2014-12-10, 00:30
Medlem
hockexxs avatar
Fick en lite PM som ville fram här.

Citat:
Ursprungligen postat av xxxxx
Tjena!

Kan inte posta i trådjäveln, å vill inte använda mitt gamla konto.
Men iaf, Alexandrus NL som han har/hade, det kostade 100kr/g vid köpa av 5, sen billigare ju mer man köpte.

Det stod klart och tydligt i annonsen att det bara var standardröka, vilket det var, dock tyckte jag att det var starkare än standard, men det rev som satan i halsen av det, men man fick verkligen vad man betalde för.

Det går INTE att jämföra mot haschet och AH som han brukar ha, för det är fan Amsterdam kvalité på dom riktigt bra batcharna AH han har haft.

Citat:
Ursprungligen postat av xxxxx
Tja kan inte post i shop delen så undrar om du kan göra mig en tjänst.

har du lust att fråga i tråden billiga xanax stavar om det finns intresse för Alprazolam Frontin 1mg e313.
2014-12-10, 01:06
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Fick en lite PM som ville fram här.
Jag vete fan om jag tycker att man ska hosta och ha sig bara för att gräset kostar 100/gram, snarare tvärtom. Jag har flertalet gånger köpt röka till 100-pris, eller mindre för den delen, som har varit alldeles utmärkt.
2014-12-10, 03:02
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag vete fan om jag tycker att man ska hosta och ha sig bara för att gräset kostar 100/gram, snarare tvärtom. Jag har flertalet gånger köpt röka till 100-pris, eller mindre för den delen, som har varit alldeles utmärkt.

Jo, det kan jag hålla med om. Men jag personligen har ingen erfarenhet utav hans Northern Lights.
2014-12-10, 04:54
Medlem
ambigues avatar
Aplrazolam blotters från sweshroom, något att ha?
2014-12-10, 05:40
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Jo, det kan jag hålla med om. Men jag personligen har ingen erfarenhet utav hans Northern Lights.
Nej, det har inte jag heller men liksom, för att det ska rivas i halsen och så, då brukar man ha failat rätt rejält med odlingen.
2014-12-10, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nej, det har inte jag heller men liksom, för att det ska rivas i halsen och så, då brukar man ha failat rätt rejält med odlingen.

Dåligt framställt weed tenderar att både smaka och lukta hö, enligt min mening

Ungefär som det weedet PsyShop säljer/sålde på Evolution... Något kush om jag inte missminner mig.
2014-12-10, 09:38
Medlem
Någon annan som inte kommer in på sidan?
2014-12-10, 09:48
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Exakt2_
Någon annan som inte kommer in på sidan?
Funkar fint för mig med denna adress, http://k5zq47j6wd3wdvjq.onion
2014-12-10, 10:56
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
Dåligt framställt weed tenderar att både smaka och lukta hö, enligt min mening

Ungefär som det weedet PsyShop säljer/sålde på Evolution... Något kush om jag inte missminner mig.
Typ så. Min poäng är i alla fall fortfarande att för hundrapris bör man få som sämst dugligt röka.
2014-12-10, 12:24
Medlem
LoserMachines avatar
Även jag har hostat som en gris till alexandrus billiga röka, det är bara något jag skulle inhandla om lagret börjar sina. Rökat här i stan är snäppet sämre och dyrare än det iaf så.
2014-12-10, 14:44
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Aplrazolam blotters från sweshroom, något att ha?
Funkar helt ok.
2014-12-10, 14:54
Medlem
Vidarebefordrar ett pm
Pillerpusher från FS finns nu på Evolution under namnet PillerpusherSWE. Han har samma sortiment som på FS, samma goda rykte och stealth, samt leveranstid kommer att vara standard. Allt skickas inrikes osv.

En post skulle verkligen uppskattas. Tack på förhand hälsar PP.
Senast redigerad av SickYo 2014-12-10 kl. 14:56.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in