2014-12-02, 22:59
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggander2
Har gjort affärer med honom över hans mail. Det har aldrig varit några konstigheter, små som stora belopp.

ok låter bra, är gräset något att hänga i granen då? Är ju rätt bra pris på det måste jag säga.
2014-12-03, 00:09
Medlem
Skulle beställa för första gången, körde med Igolder PGP, som vanligt pastade jag in dears nyckel, skrev mitt shit, sen copyade det nya.

Men får som svar nekad order med komment "funkar inte"..

Jaha? Vad gör jag för fel? Någon annanstans man kan styra easy PGP typ?
2014-12-03, 01:27
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Skulle beställa för första gången, körde med Igolder PGP, som vanligt pastade jag in dears nyckel, skrev mitt shit, sen copyade det nya.

Ladda ner GPA. Mycket enklare tycker jag! Har du kopierat din pgp adress till profilen på evolution?
2014-12-03, 08:13
Medlem
Spliffmeisters avatar
Är det fler som får "Cant login to this account"?? Frukansvärt irriterande, jag har rätt användarnamn och lösen..

Edit: Oj nu släppte det på tredje försöket.. skumt!
Senast redigerad av Spliffmeister 2014-12-03 kl. 08:17.
2014-12-03, 09:14
Medlem
brevlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma

Kan vara så att du heter Örjän Üvåldssön, då kan den inte koda det.
2014-12-03, 12:50
Medlem
biggander2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
ok låter bra, är gräset något att hänga i granen då? Är ju rätt bra pris på det måste jag säga.
man får vad man betalar för. Det är helt ok men absolut inget dunder.
2014-12-03, 14:31
Medlem
Konstigt. La 2 orders med _exakt_ samma "kod" från iGolder. ENa vendorna cancla o sa, "går inte".

Den andra har nu satt status till "shipping".

Hur kommer detta sig? Har den som skickat scammat mig och den andra varit ärlig, har dom använt olika programvaror som gör att för den ena funkar det men ej för den andra? osv

Haha. Fyfan vad dum jag är. Skickade _SAMMA_ kod till två olika vendors, uppenbalrigne bara den enas pgp som funkar då det var hans

Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Ladda ner GPA. Mycket enklare tycker jag! Har du kopierat din pgp adress till profilen på evolution?
nope ej gjort. Svårt att ta till sig?
2014-12-03, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perfekto
Jag som lider av en kronisk sjukdom och är ensam i Sverige med denna man brukar bli i snitt 35-45år men dessa är dom som har skött sin sjukdom utmärkt jag har inte skött min medicinering mot självaste Cystinos sjukdomen så jag är i värre skick än dom som har levt så länge. lider av benskörhet, samt muskel nedsättning och har en vänster arm som värker konstant jag är 26år och väger 41kg äter jag dåligt nån dag så går jag ner till 38kg när dom opererade min mage för några år sen så fick jag sån otrolig ryggvärk har inga magmuskler kvar som kan hålla ryggen uppe och har även skelios i ryggen. jag behöver verkligen få tag i en kran eller nån hemsida där man kan köpa riktigt potent smärstillande. dolcontin/depolan oxynorm eller oxycontin fentanyl om nån snäll person vill vara så villig och skicka en hemsida till mig eller gärna gärna hemsk gärna bjuda in mig i nån hemsida skulle uppskattas till 1000!. har 16mg subutex varje dag som inte hjälper ett skit :/
Testa hasch? Du borde väl inte ha svårt att få opiater utskrivet av en läkare annars väl?
2014-12-03, 17:07
Medlem
krillepilles avatar
Fick pm angående malvaxs tjack som någon ville vidarebefordra.

