2014-01-27, 18:57
Medlem
Hade profil på BC tidigare som binyfiken, blev helt anstormad av män som ville knulla och suga stup i kvarten. Men tjejer/kvinnor var svårt att få kontakt med. Pratade en del med några samt par men det ledde aldrig till något. Ensamma män eller smygbögar i förhållande kunde man få som om de hade jourtjänst.
Citera
2014-01-28, 14:56
Medlem
BC är kul

Finns en del ''annorlunda'' men annars är dem jag träffat där varit väldigt roliga, och intima
Citera
2014-01-28, 16:00
Medlem
Är medlem på BC sen många år, är aktiv på sidan, men inte aktivt sökande. Står klart och tydligt på min sida att jag inte söker ngt, men de flesta läser inte profilen alls.

Jag läser i trådarna här att det är mkt snack om feta tjejer, jag tillhör den kategorin, som ljuger om sin vikt, tillhör inte den kategorin. Står jävligt tydligt vad jag väger, men eftersom män inte läser missar de den punkten. Men har märkt att män ljuger rätt friskt de med, men det verkar inte vara ngt män vill kännas vid. Många parprofiler och även kvinnoprofiler är det ensamma män bakom.

Jag har träffat många män från BC och nej jag har inte haft sex med alla, långt långt ifrån, men många män tror att bara för att jag är överviktig så ska jag vara tacksam att ngn ger mig just sin uppmärksamhet... Sorry, så funkar inte jag.

Jag har haft två längre KK-relationer med män fr BC, bägge på över 2,5 år och jag har haft ett kortare förhållande med en man fr BCm det varade strax under ett år.

Har även haft kontakt med några få par.

BC har gett mig flera vänner som jag kan ventilera mitt sexintresse med, men ytterst sällan man får kontakt med kvinnor. Jag tillhör den kategorin som är ärlig och de som tar sig tid att skriva med mig märker det, men eftersom jag inte söker ngt letar de sig vidare vilket är helt förståeligt. Vore konstigt annars.

Tycker bara att tonen i denna tråd bara handlar om kvinnor som ljuger... Vill bara påpeka att det finns många av alla sorter på BC.
Citera
2014-01-28, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprutt
Hade profil på BC tidigare som binyfiken, blev helt anstormad av män som ville knulla och suga stup i kvarten. Men tjejer/kvinnor var svårt att få kontakt med. Pratade en del med några samt par men det ledde aldrig till något.
Kod:
Ensamma män eller smygbögar i förhållande kunde man få som om de hade jourtjänst.
Kod:

Vilket du givetvis tackade å tog emot.....Aja....Så gåre när man smyger....
Citera
2014-01-28, 21:26
Medlem
Strangeflowers avatar
Var aktiv på k6 för många år sen. Träffade några mycket trevliga och härliga killar, hade kontakt med dem tills jag klev in i ett förhållande. Var kk med en kille i 3-4 år. Bland det bästa sex jag haft. Han hör av sig då och då och kollar läget. Han är idag olyckligt nygift med en nunna till fru.

Bara en kille blev lite väl crazy, ringde som fan och skickade bittra sms, när jag förklarat att jag inte klickade med honom. Riktigt gnällfitta. Träffade även nån som sen visade sig vara gift och sådär...blev dumpen direkt. Men annars har det varit vanliga, schyssta killar man klickat direkt med. Inga konstigheter.

Viktigast har varit ärlighet, det kommer man inte ifrån. För om jag ville träffa dem irl, och vad är då meningen med att ljuga? Jag förstår det bara inte! Då var jag ganska rund (gått ned 30 kg sen dess), men stod för det och hade många fina/classy foton, och mailen öste in.

Blev även väldigt god vän med en kille via den sidan, vi låg aldrig med varandra, pratade knappt sex heller, utan blev bara dödspolare direkt. Vi har känt varandra i 5-6 år nu och umgås då och då.
Citera
2014-03-07, 15:20
Medlem
Jag har varit med på BC i snart ett halvår (tjej, nyfiken på undergivenhet, strax över 30, mullig). Jag har träffat ca 10 killar som jag haft sex med, två till som jag träffade men det klickade inte.
Det är självklart lätt som tjej att få sex, men det är mycket sållande. Jag kan bli trött på alla killar som klagar över tjejer som inte vågar ses, för det är många oseriösa killar också. Av de jag väljer att prata vidare med är det max 20% som det verkligen blir av med träff med.
Citera
2014-03-07, 15:47
Medlem
wippedcreams avatar
Träffat runt 5-6 tjejer sammanlagt från dessa sidor, ingen bild, inte 25cm kuk .

