Citat:
Ursprungligen postat av
Kommunistfittan
Och jag har fortfarande inte riktigt fattat vilka klubbar i Champions Route som är så fruktansvärt mycket bättre än oss. För diskussionen handlar om våra kvalmotståndare.
Både och får jag det till, på vägen dit är de inte alls omöjligt att ni möter jämnstarka lag men ärligt talat tror jag många jublar när dom får MFF, hur många i ert läge jublar när ni får Sparta Prag eller Salzburg? Med ditt uttalande att ni ska gå vidare från gruppen som krav är det hybris, något som du inte verkar vilja fördjupa dig i va du menar. Vart har jag skrivit att lagen är så fruktansvärt mycket bättre än er..? Jag har skrivit:
Möjligt att ni är är bättre än vissa lag på vägen, men de sträcker sig inte länge än så.
Citat:
Ja, för det är ett sådant loserargument. Hade vi marginalerna på vår sida när vi får ett offsidemål mot oss mot Prag borta? Hade vi marginalerna med oss igår när vi inte fick en ganska rimlig straff med oss?
I helhet skulle jag säga att ni hade marginalerna på er sida ja, sen om de är "loosermentalitet" eller inte låter jag va osagt.
Citat:
På vilket sätt har det betydelse?
På samma sätt som BP är underdogs när dom möter Elfsborg, på samma sätt som Köpenhamn är underdogs när dom möter Juventus. Förstår du vad jag menar?