Citat:

Recension Malvax - Evolution - Speed-paste 80%

Beställning
Jag beställde 2G 80% speed från Malvax under onsdag natt. De behandlar sina ordrar mån-tos innan kl 08.00 som jag förstått. Fick det marked ship torsdag natt 0.00 och F.Eade direkt då han verkar reko. Han säger att folk som F.Ear får 5x2mg xanax med. Inget krav på F.E dock men bonus produkt om man gör det. (Är du t.ex f.d beroende av benzo rekomenderar jag således att du inte efterfrågar att få xanaxen eller inte F.Ear). Jag fick produkterna tisdag efterföljande vecka.

Så om vi ska vara teknisk en dag "föresent". Men jag tror han inte skickar helt direkt. Beställ under natten innan 08:00 nästa dag -> Marked as ship dagen efter -> se om F.E - >posta dagen efter +-extra. För mig blir dagen efter måndag då de inte skickar på fredagar. TL;DR Snabb shipping!

Support
Innan produkten kom hade jag en fråga. Jag hade nämligen tänkt bomba detta så jag ville veta om lösningsmedlet i pasten var något som behövdes torkas bort. Läser man om speed-paste på drogforum står det att detta är ett måste om man bryr sig om hälsan då speed-paste brukar ha farliga lösningsmedel.

Han svarade kvickt, forumlerade sig kort o koncist med även professionellt. Sa att vanligtvis så är detta mycket väl fallet. Deras paste är dock ren från farliga lösningsmedel och det som gör det klibbigt är inte p.g.a farliga lösningsmedel. Det är säkert att ta det utan torkning. Utan precisering så fick jag antydan att han visste mycket om produkten de har.

Stealth
När jag såg den liggandes på golvet bland den andra posten märkte jag inget. Vart jättebesviken då jag trodde det skulle ha kommit idag. Plockade upp det och visste fortfarande inte vad det kunde röra sig om. Rörde lite på det och fattade då. Stealthen är grym och även om någon öppnade paketet så skulle de Kanske kunna tveka....

men för den riktiga nojiga så kan man undra två saker: Vill absolut inte auto stealthen så är mycket diffus nu. Mest för er som beställt innan

1.Om vissa saker inte ändras. Ni vet vad jag menar, inte namnet här. Så kan det vara lätt att identifera paket från denna person. Jag antar att de ändrar övriga saker mellan utskick såklart, vet inte.

2. Känslan av paketet matchar inte Riktig hur sådana paket brukar kännas.

Och till det viktigaste: Produkten
Den kommer i en ziplock (bortsett från stealth). Ziplocken är vuumstängd. När allt stealth är fråntaget och man håller påsen känner man direkt en ljuv doft. Det är dock paste så att bara direkt ta något kan ju vara lite svårt. Jag skrapade ut allt noggrant till en liten behållare och mätte noggrant på en +-0.01 våg flertalet gånger och medelvärdet ligger på mängd beställt +-felmarginalen på 0.01. med paste ej torkat. P.g.a att jag FE:ad så fick jag även utlovat de extra xanaxen x5x2mg. (Testa under kvällen utan tolerans och det är definitivt inga sockerpiller).

Med en antagelse på 80% blandade jag ut det till 20% då jag vill bara använda detta till att kocentrera mig bättre. Jag gjorde detta väldigt noggrant. Tog idag en dos ekvivalent på 20mg av pasten(80%->20% -> Ny vikt 8G, dvs 100mg) och har fått en effekt mycket likt den på medicinska nivåer på denna nivå. Jag ser det som en bekräftelse på renheten.

Sista men inte minst Pris vs Produkt

2014-12-03, 17:43
Medlem
Zoxxys avatar
Grönar PsyShop
Beställde 10g brunt + 2 blotters igår kl 14.30, vilka kom idag, så svårt att klaga.
Någon som tidigare provat ALEX GREY 120 UG LSD från honom?
2014-12-03, 18:12
Medlem
Köpt E utrikes nu
2014-12-03, 19:18
Medlem
svampen211s avatar
Fick mitt av bigmbigm idag Så han är grön som gräset för dem som undra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in