Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-12-15, 00:53
Medlem
SvP-Finns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmastraffardig
Men vad är det du inte förstår? Ska alla svenskar vara multikulturalister för att Reinfeldt är det? Ni har alldeles för lita kunskap. Vad är det för dumheter att man måste vara multikulturalist om man är sionist? LÄS denna artikeln här nere och den förra ordentligt nu och tänk igenom som flera av dem som han själv snackade med gjorde.

http://www.counter-currents.com/2011/07/anders-behring-breivik-on-hitler-and-the-jews/

Jag förstår alldeles utmärkt det du säger men inser att du är en counter-jihadist och att vi har olika uppfattningar. Jag respekterar dina åsikter och att du tycker att allting som Breivik säger stämmer men jag tänker inte överge mina egna uppfattningar. Eftersom denna diskussion verkar vara en dead-end så tackar jag för mig och änskar dig lycka till.
Citera
2014-12-15, 00:53
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Ja. Finns en dom, det är således fakta.
Vet inte vad du klassar som sund men att tvångsvårdas hör väl till motsatsen.

Så du anser att det är förnedrande för svp att Carl Svensson tvångsvårdas?
Jag kan tänka mig att han dömdes till tvångsvård för att bidra till bilden av att nationella är "psykiskt instabila" stackare lite som sockersjuka eller peddos.

Skulle de bara spärrat in honom i vanligt fängelse hade han ju fått en helt annan martyrstatus. Jag har hittat en länk som varit länkad tidigare i den här tråden (anonfiles.com) men den är trasig eller har blivit hackad.
https://anonfiles.com/file/f9eb3f531d25a992b47c8bdfd69e441a

Jag "tror" inte på att han är psykiskt störd förrän jag ser det.
Citera
2014-12-15, 00:57
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Seriöst, tror du judarna började konspirera mot vita européer först efter att Hitler kom till makten?
Snälla åk hem till Serbien och ta tillbaka Kosovo från muslimerna istället för att vara en duktig idiot och judelakej i Sverige.

Han är inte serb. Serberna vet bättre än alla andra vad judemakten i USA och NATO innebär (se: bombningarna under det jugoslaviska kriget på 90-talet). Inte en enda serb jag har talat med har haft samma ton på sin pipa som "karmastraffardig".
Citera
2014-12-15, 01:08
Bannlyst
Citat:
Seriöst, tror du judarna började konspirera mot vita européer först efter att Hitler kom till makten?
Snälla åk hem till Serbien och ta tillbaka Kosovo från muslimerna istället för att vara en duktig idiot och judelakej i Sverige.
Detta är ju sinnesjukt.Vi skippar denna diskussionen.Du kan inte se skillnad på saker och ting trots fakta utan propagerar hitler.
Citera
2014-12-15, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvP-Finn
Jag förstår alldeles utmärkt det du säger men inser att du är en counter-jihadist och att vi har olika uppfattningar. Jag respekterar dina åsikter och att du tycker att allting som Breivik säger stämmer men jag tänker inte överge mina egna uppfattningar. Eftersom denna diskussion verkar vara en dead-end så tackar jag för mig och änskar dig lycka till.
Ok, har iallfall haft en värdig diskussion med dig även om du inte lyckats se min vinkel helt. Jag respekterar dina åsikter med, vissa saker står vi för tillsammans men inte alla. Jag önskar dig lycka till med. Ps, du stavade fel på önskar, du är ickesvensk nu enligt vonsnaps.
Citera
2014-12-15, 01:14
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Enligt vad jag förstått så kommer Straybullet att återgå till samhället någon gång vid årsskiftet. Jag tror inte på rykten om psykvård förrän jag ser dem, men trovärdiga källor har antytt att han på något sätt är internerad.

Har partiet ordnat med någon form av krisstöd åt honom? Han lär ju ha förlorat dels sin flickvän och troligen kommer han förlora vårdnaden om sin unge också. Har han någonstans att bo och hur ska han kunna försörja sig?
Citera
2014-12-15, 01:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Han är inte serb. Serberna vet bättre än alla andra vad judemakten i USA och NATO innebär (se: bombningarna under det jugoslaviska kriget på 90-talet). Inte en enda serb jag har talat med har haft samma ton på sin pipa som "karmastraffardig".
Hörru. Skippa förolämpningarna, det där var det vidrigaste jag hört. Jag kände folk som dog där, jag vet Allting om kriget därnere, kom inte och säg annat. Att du blandar ihop saker gör mig inte förvånad, det är vanligt bland nazister.

