Recension Malvax - Evolution - Speed-paste 80%
Beställning
Jag beställde 2G 80% speed från Malvax under onsdag natt. De behandlar sina ordrar mån-tos innan kl 08.00 som jag förstått. Fick det marked ship torsdag natt 0.00 och F.Eade direkt då han verkar reko. Han säger att folk som F.Ear får 5x2mg xanax med. Inget krav på F.E dock men bonus produkt om man gör det. (Är du t.ex f.d beroende av benzo rekomenderar jag således att du inte efterfrågar att få xanaxen eller inte F.Ear). Jag fick produkterna tisdag efterföljande vecka.
Så om vi ska vara teknisk en dag "föresent". Men jag tror han inte skickar helt direkt. Beställ under natten innan 08:00 nästa dag -> Marked as ship dagen efter -> se om F.E - >posta dagen efter +-extra. För mig blir dagen efter måndag då de inte skickar på fredagar. TL;DR Snabb shipping!
Support
Innan produkten kom hade jag en fråga. Jag hade nämligen tänkt bomba detta så jag ville veta om lösningsmedlet i pasten var något som behövdes torkas bort. Läser man om speed-paste på drogforum står det att detta är ett måste om man bryr sig om hälsan då speed-paste
brukar ha farliga lösningsmedel.
Han svarade kvickt, forumlerade sig kort o koncist med även professionellt. Sa att vanligtvis så är detta mycket väl fallet. Deras paste är dock ren från farliga lösningsmedel och det som gör det klibbigt är inte p.g.a farliga lösningsmedel. Det är säkert att ta det utan torkning. Utan precisering så fick jag antydan att han visste mycket om produkten de har.
Stealth
När jag såg den liggandes på golvet bland den andra posten märkte jag inget. Vart jättebesviken då jag trodde det skulle ha kommit idag. Plockade upp det och visste fortfarande inte vad det kunde röra sig om. Rörde lite på det och fattade då. Stealthen är
grym och även om någon öppnade paketet så skulle de Kanske kunna tveka....
men för den riktiga nojiga så kan man undra två saker:
Vill absolut inte auto stealthen så är mycket diffus nu. Mest för er som beställt innan
1.Om vissa saker inte ändras. Ni vet vad jag menar, inte namnet här. Så kan det vara lätt att identifera paket från denna person. Jag antar att de ändrar övriga saker mellan utskick såklart, vet inte.
2. Känslan av paketet matchar inte Riktig hur sådana paket brukar kännas.
Och till det viktigaste:
Produkten
Den kommer i en ziplock (bortsett från stealth). Ziplocken är vuumstängd. När allt stealth är fråntaget och man håller påsen känner man direkt en ljuv doft. Det är dock paste så att bara direkt ta något kan ju vara lite svårt. Jag skrapade ut allt noggrant till en liten behållare och mätte noggrant på en +-0.01 våg flertalet gånger och medelvärdet ligger på mängd beställt +-felmarginalen på 0.01.
med paste ej torkat. P.g.a att jag FE:ad så fick jag även utlovat de extra xanaxen x5x2mg. (Testa under kvällen utan tolerans och det är definitivt inga sockerpiller).
Med en antagelse på 80% blandade jag ut det till 20% då jag vill bara använda detta till att kocentrera mig bättre. Jag gjorde detta
väldigt noggrant. Tog idag en dos ekvivalent på 20mg av pasten(80%->20% -> Ny vikt 8G, dvs 100mg) och har fått en effekt mycket likt den på medicinska nivåer på denna nivå. Jag ser det som en bekräftelse på renheten.
Sista men inte minst
Pris vs Produkt