Citat:
Ursprungligen postat av
Kristendom
Kanske r det s, vad vet jag. Min pong var dock att dessa som kan st emot liberala proffs-tyckare
p grund av att dom r plsta r fr viktiga fr att skickas ut i krig.
Det finns mnga som konflikter berr mycket mer n ryssar i Ryssland och det r dom som bor i Nikolaev, Hersona osv. Vill dom inte ha ngon frndring och flja NWO agenda s r det deras sak.
Dock vill vi inte hra ngot NS-snack frn dom sen, dom fr finna sig i dom
"Konvertiter" dom r.
Det behvs "internet-krigare" ven i vpnade konflikter d det idag frs ett lika intensivt krig p ntet som p marken, men att hvda att svenska nationalister p ngot stt skulle fylla den rollen r att kraftigt hja sin egen vikt till skyarna. I det hr specifika fallet s r det enkom undanflykter, om man nu ser till hur vissa lyft den hr frgan till skyarna som den viktigaste striden mot NWO sedan Jesu fdelse, s blir det pinsamt nr man sedan ser hur de frenetiskt vgrar att engagera sig annat n p ntet - TROTS - att deras "krigande" har noll och inget inflytande i vrlden eller ens i Sverige. Dagligen s kontaktas Svenska Ukrainafrivilliga av nationalister och vanligt folk som p ett eller annat vis vill stdja det som pgr i Ukraina, de flesta med pengar eller utrustning. Medan den andra sidan som ivrigt phyllas av Motstndsrrelsen och en handfull jon frn Flashback, inte ens kan bidra med ngot annat n ord, inte en krona eller ens ett par sockor har man skickat.
Jag har sporadisk kontakt med andra nationalister som strider tillsammans med Motorola eller i andra pro-ryska enheter, ven de sger att Skandinavien r en skam d enbart en person frn den nationalistiska miljn har slutit upp. Det rr sig allts om norrmannen som strider tillsammans med Motorola, som fr vrigt r en sympatisk kille som jag nskar komma hem levande. S det kanske r hg tid fr svenska nationalister att kliva ner frn sina hga hstar nr t.o.m brasilianska nationalister sluter upp, allt medan vr "elit" sitter p Flashback och tycker till.
/Micke