Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-08, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Alldeles för stor risk som några påpekat. Horsverige. Men ibland kan man bara känna att alkohol bara inte räcker till när man är ute.

Håller med om att det är stor risk och att man ska vara försiktig men väldigt väldigt många i min bekantskap tar E jämt när dom är på krogen. Om man lär sig hantera käken brukar det inte vara så stor risk ändå. Vissa har linser på sig för att inte ögonen ska vara uppenbara och clear eyes om man blir röd i ögonen

En kompis tog två lappar inne på en krog för någon vecka sedan, det blev kanske inte den roligaste trippen men man märkte det inte på han förutom om man pratade med han. Handlar mycket om att lära sig att kontrollera drogen
Senast redigerad av elisolid 2014-12-08 kl. 21:56.
Citera
2014-12-09, 01:55
Medlem
Kort rus på MDMA

Hej,

Jag undrar om det finns någon förklaring till varför jag bara blir påverkad i 1-2h MAX av MDMA nu för tiden.

Har något gått sönder? Eller är det för jag för år sedan tog doser som 700-900mg? Måste jag komma upp i de mängderna nu igen?

Tacksam för svar
Citera
2014-12-09, 02:35
Medlem
jagnickars avatar
Som det verkar på all information man kan få om MDMA så blir ruset aldrig detsamma igen även om man väntar länge. Tyvärr. använd med måtta för högsta nöje helt enkelt
Citera
2014-12-09, 02:40
Medlem
Värt att nämna är att jag har haft ett extremt långt uppehåll på MDMA. Därför jag är så chockad, trodde att "toleransen" skulle gått ner lite iaf, 1-2h rus känns knappt värt det längre...
Citera
2014-12-09, 04:44
Medlem
Skulle köpa Extacy fick något helt annat

Jag var på fest och började snacka med en snubbe. Vi kom in på E och han sa att han kunde fixa riktigt schyssta knappar. Jag fick hans nummer och hörde av mig några veckor senare. Jag sa att jag ville ha 3 knappar och han sa OK. Här kommer storyn om vad som hände.

Försök 1: Tog en halva. Var på fest, tänkte att jag skulle vara lite rolig och skön men att det inte skulle märkas allt för mycket, så en halva blir nog bra. Ingen effekt alls. Möjligtvis ett litet pirr i tårna.

Försök 2: Ett par veckor senare. Tar 1. Sitter hemma vid datorn och tänkte att det här är säkert bara skit knappar med lite MDMA i sig. Klockan 01:00 tar jag den första. Går en timme och inget händer. Jag tar 1 och ½ till. Går en timme till. Nu börjar jag känna en smått obehaglig känsla. Lite snurrig och förvirrad. Jag får dock lite energi så jag bestämde mig för att gå ut och gå. När jag väl börjar gå så känns ingenting okej. Hörlurarna jag laddat med musik sitter inte bra, musiken är för hög eller för låg. Kläderna opassande. Jag går omkring i cirka 1 timme till tills och effekterna blir allt starkare. Jag känner mig jätte förvirrad och snurrig och varje gång jag hör en bil är jag nojjig att det är en polisbil. Dock har jag hela tiden bra balans (vilket räcker med 1 öl för att jag ska bli av med). Klockan 04:14, 3 timmar och en kvart efter första intaget sitter jag vid busshållplatsen. Känns som jag smälter. Allt är jobbigt. Jag vill ringa och prata med någon men ingen är vaken.
Hemma igen. 05:10. Sitter i datorstolen och känns som jag ligger ner/voltar bakåt. Kan inte bestämma mig om jag är trött eller inte. Känns som uppdraget på GTA V när man käkar svamp och flyger omkring.

Vad fan var det jag fick i mig? Någon som upplevt samma känsla/rus? Har snackat med killen jag köpte dom av efteråt men han säger att det var E. Inte en chans säger jag. Ursäktar boken, och om detta är fel forum, är fortfarande relativt ny på FB. Mod får gärna flytta om den passar bättre annanstans.
Citera
2014-12-09, 05:20
Medlem
Odamies avatar
Har du någon bild eller beskrivning på knapparna?
Citera
2014-12-09, 07:12
Moderator
kvm3s avatar
Följande trådar infogade:

Kort rus på MDMA
Skulle köpa Extacy fick något helt annat

/Mod
Citera
2014-12-09, 14:00
Medlem
Låter nästan som en 2C-B? Har aldrig upplevt att man blivit så på mdma. Undrar också hur dom såg ut? Om dom är porösa utan märke är det oftast dåliga knappar då det kan vara lite vad som helst i.
Citera
2014-12-09, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OttoHolm
Hej,

Jag undrar om det finns någon förklaring till varför jag bara blir påverkad i 1-2h MAX av MDMA nu för tiden.

