Citat:
Ursprungligen postat av
Kristendom
Kanske är det så, vad vet jag. Min poäng var dock att dessa som kan stå emot liberala proffs-tyckare
på grund av att dom är pålästa är för viktiga för att skickas ut i krig.
Det finns många som konflikter berör mycket mer än ryssar i Ryssland och det är dom som bor i Nikolaev, Hersona osv. Vill dom inte ha någon förändring och följa NWO agenda så är det deras sak.
Dock vill vi inte höra något NS-snack från dom sen, dom får finna sig i dom
"Konvertiter" dom är.
Det behövs "internet-krigare" även i väpnade konflikter då det idag förs ett lika intensivt krig på nätet som på marken, men att hävda att svenska nationalister på något sätt skulle fylla den rollen är att kraftigt höja sin egen vikt till skyarna. I det här specifika fallet så är det enkom undanflykter, om man nu ser till hur vissa lyft den här frågan till skyarna som den viktigaste striden mot NWO sedan Jesu födelse, så blir det pinsamt när man sedan ser hur de frenetiskt vägrar att engagera sig annat än på nätet - TROTS - att deras "krigande" har noll och inget inflytande i världen eller ens i Sverige. Dagligen så kontaktas Svenska Ukrainafrivilliga av nationalister och vanligt folk som på ett eller annat vis vill stödja det som pågår i Ukraina, de flesta med pengar eller utrustning. Medan den andra sidan som ivrigt påhyllas av Motståndsrörelsen och en handfull jon från Flashback, inte ens kan bidra med något annat än ord, inte en krona eller ens ett par sockor har man skickat.
Jag har sporadisk kontakt med andra nationalister som strider tillsammans med Motorola eller i andra pro-ryska enheter, även de säger att Skandinavien är en skam då enbart en person från den nationalistiska miljön har slutit upp. Det rör sig alltså om norrmannen som strider tillsammans med Motorola, som för övrigt är en sympatisk kille som jag önskar komma hem levande. Så det kanske är hög tid för svenska nationalister att kliva ner från sina höga hästar när t.o.m brasilianska nationalister sluter upp, allt medan vår "elit" sitter på Flashback och tycker till.
/Micke