jaså? det är inte anledningen jag har hört, låter mer som du har något otalt med honom o snackar skit.
känner inte karln för fem öre. hörde bara för något år sen om att han lånat/lurat till sig cash som sen inte återbördades. sen när jag såg spitten o att han kickats så drog jag min egen slutsats. kan säkert varit andra anledningar
Jag undrar om crews så som CIA, WUFC-SDK, IQ, PMS, F.UPS och FY är aktiva idag, och isåfall vilka målare? Nej jag har inte läst igenom alla 100+ sidor så om det står något om de ovanstående kan ni väl säga vilken sida, tack på förhand.
Jag undrar om crews så som CIA, WUFC-SDK, IQ, PMS, F.UPS och FY är aktiva idag, och isåfall vilka målare? Nej jag har inte läst igenom alla 100+ sidor så om det står något om de ovanstående kan ni väl säga vilken sida, tack på förhand.
F-ups är väl igång då och då medans vad jag vet har dom flesta i wufc o pms antingen flyttat utomlands och målar då och då eller bor kvar i Sverige. SEnaste nytt jag har sett av Wufc är väl pågamålningar och i Mtn Diaries...Dåligt svar men kanske till någon hjälp Dom andra crewsen har jag ingen aning om