på sina kroppar, att de vill ha 180 cm och längre, dominant läggning, stilig och charmig etc.

Jag vill bara vara med nån!
Citera
2014-12-24, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irisblomman
vad tycker tjejen om att du knullat henne hemma utan henne?

Hon har inga problem med det. Hon har gjort saker med henne också när jag inte varit hemma.
Citera
2014-12-24, 14:17
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Vad ska stå på profilen och vad skriver man för att tjejer ska bli intresserade? Det är sjukt orättvist att så många kräver ansiktsbild men de själva bara har bilder på sina kroppar, att de vill ha 180 cm och längre, dominant läggning, stilig och charmig etc.

Jag vill bara vara med nån!

Min uppfattning är att jag tror mycket handlar om att killar överlag tar vad dom får, och detta är tjejerna så väl medvetna om. Därför kan t.ex 150kg's tjejer var hur kräsna som helst, och ställa krav på att killarna ska vara vältränade osv, och ändå få ligga mer än vad en mer normalt byggd kille får.
Citera
2015-02-06, 17:02
Medlem
Tinder är såå mkt bättre.

Är tjej och har fått mkt få napp på klubb6 och bc. Inte för stt det är svårt för en tjej, men kvalitén där är ju inte den bästa. Det blev svårare och svårare att sålla bort vilket gjorde att man i sin pres krävde allt från ansiktsbild och universitetsutbildning till stor kuk och svensk etnicitet.

För många med riktigt lågt IQ eller sjuk kvinnosyn som skrev. Mycket "vill du sug min komps kuk hora". Eh, nej tack.
Att maila fram och tillbaka med någon tjugo gånger för att sedan se någon som liknar monstren i "the hills have eyes" var exhausting.

Har man stark sexdrift och ser bra ut/kan knulla är det tinder som gäller fått kuk som fan där. Praktiskt också, man kan ta ngn som bor en kilometer ifrån om det är bråttom.
Citera
2015-02-09, 12:23
Medlem
Tror ni den här profilen är fejk?

Stygga_flickan

Verkar lite för bra för att va sant!
Citera
2015-02-09, 12:41
Medlem
calle555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitchell
Verkar lite för bra för att va sant!

Ett tips är att göra en bildsökning på Google. Är det för bra för att vara sant finns bilden inte sällan på andra ställen på nätet.
Senast redigerad av calle555 2015-02-09 kl. 12:53.
Citera
2015-04-27, 03:38
Bannlyst
Hur undviker ni att bilder sprids och är inte rådet att bara kontakta folk med bilder rätt meningslöst när så många ändå har någon annan?
Citera
2015-07-05, 04:19
Medlem
playboykungens avatar
En gång från bc. sämsta ligg jag har haft. än idag så tjatar hon att vi ska träffas igen. Men försöker undvika. Men snäll vän men inget mer för min del.
Citera
2015-08-16, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cacablanca
hej finns en tjej på klubb6 som heter mysigajag något skvaller om henne är hon bra

hon är trashig och säljer avsugningar på RS om du är intresserad
Citera
2015-08-16, 08:20
Medlem
kaktjuvens avatar
Reggade mig på bc rätt så nyligen bara för att kolla läget.
Var medlem från dess start och mycket har skiljts sig sen dess.
I början var sidan mer normal och seriösare, i dagsläget är det som vilken annan sida med en hel del sjuka, fake och oseriösa.
Jag är inte där för att träffa ngn utan bara checkar runt.

Men fick kontakt av ett äldre par vid namn, knullafrun.
Läser igenom deras profil och dagbok och förundras över hur många män detta par legat med. Rättare sagt, kvinnan legat med.
Är det någon som känner till dessa eller?
Min första tanke var, om jag nu var sugen på att sätta på henne, hur många könssjukdomar har inte hon haft?
Frågan är, låter nicket bekant och någon som vet mer! Av ren nyfikenhet dvs.
Citera
2015-08-16, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vrooom
Tinder är såå mkt bättre.

Är tjej och har fått mkt få napp på klubb6 och bc. Inte för stt det är svårt för en tjej, men kvalitén där är ju inte den bästa. Det blev svårare och svårare att sålla bort vilket gjorde att man i sin pres krävde allt från ansiktsbild och universitetsutbildning till stor kuk och svensk etnicitet.

För många med riktigt lågt IQ eller sjuk kvinnosyn som skrev. Mycket "vill du sug min komps kuk hora". Eh, nej tack.
Att maila fram och tillbaka med någon tjugo gånger för att sedan se någon som liknar monstren i "the hills have eyes" var exhausting.

Har man stark sexdrift och ser bra ut/kan knulla är det tinder som gäller fått kuk som fan där. Praktiskt också, man kan ta ngn som bor en kilometer ifrån om det är bråttom.

Haha du är tjej och fått "kuk som fan" på tinder, oj oj oj vilken bedrift! Är verkligen imponerad
Citera
2015-08-16, 14:47
Medlem
kinky_Ms avatar
Det går att hitta bra partners på Bodycontact. Man skall dock inte ha någon annons för >80% alla svar är idioter och helt ointressanta att träffa.
Man bör ha klara krav på vad man vill ha och börja med bildbyte på BC. Senare mail eller telefon.
Vi har hittat några män som passat in på våra önskemål och träffat 9 st. Inte aktiva där längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in