2014-12-13, 12:40
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
micke, den typen av retorik knns fr min del igen frn plugget i hgstadiet
den frste i gnget som fick knulla hnade och var spydig nr vi andra kommenterade nn snygg tjej
hans kommentar var typ "vad ska ni gra t saken, ni har inte knullat och vet inte hur man gr etc etc"
lt vara att han frlorade oskulden till nn rugguggla p 55+ r ( vilket motsvarar konflikten i ukraina om man nu ska anvnda metaforer)
de svenska nationalister som stder ryssarna i konflikten kanske vntar hellre p att f knulla en het 24 rig blondin ( vilket motsvarar sverige i en framtida konflikt)
eller s gr man som jag bankar p en 40+ ( vilket motsvarar polen eller nt annat meningslst p sin hjd)
Ja Aron, du kan sitta och hitta p metaforer och olika upplgg eller gud vet vad, men i slutndan s kommer det till en slende punk, en ovilja att offra sig fr ett hgre ml. De flesta av er r egoistiska fegisar, punkt. Och hade jag inte haft s pass god insyn om de karaktrer som rr sig i och omkring den nationella rrelsen hade jag kanske inte varit s sker, men nu vet jag och drfr blir det helt fantastiskt underhllande att se era frska att bortfrklara er egen feghet

/Micke
Citera
2014-12-13, 12:44
Medlem
KrabbGurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Ja Aron, du kan sitta och hitta p metaforer och olika upplgg eller gud vet vad, men i slutndan s kommer det till en slende punk, en ovilja att offra sig fr ett hgre ml. De flesta av er r egoistiska fegisar, punkt. Och hade jag inte haft s pass god insyn om de karaktrer som rr sig i och omkring den nationella rrelsen hade jag kanske inte varit s sker, men nu vet jag och drfr blir det helt fantastiskt underhllande att se era frska att bortfrklara er egen feghet

/Micke

Det finns skert jttemnga ynkryggar och fegisar bland nationella, men att alla som r modiga och offervilliga automatiskt skulle anse att Ukraina r ett "hgre ml" r tveksamt. Jag hade tyckt det var synd om alla bra individer i rrelsen kastade bort sitt liv p ngot s vrdelst.
Citera
2014-12-13, 13:17
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrabbGuru
Det finns skert jttemnga ynkryggar och fegisar bland nationella, men att alla som r modiga och offervilliga automatiskt skulle anse att Ukraina r ett "hgre ml" r tveksamt. Jag hade tyckt det var synd om alla bra individer i rrelsen kastade bort sitt liv p ngot s vrdelst.
Du har helt rtt i det, mitt inlgg riktar sig vl frmst till de som gjort vrldens sak av Ukraina/Ryssland.

/Micke
Citera
2014-12-13, 13:20
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrabbGuru
Jag hade tyckt det var synd om alla bra individer i rrelsen kastade bort sitt liv p ngot s vrdelst.
Citat:
Du har helt rtt i det

Du har inte lust att presentera de dr siffrorna p din verlgsna intelligens snart?
Citera
2014-12-13, 13:40
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1

Du har inte lust att presentera de dr siffrorna p din verlgsna intelligens snart?
Jadu baggebo, om du inte kan tolka den dr enkla texten kan jag nog bara beklaga sorgen

/Micke
Citera
2014-12-13, 14:52
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristendom
Jag sg en intervju med "rebell" frn Ukraina. Och han sa att om man inte har ngon militr bakrund
(som r mer n militrtjnstegring ngon gng fr lnge sen) s finns det igentligen inte s
mycket nytta man kan gra. Eftersom strider blir allt mer avancerad och dom nybrjar erfarenheter man kunde f i brjan finns inte lngre.

Han sa ven att dom som skriver p diverse forum eller kanske har ngon kanal med mnga fljare gr kanske till och med mer nytta n dom sjlva som strider p plats.

S visst det sger sjlvt att man skulle helst vilja skicka alla nationella frn europa till kriget i Ukraina.Dels slipper man deras skriverier som upplyser folk , samtidigt som dom bekmpar fienden.

Dom som driver nordfront, skriver hr osv gr MYCKET mer nytta hr n dom skulle gra ngon annan stans. Jag tycker ocks att jag gr mer nytta genom att skriva.
Mja... Det r vl nu om ngonsin man har all mjlighet i vrlden att lra sig, att det inte gick att lra sig speciellt mycket som frsking vid de stora slagen r vl en sjlvklarhet, men nu nr striderna r lgintensiva s r det ju som taget ut textboken fr att lra sig strida. I vrigt s skulle jag vilja hvda att alla strider inte r som p film dr Delta force drar fram i vrsta lckra stridsformationen och gr bananas, s det finns en plats fr alla.

