Citat:
Ursprungligen postat av
Madagascar
Jag får väl stiga in en stund i denna ryggdunkarklubb.
Hur ser ni fanboys och ni mer realistiska på att det troligen inte är Åkesson som kommer leda SD:s kampanj fram till valet i mars?
Jag är övertygad om att SDs framgångar nu till mycket stor del beror på politiken och inte på företrädarna och därför tror jag som jag nämnt tidigare att SD kommer göra ett bra val även om de skickar fram en tjänsteman som bara sakligt svarar på vad de tycker.
Men jag tror också att det är positivt att SD får chansen att visa upp att de har flera städade och seriösa politiker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Månsan
Haha, jävla dårar. Man säger i AB:s nyhetssändning att SD "ökar kraftigt" men några siffror får vi inte veta.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/live/abmorgon/
Jag var med i den undersökningen och det skulle vara intressant att se resultatet. Hoppas det kommer annars kan vi nog misstänka att det var en riktigt kraftig smäll. Om de berättar att SD ökat kraftigt och ändå anser att det är bäst att inte säga mer kan det vara siffror över Yougovs 17,7%.
Edit: Haha 14% är säkert ett kraftigt friserat resultat, det skulle de knappast ha tagit upp som en kraftig ökning.