Jag vet MYCKET väl vad NATO gjorde. Om det finns serber med i knights templar( som det gör) och som inte är nazister eller multikulturalister så delar de uppenbarligen samma åsikter. Ingen stöttar på nått sätt NATOS handlingar för guds skull, eller de judiska förrädarna även kallade kulturmarxister. Vi lägger ned de diskussionerna då de uppenbarligen inte kommer nånvart.
Senast redigerad av karmastraffardig 2014-12-15 kl. 01:17.
Citera
2014-12-15, 08:52
Medlem
Att han tvångsvårdats då han anses vara en fara för sig själv och andra är gammal skåpmat. Sen har vi idioter som dig som vägrar tro på det, trots bevis i form av formell dom (som finns länkad i tråden), men den är säkert manipulerad utav ZOG. Judarna kom fram till att Stenkil växte sig allt för mäktig på FB och att det bara var en tidsfråga innan han skulle vinna över majoriteten av det svenska folket med sina bländande argument(lol). Därför slängde dom in honom på psyket, det fattar ju alla som inte är hjärntvättade av judemedia, sett en medioker video på 2min av W.Pierce och accepterat den pseudoreligiösa sanningen om den evige!

Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Enligt vad jag förstått så kommer Straybullet att återgå till samhället någon gång vid årsskiftet. Jag tror inte på rykten om psykvård förrän jag ser dem, men trovärdiga källor har antytt att han på något sätt är internerad.

Har partiet ordnat med någon form av krisstöd åt honom? Han lär ju ha förlorat dels sin flickvän och troligen kommer han förlora vårdnaden om sin unge också. Har han någonstans att bo och hur ska han kunna försörja sig?

Nationell solidaritet sträcker sig till att bjuda på sista folkisen. Den starkes rätt skall råda, han är en svag individ med suicidala tendenser. Människor som han har inget att tillföra, ära, styrka och makt skall premieras, inte svaghet och i hans fall ett lögnaktigt dubbelliv.

Annars kan väl du alltid låta honom sova i din 90cm säng tills han hittar nåt eget. Glöm inte att fråga mamma först, hon vill nog inte ha psyksjuka nazister i sitt hem.

Puss
Citera
2014-12-15, 13:54
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
Angående Stenkil så vill jag minnas att han enligt honom själv hade rätt många nationalistiska böcker/pamfletter. Han skrev flera ggr om hur dessa "pryder bokhyllan" men samtidigt ska hans sambo ha lämnat honom när hans åsikter blev kända. Hon var väl journalist så vi kan nog anta att hon var läskunnig och därmed visste vad han hade för böcker. Eller det mest troliga, herr Stenkil ljög om allt på nätet och levde ett utpräglat dubbelliv.
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Jag tvivlar starkt på att Carl Svensson, Straybullet, Stenkil eller vad han nu vill kallas kommer tillbaka. Det var kul så länge man var anonym. Svårt att ta en man som måste ljuga för sin egen fru om sina åsikter seriöst.
Ja här spekulerar vi hej vilt, tillåt mig göra detsamma.

Hans sambo lämnade honom först efter att vänsterextremister hotat hennes familj, och vi vet ju alla hur dessa empatilösa varelser inte drar sig för att gå på varken barn eller kvinnor. Att ha ett nykommet barn och samtidigt leva med detta hot över sig blev helt enkelt för mycket och då valde hon att lämna istället.

Sen Stenkil angående hans psykiska problem. Ja, indirekt så känner han säkerligen skuld för den kris som drabbat hans familj, den har ju uppstått som följd av hans engagemang, även om det så klart är AFA den yttersta skulden ligger hos. I alla fall så är det väl inte speciellt konstigt att man kan gå in i en djup depression med ångesttillstånd och allt vad det innebär när allt händer på en gång. Outningen, hoten mot honom själv och hans familj, sambo försvinner med hans barn. I alla fall inte om man är någorlunda mänsklig.