En sak jag dock undrar över är...När man snackat lite med en tjej och hon vill se en bild, jag lägger upp bild, och sen så hör man inget mer. Varför inte bara säga att man inte va intressant eller nåt? Tror ibland att det är nån man känner och att dom då inte vill att man ska veta att dom hänger på såna sidor
Citera
2014-03-07, 21:35
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wippedcream
Träffat runt 5-6 tjejer sammanlagt från dessa sidor, ingen bild, inte 25cm kuk .

En sak jag dock undrar över är...När man snackat lite med en tjej och hon vill se en bild, jag lägger upp bild, och sen så hör man inget mer. Varför inte bara säga att man inte va intressant eller nåt? Tror ibland att det är nån man känner och att dom då inte vill att man ska veta att dom hänger på såna sidor

Det är bara för att dom föreställt sig en kille med typ Antonio Banderaz look, 190 lång, vältränad med 10 pack magrutor och inoljad som en sexig hingst. Sen när dom får en bild och inser att inte du (eller någon annan på den sidan) ser ut sådär så blir dom besvikna. Retard Mode delux.

Citat:
Ursprungligen postat av ilnomediamore
Jag är tjej o har aldrig lagt upp min profil eller ens tänkt på att göra det på ngn knullkontaktsida.
Jag tänker aldrig göra det heller! för det är inte min grej - känns desperat o osportsligt.

Frågan var ifall man legat med någon från en sex-sida, inte ifall du tänker göra det eller inte
Citera
2014-03-08, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wippedcream

Ibland försöker jag vara ärlig och skriva precis som du föreslår att jag inte tycker det var intressant, men då det samtliga gånger följts av mellan 1-50 mail med "som att jag tycker du ens är knullbar din feta jävla horfitta" eller liknande komplimanger så har jag kommit till slutsatsen att det helt enkelt är lättare att i tysthet dra sig undan. Men tänk också på att vi tjejer får sjukt mycket mail, och av den anledningen kan du chansa på att maila en extra gång och fråga. Det är massa killar som absolut skulle kunna vara intressanta som jag inte orkar svara ändå, kan vara bara att man inte har tid just då och sen glömmer bort det.
Citera
2014-03-08, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetinSthlm
Ibland försöker jag vara ärlig och skriva precis som du föreslår att jag inte tycker det var intressant, men då det samtliga gånger följts av mellan 1-50 mail med "som att jag tycker du ens är knullbar din feta jävla horfitta" eller liknande komplimanger så har jag kommit till slutsatsen att det helt enkelt är lättare att i tysthet dra sig undan. Men tänk också på att vi tjejer får sjukt mycket mail, och av den anledningen kan du chansa på att maila en extra gång och fråga. Det är massa killar som absolut skulle kunna vara intressanta som jag inte orkar svara ändå, kan vara bara att man inte har tid just då och sen glömmer bort det.

Instämmer, ibland är det bättre att bara låta bli att skriva för man vet inte vad det kan vara för idiot

En kille som inte föll mig i smaken skickade mig en bild på en halvdan brud med silikontuttar och skrev "de är större än dina va?" efter att jag just skrivit att han inte riktigt var min typ..

Jag skämdes som fan å hans vägnar och tyckte bara att han var riktigt jävla pinsam vilket jag också talade om för honom.
Lät han mig vara efter detta? Nope! Han fortsatte skriva och gav mig sitt nummer otaliga gånger så till slut blockade jag honom...
Citera
2014-03-08, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JennyP26
[/code]Vilket du givetvis tackade å tog emot.....Aja....Så gåre när man smyger....

Ja några av dem tog jag för mig av
Citera
2014-03-09, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Det är bara för att dom föreställt sig en kille med typ Antonio Banderaz look, 190 lång, vältränad med 10 pack magrutor och inoljad som en sexig hingst. Sen när dom får en bild och inser att inte du (eller någon annan på den sidan) ser ut sådär så blir dom besvikna. Retard Mode delux.

Frågan var ifall man legat med någon från en sex-sida, inte ifall du tänker göra det eller inte

Ursäkta mig det va slarvigt av mig!! Jag har knullat de flesta på sex- sidorna men inte registrerat mig själv!
Hahaha - näe, det har jag inte!! Jag har inte knullat ngn från ngn sex- sida o jag tror inte att jag kmr att göra det heller - men -man ska ju aldrig säga aldrig! sägs det ju!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in