2014-12-16, 21:43
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Det är nog du som inte kan läsa. Var någonstans har jag skrivit att samer inte ska få kalla sig samer? Var någonstans har jag skrivit att vem som helst ska få nyttja deras rennäring? Det är ju rena vanföreställningar du ger uttryck för eftersom jag inte skrivit något av det som du påstår! Man kan vara både svensk och same, men det är väl du för intelligent för att begripa.

Gött, då ger jag mig av direkt i morgon upp till Norrland och ansluter mig till renskötarna och kräver min rätt som same och svensk att få hålla på med renskötsel!!
Citera
2014-12-16, 21:44
Medlem
8711s avatar
Citat:
Det är nog du som inte kan läsa. Var någonstans har jag skrivit att samer inte ska få kalla sig samer? Var någonstans har jag skrivit att vem som helst ska få nyttja deras rennäring? Det är ju rena vanföreställningar du ger uttryck för eftersom jag inte skrivit något av det som du påstår! Man kan vara både svensk och same, men det är väl du för intelligent för att begripa.

En same som vill kalla sig same och värnar sin bakgrund och sina traditioner vill kallas just same. Inte kanadensare eller japaner. Jag förstår dom, är man same vill man såklart accepteras som den same man är. Samer blir nog arga om du tvingar dom att vara svenskar.

Vem som helst borde ju få nyttja rennäringen i norr om du inte är rasist själv som bara vill att vissa folkslag ska lägga beslag på en hel näring, är du sjuk i huvudet? Det är ju verkligen grovt rasistiskt Tänk om svenskar lagt beslag på en näring och hindrat alla andra från detta Då hade du ylat som en galning din sate.

Man har alltid en identitet, om man värnar sin person som same, så anser man sig vara same. Ser man sig som svensk så kallar man sig svensk. Det ska extremt mycket till för att man ska känna exakt lika gällande tro, traditioner osv, det går ju ihop så det är inte ens möjligt. Men du är väl en HEN så i din värld är ju allt möjligt
Senast redigerad av 8711 2014-12-16 kl. 21:46.
Citera
2014-12-16, 21:45
Medlem
drulmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skorven
Du kan hitta på vad som helst men fakta är fakta, Kineserna består av ca. 50 folkgrupper

92% är från samma folkgrupp. Många av dom resterande 49 folkgrupperna är som svenskar och de flesta européer.

Inte svårare än så.
Citera
2014-12-16, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Ingen har ju påstått det överhuvudtaget, utom att du argar upp dig över en rubrik som är direkt felaktig och som ingen har yttrat, utan Björn Söder har sagt precis tvärtom. Flicka lilla. Stick tillbaka till twitter så får du dina markeringar om hur duktig du är som hatar Sverige och allt svenskt.

Lille pojk, du ska inte tala om för mig var jag ska vara och vad jag ska tycka och tänka. Jag förstår att ni SD-anhängare gärna vill att kvinnor ska vara lika underdåniga som kvinnorna får vara i många länder i mellanöstern. Du borde söka hjälp eftersom du inte befinner dig i verkligheten. Jag har inte någonstans uttryckt att jag hatar Sverige och allt som är svenskt, så även det är en av dina vanföreställningar.
Citera
2014-12-16, 21:48
Medlem
Citat:
En same som vill kalla sig same och värnar sin bakgrund och sina traditioner vill kallas just samer. Inte kanadensare eller japaner. Jag förstår dom, är man same vill man såklart accepteras som den same man är. Samer blir nog arga om du tvingar dom att vara svenskar.

Vem som helst borde ju få nyttja rennäringen i norr om du inte är rasist själv som bara vill att vissa folkslag ska lägga beslag på en hel näring, är du sjuk i huvudet? Det är ju verkligen grovt rasistiskt Tänk om svenskar lagt beslag på en näring och hindrat alla andra från detta Då hade du ylat som en galning din sate.

Man har alltid en identitet, om man värnar sin person som same, så anser man sig vara same. Ser man sig som svensk så kallar man sig svensk. Det ska extremt mycket till för att man ska känna exakt lika gällande tro, traditioner osv, det går ju ihop så det är inte ens möjligt. Men du är väl en HEN så i din värld är ju allt möjligt

Den ende som ylar här är du. Vem pratar du med egentligen? En röst i din egen skalle? För inte ens hälften av allt du påstår att jag skrivit har jag skrivit om. Tydligt är att du har komplex och för vilken del. Är väl därför du tycker att andra som är snyggare och har större lemmar inte ska få kalla sig svenskar.
Citera
2014-12-16, 21:48
Medlem
8711s avatar
Citat:
Lille pojk, du ska inte tala om för mig var jag ska vara och vad jag ska tycka och tänka. Jag förstår att ni SD-anhängare gärna vill att kvinnor ska vara lika underdåniga som kvinnorna får vara i många länder i mellanöstern. Du borde söka hjälp eftersom du inte befinner dig i verkligheten. Jag har inte någonstans uttryckt att jag hatar Sverige och allt som är svenskt, så även det är en av dina vanföreställningar.