Har något gått sönder? Eller är det för jag för år sedan tog doser som 700-900mg? Måste jag komma upp i de mängderna nu igen?

Tacksam för svar
Går du på några mediciner eller andra droger?
Citat:
Ursprungligen postat av FapLars
Vad fan var det jag fick i mig?
Vet ej, men det var ju inte MDMA iallafall.
Citera
2014-12-09, 15:23
Medlem
Citat:
Värt att nämna är att jag har haft ett extremt långt uppehåll på MDMA. Därför jag är så chockad, trodde att "toleransen" skulle gått ner lite iaf, 1-2h rus känns knappt värt det längre...

Det är ingen omöjlighet att det är kört för alltid.
En del hävdar att man enbart har ett selektivt få magiska rus (mellan 10-15stycken) sedan avtar det och de är ingenting som återkommer.
Citera
2014-12-09, 16:35
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Hej,

Tacksam för svar

Hur ofta tog du förut? Har läst att hur ofta mdma konsumeras har större påverkan än stora doser vid enstaka tillfällen. Men som tidigare skrev, magin försvinner till slut. Är lite orolig för att det blivit så för mig också, senaste gången blev det typ ingenting. Samma sak hände övriga i sällskapet, mer eller mindre, så förhoppningsvis var det bara riktigt jävla dåliga knappar. Jag fick kanske 5-10% av ett vanligt rus och resten kanske 10-20%, på sin höjd. Vi svettades mest bara och kunde inte sova.
Citera
2014-12-09, 16:38
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FapLars
Jag var på fest och började snacka med en snubbe. Vi kom in på E och han sa att han kunde fixa riktigt schyssta knappar. Jag fick hans nummer och hörde av mig några veckor senare. Jag sa att jag ville ha 3 knappar och han sa OK. Här kommer storyn om vad som hände.

Försök 1: Tog en halva. Var på fest, tänkte att jag skulle vara lite rolig och skön men att det inte skulle märkas allt för mycket, så en halva blir nog bra. Ingen effekt alls. Möjligtvis ett litet pirr i tårna.

Försök 2: Ett par veckor senare. Tar 1. Sitter hemma vid datorn och tänkte att det här är säkert bara skit knappar med lite MDMA i sig. Klockan 01:00 tar jag den första. Går en timme och inget händer. Jag tar 1 och ½ till. Går en timme till. Nu börjar jag känna en smått obehaglig känsla. Lite snurrig och förvirrad. Jag får dock lite energi så jag bestämde mig för att gå ut och gå. När jag väl börjar gå så känns ingenting okej. Hörlurarna jag laddat med musik sitter inte bra, musiken är för hög eller för låg. Kläderna opassande. Jag går omkring i cirka 1 timme till tills och effekterna blir allt starkare. Jag känner mig jätte förvirrad och snurrig och varje gång jag hör en bil är jag nojjig att det är en polisbil. Dock har jag hela tiden bra balans (vilket räcker med 1 öl för att jag ska bli av med). Klockan 04:14, 3 timmar och en kvart efter första intaget sitter jag vid busshållplatsen. Känns som jag smälter. Allt är jobbigt. Jag vill ringa och prata med någon men ingen är vaken.
Hemma igen. 05:10. Sitter i datorstolen och känns som jag ligger ner/voltar bakåt. Kan inte bestämma mig om jag är trött eller inte. Känns som uppdraget på GTA V när man käkar svamp och flyger omkring.

Vad fan var det jag fick i mig? Någon som upplevt samma känsla/rus? Har snackat med killen jag köpte dom av efteråt men han säger att det var E. Inte en chans säger jag. Ursäktar boken, och om detta är fel forum, är fortfarande relativt ny på FB. Mod får gärna flytta om den passar bättre annanstans.

Har fått liknande en gång. Vi kom aldrig på vad det var men baserat på biverkningarna tror vi att det var en låg dos pma/pmma, eller så var det någon rc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in