/Micke
Citera
2014-12-13, 15:17
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Kanske r det s, vad vet jag. Min pong var dock att dessa som kan st emot liberala proffs-tyckare
p grund av att dom r plsta r fr viktiga fr att skickas ut i krig.
Det finns mnga som konflikter berr mycket mer n ryssar i Ryssland och det r dom som bor i Nikolaev, Hersona osv. Vill dom inte ha ngon frndring och flja NWO agenda s r det deras sak.
Dock vill vi inte hra ngot NS-snack frn dom sen, dom fr finna sig i dom
"Konvertiter" dom r.
Det behvs "internet-krigare" ven i vpnade konflikter d det idag frs ett lika intensivt krig p ntet som p marken, men att hvda att svenska nationalister p ngot stt skulle fylla den rollen r att kraftigt hja sin egen vikt till skyarna. I det hr specifika fallet s r det enkom undanflykter, om man nu ser till hur vissa lyft den hr frgan till skyarna som den viktigaste striden mot NWO sedan Jesu fdelse, s blir det pinsamt nr man sedan ser hur de frenetiskt vgrar att engagera sig annat n p ntet - TROTS - att deras "krigande" har noll och inget inflytande i vrlden eller ens i Sverige. Dagligen s kontaktas Svenska Ukrainafrivilliga av nationalister och vanligt folk som p ett eller annat vis vill stdja det som pgr i Ukraina, de flesta med pengar eller utrustning. Medan den andra sidan som ivrigt phyllas av Motstndsrrelsen och en handfull jon frn Flashback, inte ens kan bidra med ngot annat n ord, inte en krona eller ens ett par sockor har man skickat.

Jag har sporadisk kontakt med andra nationalister som strider tillsammans med Motorola eller i andra pro-ryska enheter, ven de sger att Skandinavien r en skam d enbart en person frn den nationalistiska miljn har slutit upp. Det rr sig allts om norrmannen som strider tillsammans med Motorola, som fr vrigt r en sympatisk kille som jag nskar komma hem levande. S det kanske r hg tid fr svenska nationalister att kliva ner frn sina hga hstar nr t.o.m brasilianska nationalister sluter upp, allt medan vr "elit" sitter p Flashback och tycker till.

/Micke
Citera
2014-12-13, 16:25
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Det stdet man fick r vldigt viktigt kanske inte fr kriget i sig.Men.
Den visar att nationella rrelse har vldigt djup frstelse fr geopolitik. Och antagligen r det vad som behvs, mainstream r kort sagt dtt och totalt inte sgande.
Mja, att ovillkorligen stlla sig bakom Putin trots hans fngslande av nationalister, stdjandet av Palestina och en massa andra tokiga uppslag, visar ju inte p ngon strre geopolitisk insyn utan snarare bara att man r ngon frvirrad socialkonservativ rysslandsvn varken mer eller mindre, och hr fr man vl ge Nordfront ett visst mtt av erknnande d de iaf frskt hlla sig neutrala i sitt frhllningsstt gentemot Putin.

/Micke
Citera
2014-12-23, 10:29
Medlem
Klart, att svenskarna strider i Ukraina, speciellt nationalister. Ukrainska nationalistiska parti Svoboda och vr Svenskarnasparti samarbetar ju intimt. De har ven intervjun med Jarosj. Se den http://www.youtube.com/watch?v=jpFCdBKDUMM
Men jag r vldigt vertygat om att Jarosj har so stora mktiga ambitioner. Hur kan han rdda Europa om de kan inte rdda sig sjlv?
Citera
2014-12-23, 17:48
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennart14
Klart, att svenskarna strider i Ukraina, speciellt nationalister. Ukrainska nationalistiska parti Svoboda och vr Svenskarnasparti samarbetar ju intimt. De har ven intervjun med Jarosj. Se den http://www.youtube.com/watch?v=jpFCdBKDUMM
Men jag r vldigt vertygat om att Jarosj har so stora mktiga ambitioner. Hur kan han rdda Europa om de kan inte rdda sig sjlv?

https://www.svenskarnasparti.se/2014...oboda-pa-is-2/
Citera
2014-12-24, 02:10
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
God jul fresten!

/Micke

З Різдвом p dig med
Hur ser det ut vid fronten under julhelgen?
Citera
2014-12-24, 03:04
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFullGrek
З Різдвом p dig med
Hur ser det ut vid fronten under julhelgen?
Fr stunden r jag i Sverige och raggar lite sponsorer gr helt klart ver frvntan mste jag sga Men annars r det rtt lugnt, en mindre beskjutning med artilleri p en av Azovs vgsprrar men inget vrre iaf.

/Micke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in