2015-04-24, 09:46
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Helt rätt, de hade jag glömt.

Mycket bra att mer fokus sätts på att vinna ligan.
Fast frågan är ju hur det kommer gynna den som vinner ligan? Visst, man blir förstasedad men sen då? Du riskerar ju att få riktigt tuffa motståndare i gruppen. Jag ser liksom inte fördelen med att vinna ligan..
Citera
2015-04-24, 10:10
Medlem
Hoppas på Bayern vs Barca och Real vs Juventus. Tror dock att Bayern passar Barcelona ganska illa och att de helst skulle vilja slippa de..
Citera
2015-04-24, 10:55
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lollo720
Hoppas på Bayern vs Barca och Real vs Juventus. Tror dock att Bayern passar Barcelona ganska illa och att de helst skulle vilja slippa de..
Själv tror jag barca passar bayern sämst

Tappet av badstuber tror ja kommer visa sig direkt matchsvgörande..
Citera
2015-04-24, 12:23
Medlem
JayGatsbys avatar
Semifinalmatcher blir...

FC Barcelona - Bayern München

Juventus - Real Madrid

YES!
Citera
2015-04-24, 12:24
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Barcelona v Bayern
Real v Juventus
Citera
2015-04-24, 12:30
Medlem
Pickmylussys avatar
Orka att Real får en räkmacka till finalen.

Tråkigaste utfallet blev det, meh!

Barca - Bayern dock, velat se det mötet på bra länge. Herrejävlar, trodde
Citera
2015-04-24, 12:47
Medlem
NirvanAs avatar
Alltså jävla räkmacka för Real till final igen... Schalke, Atletico, Juventus... Jämfört med City, PSG, Bayern för Barcelonas del
Citera
2015-04-24, 12:53
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Alltså jävla räkmacka för Real till final igen... Schalke, Atletico, Juventus... Jämfört med City, PSG, Bayern för Barcelonas del
Ja, lite tur skall man ha. Men se det positiva, nu kan ni ta revansch för 7-0 förlusten
Citera
2015-04-24, 12:55
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Jag tror folk underskattar Juventus. Deras mittfält lär käka upp Reals dito. Får man inte ordning på sin skadesituation så skulle jag nog hålla Juve som favoriter. Viss fördel att börja borta naturligtvis, men får Juventus in en balja så kan de utan problem parkera och låta tiden gå. Man har ett ruskigt starkt försvar.
Citera
2015-04-24, 12:57
Medlem
snillet_1s avatar
Tycker taktikermötet mellan Ancelotti och Allegri skall bli intressant. Den senare är vid det här laget ganska van att utforma matchplaner mot på pappret starkare lag. Ancelotti är grym men jag är inte övertygad om att han är bättre än Allegri rent taktiskt.

Ancelottis tre CL-titlar talar väl förvisso emot det, men det är en 'hunch' jag har...
Citera
2015-04-24, 13:06
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Jag tror folk underskattar Juventus. Deras mittfält lär käka upp Reals dito. Får man inte ordning på sin skadesituation så skulle jag nog hålla Juve som favoriter. Viss fördel att börja borta naturligtvis, men får Juventus in en balja så kan de utan problem parkera och låta tiden gå. Man har ett ruskigt starkt försvar.

Buffon är en säkerhetsrisk & Chiellini har chans på ett rött i varje match minst ostbricka och avstägning. Bonucci har däemot gått från klarhet till klarhet & Barzagli är nog en av världens mest underskattade mittbackar (å det är vi tacksamma för)

Bakom ser det däremot glest ut både Conte å Max missade grovt kring inslussningen av Marrone
& Ogbonna är en ny Santacroce...

Håller Evra mot Reals yttrar?
Citera
2015-04-24, 13:08
Medlem
thatis7tisshows avatar
Tänkte skriva lite vad jag tror och tänker men sanningen är att jag knappt har kollat på några matcher utöver PL den här säsongen. Madrid imponerade dock inte särskilt mycket på mig senast och om skadeproblemen står sig har väl Juve en hyfsad chans att skrälla? Tror på Barcelona mot Bayern. Neymar-Suarez-Messi kommer ge Barcelona en Cl titel.

En El clasico final hade inte varit helt fel, även om jag helst inte ser två lag från samma liga i en final är jag redo att göra ett undantag för den matchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in