Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-12-14, 21:04
Medlem
Varför gick det så dåligt för er? Jag röstade på er och kommer att göra samma sak igen.
Citera
2014-12-14, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nokings
Varför gick det så dåligt för er? Jag röstade på er och kommer att göra samma sak igen.

Partistyrelsen.
Citera
2014-12-14, 21:46
Medlem
vonSnapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmastraffardig
Jag har alldeles utmärkt svenska tror och skriver perfekt dock

Nämen herregud så perfekt!
Jag vara er nye svenska lärere på dem skola...

Prisa PISA!
(Eller är det måhända så att IQ är en "social konstruktion"?)
Citera
2014-12-14, 21:55
Medlem
Segermarschens avatar
Citat:
>4000 röster är väl inte dåligt? Det är bara för att partiledningen sade "10 000 riksdagsröster och 10 kommunala mandat" som alla tror att det är en stor förlust. I själva verket gick SvP fram mycket snabbare än SD gjorde i början. Det enda som är något utav en besvikelse är 0 kommunala mandat, men jag hade inte väntat mig mer än 1 eller högst 3.
Citera
2014-12-14, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vonSnaps

Nämen herregud så perfekt!
Jag vara er nye svenska lärere på dem skola...

Prisa PISA!
(Eller är det måhända så att IQ är en "social konstruktion"?)
Varför tar du inte och svarar på det senaste jag skrev mot dig då?
Tror du jag skulle säga så som jag skriver? Det handlar om skrivfel. Tror att du är dummare än du tror. Är vem som helst dum och icke svensk som gör nått stavfel?
Citera
2014-12-14, 22:57
Medlem
wurhans avatar
Har Straybullet fått lämna hispan än? Hur länge skulle han tvångsvårdas?
Citera
2014-12-14, 23:08
Medlem
Angående Stenkil så vill jag minnas att han enligt honom själv hade rätt många nationalistiska böcker/pamfletter. Han skrev flera ggr om hur dessa "pryder bokhyllan" men samtidigt ska hans sambo ha lämnat honom när hans åsikter blev kända. Hon var väl journalist så vi kan nog anta att hon var läskunnig och därmed visste vad han hade för böcker. Eller det mest troliga, herr Stenkil ljög om allt på nätet och levde ett utpräglat dubbelliv.
Citera
2014-12-14, 23:20
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
Angående Stenkil så vill jag minnas att han enligt honom själv hade rätt många nationalistiska böcker/pamfletter. Han skrev flera ggr om hur dessa "pryder bokhyllan" men samtidigt ska hans sambo ha lämnat honom när hans åsikter blev kända. Hon var väl journalist så vi kan nog anta att hon var läskunnig och därmed visste vad han hade för böcker. Eller det mest troliga, herr Stenkil ljög om allt på nätet och levde ett utpräglat dubbelliv.

Förmodligen, det var väl därför han i sluten tvångsvård, blev nog en jävla chock.
Citera
2014-12-14, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvP-Finn
Det här ändrar för mig ingenting. Det är som jag tidigare sa: Att vara sionist utesluter inte att vara kulturmarxist. Det är ofta samma personer. Homogenitet för Israel och de ställen där många judar bor som t.ex. Brooklynn i New York. Och samtidigt hur mycket mångkulturalism och annan skit som helst för ickejudar. Sådant kallar man för dubbelmoral att stödja något som bara drabbar alla andra medan man själv bara profiterar på det. Sedan kan jag nog hålla med att det kan finnas en del judar som inte stödjer det men hur menar du eller din stora guru Breivik hur vi vita europeer profiterar på att det finns en 100% judisk stat som Israel? Jag menar att det är ju inte så att vi i väst påverkas av vad som sker i Israel. Och om Israel slaktar hur många palestinier som helst så kommer det ändå inte att innebära att det blir färre araber och negrer. Det viktiga är att vi i våra egna länder får ett stopp på invandringen och inleder en omgående repatriering av rasfrämlingar. Sedan vad gäller judar så är jag medveten om att många kan ha blandats upp så mycket att de har en större del europeiskt blod men även bland de finns det väldigt många kulturmarxister och för att vara på den säkra sidan att de inte kan skada samhället borde man se till att alla judar tas bort från maktpositioner i samhället. Stora judiska företag måste krossas för att sluta deras kontroll över politiken och rika judar måste exproprieras. Egentligen tycker jag inte om expropriation men när det gäller kriminella och andra som använder sin rikedom bara för att skada andra så tycker jag inte att de ska ha rätt till denna.

Men vad är det du inte förstår? Ska alla svenskar vara multikulturalister för att Reinfeldt är det? Ni har alldeles för lita kunskap. Vad är det för dumheter att man måste vara multikulturalist om man är sionist? LÄS denna artikeln här nere och den förra ordentligt nu och tänk igenom som flera av dem som han själv snackade med gjorde.

http://www.counter-currents.com/2011/07/anders-behring-breivik-on-hitler-and-the-jews/
Citera
2014-12-15, 00:34
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Förmodligen, det var väl därför han i sluten tvångsvård, blev nog en jävla chock.
Finns det några källor på att han har hamnat i tvångsvård? Det kan ju lika gärna vara ett AFA-rykte i syfte att förnedra SvP?

Kände honom inte privat men hade en del kontakt med honom, mycket sund person. Fattar dock inte hur i helvete man kan hänga med en journalist frivilligt.
Citera
2014-12-15, 00:40
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmastraffardig
Men vad är det du inte förstår? Ska alla svenskar vara multikulturalister för att Reinfeldt är det? Ni har alldeles för lita kunskap. Vad är det för dumheter att man måste vara multikulturalist om man är sionist? LÄS denna artikeln här nere och den förra ordentligt nu och tänk igenom som flera av dem som han själv snackade med gjorde.

http://www.counter-currents.com/2011/07/anders-behring-breivik-on-hitler-and-the-jews/
Seriöst, tror du judarna började konspirera mot vita européer först efter att Hitler kom till makten?
Snälla åk hem till Serbien och ta tillbaka Kosovo från muslimerna istället för att vara en duktig idiot och judelakej i Sverige.
Citera
2014-12-15, 00:40
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Finns det några källor på att han har hamnat i tvångsvård? Det kan ju lika gärna vara ett AFA-rykte i syfte att förnedra SvP?

Kände honom inte privat men hade en del kontakt med honom, mycket sund person. Fattar dock inte hur i helvete man kan hänga med en journalist frivilligt.

Ja. Finns en dom, det är således fakta.
Vet inte vad du klassar som sund men att tvångsvårdas hör väl till motsatsen.

Så du anser att det är förnedrande för svp att Carl Svensson tvångsvårdas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in