2014-12-08, 22:05
Medlem
fajvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pm-6564
tycker så synd om lest nu.. borde jag göra det ? vet från säkra källor att han kommer råka väldigt illa ut inom en snart framtid. ( är i och försig
konstigt när han gjort sig ovän med allt och alla.. ända vännen han har är en myto man och snackar skit om han själv haha

Varför droppar du så random fakta?
Citera
2014-12-08, 22:57
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violador
Är han/hon inte någon form av släkting till en stor målare från Stockholm?
Vem vet?
Citera
2014-12-09, 10:54
Medlem
Wotoloms avatar
Någon som vet något om "Trowe"? Sprang på en tag signerad 96, lite kul.
Citera
2014-12-09, 22:08
Medlem
Hur ser det ut i dalarna gävle nu för tiden? Vet att det var typ hfu och .26 som regerade förr. Nå nytt?
Citera
2014-12-10, 20:10
Medlem
Skakar trizz galler?
Info någon?
Citera
2014-12-11, 03:23
Medlem
Polkakolas avatar
Tråkigt att Triss var tvungen att gå så långt över gränsen för ett litet småtjaffs om nån tusing.. menmen, snubben har ju inte varit stabil senaste åren
Citera
2014-12-11, 03:27
Medlem
Braobhsads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remeron
Skakar trizz galler?
Info någon?

Trizz, aka Triss. Sitter för olaga spårinträde, grov skadegörelse, våld mot tjänsteman, grov misshandel och grovt narkotikabrott. Han har fått sex år, så förhoppningsvis är han ute om tre. Vi får se.

Free Triss
Citera
2014-12-11, 03:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Braobhsad
Trizz, aka Triss. Sitter för olaga spårinträde, grov skadegörelse, våld mot tjänsteman, grov misshandel och grovt narkotikabrott. Han har fått sex år, så förhoppningsvis är han ute om tre. Vi får se.

Free Triss

Fuck Triss. Ska du betala för hans skadegörelse?
Citera
2014-12-11, 03:29
Medlem
Polkakolas avatar
Citat:

Free Triss

Vid det laget har han lagt

Olaga spårinträde
Citera
2014-12-11, 03:34
Medlem
Braobhsads avatar
Jag kommer inte betala någonting och jag konstaterar bara att den bästa målaren vårt land haft på en mycket lång jävla tid sitter inne och det är synd för jag vet mycket väl att varken jag eller någon av er trötta jävlar som sitter här inne strax innan fyra och svarar på mina inlägg kommer att prestera som henom. Gå och lägg er!

Free Triss!
Citera
2014-12-11, 03:45
Bannlyst
Citat:
Jag kommer inte betala någonting och jag konstaterar bara att den bästa målaren vårt land haft på en mycket lång jävla tid sitter inne och det är synd för jag vet mycket väl att varken jag eller någon av er trötta jävlar som sitter här inne strax innan fyra och svarar på mina inlägg kommer att prestera som henom. Gå och lägg er!

Free Triss!

Den bäste målaren, om han nu är det, borde ägna sig åt porträttmålning och tjäna miljoner på att måla överklassungar.

Fatta vilka kostnader fastighetsägare och företag har med klotter som dessutom ser ut som fan.
Citera
2014-12-11, 04:03
Medlem
Där se på fan (om infon nu stämmer). Tråkigt att se en av vår tids största målare sitta bakom galler, men men aja. Free trizziboyy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in