Citat:
Ursprungligen postat av
vitrevolution
Angående Stenkil så vill jag minnas att han enligt honom själv hade rätt många nationalistiska böcker/pamfletter. Han skrev flera ggr om hur dessa "pryder bokhyllan" men samtidigt ska hans sambo ha lämnat honom när hans åsikter blev kända. Hon var väl journalist så vi kan nog anta att hon var läskunnig och därmed visste vad han hade för böcker. Eller det mest troliga, herr Stenkil ljög om allt på nätet och levde ett utpräglat dubbelliv.
Citat:
Ursprungligen postat av
wurhan
Jag tvivlar starkt på att Carl Svensson, Straybullet, Stenkil eller vad han nu vill kallas kommer tillbaka. Det var kul så länge man var anonym. Svårt att ta en man som måste ljuga för sin egen fru om sina åsikter seriöst.
Ja här spekulerar vi hej vilt, tillåt mig göra detsamma.
Hans sambo lämnade honom först efter att vänsterextremister hotat hennes familj, och vi vet ju alla hur dessa empatilösa varelser inte drar sig för att gå på varken barn eller kvinnor. Att ha ett nykommet barn och samtidigt leva med detta hot över sig blev helt enkelt för mycket och då valde hon att lämna istället.
Sen Stenkil angående hans psykiska problem. Ja, indirekt så känner han säkerligen skuld för den kris som drabbat hans familj, den har ju uppstått som följd av hans engagemang, även om det så klart är AFA den yttersta skulden ligger hos. I alla fall så är det väl inte speciellt konstigt att man kan gå in i en djup depression med ångesttillstånd och allt vad det innebär när allt händer på en gång. Outningen, hoten mot honom själv och hans familj, sambo försvinner med hans barn. I alla fall inte om man är någorlunda mänsklig.
Ovanstående är väl mist lika troligt som att han skulle levt ett "dubbelliv"? Jag menar vi kan ju lika gärna säga att Stenkil är Stålmannen och att rödingar nu outat honom och förgiftat honom med kryptonit..