Ovanstående är väl mist lika troligt som att han skulle levt ett "dubbelliv"? Jag menar vi kan ju lika gärna säga att Stenkil är Stålmannen och att rödingar nu outat honom och förgiftat honom med kryptonit..
Citera
2014-12-15, 14:27
Bannlyst
Citat:

Det har man inte. Partikamrater visste inte ens om var han befann sig.
SvP lät honom jobba oavlönat i 1,5år sen fick han klara sig själv. Det var viktigare att finansiera Björkqvist inköp från systembolaget.
Citera
2014-12-15, 17:00
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmastraffardig
Så , kan någon förklara för mig en sak som jag undrar.Jag stödjer SD i valen men har börjat kika mer på svp eftersom de tar i mer med hårdhanskarna än SD. Svp verkar dock inte alls tycka om judarna och visar drag med nazism tyvärr, till skillnad från SD. Men hur går det ihop om svp själva säger att de inte är emot vit kristen europeer som bor här /alternativt om det kommer en mindre mängd? Tex slaver som jag själv.

Är du rädd för nazism så är SvP fel då de i stort sett har kopierat hela sitt partiprogram ifrån NSDAP.

Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Huvudsakliga problemet är finansjudar och inte muslimer men du behöver inte vara etnisk svensk det räcker typ att du är europé som inte ser ut som en zigenare och inte är alban.

Lögner. Albanen "Jonas Andersson" är ju med.

Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
Angående Stenkil så vill jag minnas att han enligt honom själv hade rätt många nationalistiska böcker/pamfletter. Han skrev flera ggr om hur dessa "pryder bokhyllan" men samtidigt ska hans sambo ha lämnat honom när hans åsikter blev kända. Hon var väl journalist så vi kan nog anta att hon var läskunnig och därmed visste vad han hade för böcker. Eller det mest troliga, herr Stenkil ljög om allt på nätet och levde ett utpräglat dubbelliv.

Hon var ju troligen vänster om man tar en titt på vad hon gillade på facebook.

Citat:
Finns det några källor på att han har hamnat i tvångsvård? Det kan ju lika gärna vara ett AFA-rykte i syfte att förnedra SvP?

Kände honom inte privat men hade en del kontakt med honom, mycket sund person. Fattar dock inte hur i helvete man kan hänga med en journalist frivilligt.

Dokumenten på allt fanns läckta. Rätt så lätt att förstå varför han blev ihop med en journalist när hen var journalist själv.

Citat:
Ja här spekulerar vi hej vilt, tillåt mig göra detsamma.

Hans sambo lämnade honom först efter att vänsterextremister hotat hennes familj, och vi vet ju alla hur dessa empatilösa varelser inte drar sig för att gå på varken barn eller kvinnor. Att ha ett nykommet barn och samtidigt leva med detta hot över sig blev helt enkelt för mycket och då valde hon att lämna istället.

Sen Stenkil angående hans psykiska problem. Ja, indirekt så känner han säkerligen skuld för den kris som drabbat hans familj, den har ju uppstått som följd av hans engagemang, även om det så klart är AFA den yttersta skulden ligger hos. I alla fall så är det väl inte speciellt konstigt att man kan gå in i en djup depression med ångesttillstånd och allt vad det innebär när allt händer på en gång. Outningen, hoten mot honom själv och hans familj, sambo försvinner med hans barn. I alla fall inte om man är någorlunda mänsklig.

Ovanstående är väl mist lika troligt som att han skulle levt ett "dubbelliv"? Jag menar vi kan ju lika gärna säga att Stenkil är Stålmannen och att rödingar nu outat honom och förgiftat honom med kryptonit..

Är bara rent trams. Hans flickvän eller unge har inte fått några problem från AFA. Kolla hennes facebook så ser man klart och tydligt att hon snarare skulle ligga på vänsterkanten politiskt och då är det inte konstigt att hon stack.
Citera
2014-12-15, 17:46
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Är bara rent trams. Hans flickvän eller unge har inte fått några problem från AFA. Kolla hennes facebook så ser man klart och tydligt att hon snarare skulle ligga på vänsterkanten politiskt och då är det inte konstigt att hon stack.
Det är väl knappast ovanligt att framförallt kvinnor väljer att vara PK på internet? Speciellt när man är journalist.. Sen att hennes sambo får problem blir ett problem för henne och hennes barn, eller du tror inte att det blir någon skillnad att leva med en människa som lever under hot av våldsamma extremister? Sen lär du knappast ha koll på alla lösdrägg och prospects wannabes eller vad de tar sig till. Ni är inte kända för att vara empatiska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in