Ojojoj, argument rakt från aftonbladet, extremvänstern och twitter. Jag älskar kvinnor av alla slag och värnar dom oerhört! Till skillnad från er hens som vill radera alla könsskillnader Alla kvinnor i min närhet har full frihet och är starka och duktiga människor, Sverigedemokrater är dom alla också vilket väl är väldigt provocerande i dina hen-ögon.
Citera
2014-12-16, 21:51
Bannlyst
Citat:
Jag har redan redogjort för vem som är svensk. Men om det var i denna tråd eller annan låter jag vara osagt. Det är inte jag som påstår att folk inte är svenskar och det borde alltså inte vara jag som förklara vem som är svensk, utan den som pekar ut folk som icke svenskar.

Du får väl tro jag är feg då, men det är jag inte. Överdriver gör jag inte heller.

Samerna t.ex. "pekar ju på" att de inte är svenskar, har du missat det?

Du skriver: "Hur ska vi i så fall benämna SD:s beteende när de kallar invandrare för babbe och kvinnor för horor"?

Du överdriver o är feg. Du kallar folk Sd:are och imbecill när de håller sig till sanningen. Klicka gärna på "mina citerade inlägg" och bemöt dessa om du står för vad du skrivit, och sluta upprepa samma lögner som en imbecill.
Citera
2014-12-16, 21:51
Medlem
8711s avatar
Citat:
Den ende som ylar här är du. Vem pratar du med egentligen? En röst i din egen skalle? För inte ens hälften av allt du påstår att jag skrivit har jag skrivit om. Tydligt är att du har komplex och för vilken del. Är väl därför du tycker att andra som är snyggare och har större lemmar inte ska få kalla sig svenskar.

Fråga dig själv som påstår saker som ingen har sagt. Pratar vi om Björn Söder så har han sagt tvärtom, raka motsatsen till det du påstår och dom vidriga lögnaktiga rubrikerna man kan se i media. Det är ett direkt förtal mot Björn Söder att påstå att han säger tvärtom mot vad han säger.

Trots tusen förklaringar och inkopierade textstycken som bevisar detta vägrar du se detta eller förstå detta. För att du är en galen besatt människa som alla ni andra vänsterextrema twittrare som ägnar hela era sorgliga små liv åt att hata Sverigedemokrater. Skaffa er något eget, arbeta för det. VI kommer inte ändra oss. Vi är starkare än någonsin och växer så det knakar!
Citera
2014-12-16, 21:52
Medlem
Citat:
Ojojoj, argument rakt från aftonbladet, extremvänstern och twitter. Jag älskar kvinnor av alla slag och värnar dom oerhört! Till skillnad från er hens som vill radera alla könsskillnader Alla kvinnor i min närhet har full frihet och är starka och duktiga människor, Sverigedemokrater är dom alla också vilket väl är väldigt provocerande i dina hen-ögon.

Var har jag skrivit att alla könsskillnader ska raderas? Nu yrar du igen! Extrem åt något håll är jag inte heller, men det är ju du. Du tycker ju bara att kvinnor som tycker som du ska få finnas och ska få yttra sig. Det är ju uppenbart med all skit du skriver. Säkert sitter du på kammaren och fantiserar ihop mitt utseende också, som självklart är "osvenskt". Patetiska nolla! Enligt dig och SD är väl inte jag svensk för att jag inte har samma åsikter som er?
Citera
Medlem
bollen_1s avatar
Citat:
Titta, ni har ingenting att komma med. Ni vägrar eller kan helt enkelt inte svara på enkla frågor som att redogöra för vilka karaktäristika som är typiskt för en svensk. Ändå anser ni er kunna peka ut vem som är svensk och vem som inte är det. Jag är inte bitter, men du är patetisk. Ingenting att komma med, bara massa dravel! Vilka karaktäristika är det som visar att en människa är svensk? Hur svårt ska det vara? Ni anser ju er veta vem som är svensk och vem som inte är det så frågan borde kunna besvaras.

Ditt jävla paddnylle! Sitter och rabblar upp dravel du lärt dig ifrån pissmedia.

Kan du redogöra vad en turk är? Vad är en italienare? Med din skitlogik finns inga folk överhuvudtaget, men trisst för dig så lever vi i en värld av mångfald med flera folkslag inkl. det svenska folket.
Citera
Medlem
Nitspins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atomist
Eller så har SD insett att det inte är den övriga världen som kommer att förändras och bli som Sverige utan folket som kommer hit kommer att dra med sig sin skit hemifrån och prägla det svenska samhället i en riktning mot övriga världen.. Grattis till att vara världens mest naiva pajas..

Skulle jag vara världens mest naiva pajas eller vad menar du egentligen?
Hela världen kommer inte att komma till Sverige. Den invandringen du inte vill ha hit handlar om ca en promille om man jämför med våran befolkning. Skulle i så fall säga att du är värdens mest pessimistiska pajas. Dock skulle jag aldrig dra ett så barnsligt och IQ befriat personangrepp i ett debattforum.

För mig bevisar du lite vilka man har att göra med i en sånhär debatt.... (Du bevisade precis min poäng om intellektualitet i mitt första inlägg, tack för det och hej då!)
Citera
2014-12-16, 21:53
Medlem
FidoDidos avatar
Björn Söder bör lära sig att tänka innan han öppnar sin stora trut. Den här typen av korkade uttalanden är enbart skadligt för partiet. Och vad fan vill han ha sagt egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in