2014-12-10, 22:13
Medlem
MossTrumss avatar
Bor man i Dalby och vill ut i naturen så tar man sig till Skrylle friluftsområde med elljusspår och Skåneleden. Stenbrottet nästgårds undviker man med småbarn på armen den här tiden på året.

Här är det något som absolut inte stämmer.

http://skrylle.se/
Citera
2014-12-10, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyssmigimorgon
Dessutom har tekniker gjort andra beslag som tagits ut i pappåsar. Teknikerna ska ha fotograferat särskilt mycket på övervåningen.

Tror ni inte att han antingen misshandlat henne medvetslös hemma först sedan tagit henne och barnet med sig i bilen eller något och lagt barnet i hennes famn och rullat ner henne för stupet?

Tvingat eller att hon flytt i panik till stupet, han efter i andra bilen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ennummerilla
Intressant. MGM ska vara ifrån Öland och har bytt namn. Vad hette "din" kille? J*h*n L*rss*n?

Nej ett helt anbat namn. Men många ölänningar är lika varann sjukt nog.
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Praetori
Hade familjen en hund?
Tiden är inte ett dugg märklig, om småungar inte vill sova så är det ut och knata som gäller i många fall, även om klockan är 23 eller 03, däremot brukar det ju vara barnvagn inblandat då vilket jag inte sett något om?
Platsen behöver ju inte heller vara märklig, har man en slinga som man brukar gå så spelar det ju ingen roll vilken tid på dygnet det är.
Känner man sig hotad så beger man sig till där det finna andra människor, inte ut i terrängen.

Det hela är suspekt men det behöver ju inte betyda mord.

Citat:
Ursprungligen postat av Ennummerilla
Intressant. MGM ska vara ifrån Öland och har bytt namn. Vad hette "din" kille? J*h*n L*rss*n?

Han hette dock Jona*s Gunna*r Larsso*n och inte Johan
Citera
2014-12-10, 22:16
Medlem
[quote=Bodi|51432315]Nej ett helt anbat namn. Men många ölänningar är lika varann sjukt nog.[/QUOT

Inavel?!
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Nej ett helt anbat namn. Men många ölänningar är lika varann sjukt nog.

Inavel..

Men är snubben ex militär och ex FN soldat är ju hans osynlighet inte så konstig
Citera
Medlem
[quote=radbean|51432333]
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Nej ett helt anbat namn. Men många ölänningar är lika varann sjukt nog.[/QUOT

Inavel?!

Skulle inte förvåna mig!
Citera
Medlem
tordnapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Praetori
Hade familjen en hund?
Tiden är inte ett dugg märklig, om småungar inte vill sova så är det ut och knata som gäller i många fall, även om klockan är 23 eller 03, däremot brukar det ju vara barnvagn inblandat då vilket jag inte sett något om?
Platsen behöver ju inte heller vara märklig, har man en slinga som man brukar gå så spelar det ju ingen roll vilken tid på dygnet det är.
Känner man sig hotad så beger man sig till där det finna andra människor, inte ut i terrängen.

Det hela är suspekt men det behöver ju inte betyda mord.
Antar att du inte har egna barn.
Citera
2014-12-10, 22:18
Medlem
Jag har precis slutfört en kurs i nationalekonomi och då hade jag henne som lärare.
Hon var väldigt dålig som lärare och fick otroligt dåliga resultat på enkäterna som har gjorts vissa som jag känner i kursen skrev till och med personangrepp mot henne.
När jag tänker på det, så är det fullt möjligt att hon blev psykiskt instabil när hon fick läsa svaren på enkäten.
Citera
2014-12-10, 22:18
Medlem
netr0pas avatar
Blanda inte ihop mellan Lund och Malmö! Det är 2 helt olika skilda världar som himmel och helvete!

Lund är en rik stad med välutbildade människor till skillnad från Malmö!

I Dalby bor det inga fattiga människor precis. Massor med villor och folk har väldigt bra inkomst. Tror knappast detta är ett fall där nån invandrare kör med sina hedersmord. Måste vara vanliga svensson - i det här fallet iaf.
Citera
2014-12-10, 22:19
Medlem
NEWMAN74s avatar
Fick en fundering... Dock tror inte jag på att det är en olycka , men OM det skulle vara det , skulle det kanske kunna vara så att dom sysslar med Geocaching ?
Ligger denna vid den aktuella platsen ?

http://www.geocaching.com/geocache/G...ivsas-borelund
Citera
2014-12-10, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggerNongo
Jag har precis slutfört en kurs i nationalekonomi och då hade jag henne som lärare.
Hon var väldigt dålig som lärare och fick otroligt dåliga resultat på enkäterna som har gjorts vissa som jag känner i kursen skrev till och med personangrepp mot henne.
När jag tänker på det, så är det fullt möjligt att hon blev psykiskt instabil när hon fick läsa svaren på enkäten.

De är väl tvingade att undervisa för att få lattja vidare med forskningen fast de är värdelösa på pedagogik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in