2014-12-12, 04:06
Medlem
Ullenobehags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesmitarn
Nä, det är enklare att bekämpa de Sverigefientliga elementen inifrån landet.

Nu är det ju inte speciellt sannolikt att SD nånsin får egen majoritet, men skulle det hända är den intressanta frågan hur lång tid det tar innan de tar till den statliga våldsapparaten för att tysta meningsmotsåndare.

Det gör väl redan Hatvänstern tex? SÅ vad är det som är så konstigt med det? Och nej SD hade inte tagit till våld....
Citera
2014-12-12, 05:16
Medlem
Jag hade ställt in mina planer på att emigrera till Norge för gott.
Citera
2014-12-12, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tumbleeweed
Vilka länder skulle i så fall vara aktuella att bygga bo i ?...Skulle det vara viktigt att landet du emigrerar till för en väldigt annorlunda politik än SD i fråga om asylinvandring ?

Östeuropa, Ryssland med Sibirien, Kanada (efter upprensning av deras svartskallar), Alaska (relativt liten del inuiter). Det skulle inte förvåna mig om vi germaner har vad som krävs för att överleva på Nordpolen, så all landmassa som inte kryllar av araber och negrer är egentligen tänkbar.
Citera
2014-12-12, 06:07
Medlem
FrozenFists avatar
Har redan flytt en gång, och då var det en gång för mycket. Hellre slåss och försvara de mänskliga rättigheterna och allas lika värde, än att låta Mytomanpartiet bedriva en diktatur och föra mitt Sverige till undergång.
Citera
2014-12-12, 07:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XeKaaz
Det skulle inte finnas något val - eftersom jag bejakar allas lika värde och inte är ett inhumant svin så kommer jag ärkebuseras om de kommer till makten.
Ditt svin! Du tycker alltså att Hitler var lika mycket värd som moder Teresa? Vidrig människosyn!

Jag skulle inte flytta.
Citera
2014-12-12, 08:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenFist
Har redan flytt en gång, och då var det en gång för mycket. Hellre slåss och försvara de mänskliga rättigheterna och allas lika värde, än att låta Mytomanpartiet bedriva en diktatur och föra mitt Sverige till undergång.

Det är inte ditt Sverige och om jag fick bestämma skulle du inte ha något val - vi skulle kasta ut dig.
Citera
2014-12-12, 08:31
Medlem
Hårbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honestoo
Jo men det är normala politiker som står bakom, precis som att Sverige skulle haft en mer restriktiv invandringspolitik om det inte vore just för SD som alltså förstör på fler än ett sätt för sina väljare.

De andra politikerna hade diskuterat frågan mer öppet och moderaterna hade för länge sedan krävt lägre kvoter. Nu är allt låst, tack vare SD.
Hur gammal är du? Det kanske går att komma undan med din lögn om man är omgiven av unga och obildade.

Här finns det dock människor som minns hur etablissemanget reagerade när normala politiker i normala partier problematiserade invandringen och diskuterade minskade volymer på nittiotalet.
Citera
2014-12-12, 08:40
Medlem
Butterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthPort
Det enda som skulle få svartskallarna att ge sig av frivilligt är om bidragen försvann. Kosmopoliterna måste man avrätta om man vill få bort.
Fördelen med det förslaget är att även stora delar av SD:s väljarbas skulle tvingas till Norge eller Danmark, då deras försörjning här i Sverige stryps.
Citera
2014-12-12, 08:42
Medlem
Skattesmitarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullenobehag
Det gör väl redan Hatvänstern tex? SÅ vad är det som är så konstigt med det? Och nej SD hade inte tagit till våld....

Nej, känns mer sannolikt att Hat-SD skulle göra det. Dessutom har Hat-SD redan tagit till våld så du snackar skit.
Senast redigerad av Skattesmitarn 2014-12-12 kl. 08:45.
Citera
2014-12-12, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesmitarn
Nej, känns mer sannolikt att Hat-SD skulle göra det. Dessutom har Hat-SD redan tagit till våld så du snackar skit.

Bidrag gärna med exempel på våld som SD har "tagit till".

Inb4 "järnrörsincidenten".
Citera
2014-12-12, 09:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Tyvärr är SD alldeles för milda och humanistiska för det men det bästa för mänskligheten vore naturligtvis om du arkebuserades. Ingenting gott finns att finna hos en kulturmarxist.

Skön människa du verkar vara. Måste vara en härlig känsla att ha byggt upp hela sin tillvaro kring hat.
Citera
2014-12-12, 09:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Det skall bli ett nöje att slåss mot er förräddar svin..

Om du ska hota kan du förska undvika stavfel. Men stavning är kanske inte den starkaste sidan bland särskrivare och mörkermänniskor inom SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in