2014-12-07, 23:41
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Dessutom blir det nog som att bo i ett skylfönster. Helt galet stora fönster och i princip det enda man såg var grannhusen... Jag är kanske känsligare än genomsnittet, men så skulle jag inte vilja bo.

Annars var det väl okej, som du säger rätt tråkig prefab men jag tycker nog inte att det är värre än det mesta annat modernt som byggs. Jag föredrog också de tidigare lådorna.

Tänk dig att sitta i det där vardagsrummet kvällstid nu under den mörka årstiden - utifrån ser man precis ALLT vad som sker i rummet men därinne kommer man inte att kunna se ut öht. Vidrigt, jag har lite noja på sånt - vill ha koll på läget.
Citera
2014-12-08, 16:41
Medlem
http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-1rum-sodermalm-hornstull-stockholms-kommun-heleneborgsgatan-6b,-2tr-6783696

Någon som börjat med att slå ner väggar och fick slut på pengar? Således slänger man in en äldre finklädd herre så man inte skall lägga märke till vilket förjävligt skick det är på lyan, udda.

Citera
2014-12-08, 18:37
Medlem
11xx22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptodrakon
http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-1rum-sodermalm-hornstull-stockholms-kommun-heleneborgsgatan-6b,-2tr-6783696

Någon som börjat med att slå ner väggar och fick slut på pengar? Således slänger man in en äldre finklädd herre så man inte skall lägga märke till vilket förjävligt skick det är på lyan, udda.

Tror jag tycker det var ett genialt drag för jag kan i allla fall inte låta bli att låta bli att titta på bilderna. Mycket jobb, priset har jag inte koll på men en liten lägenhet med potential.
Citera
2014-12-08, 19:32
Medlem
Citat:

Hade det varit en bild på honom när han sitter och klossar hade jag slagit till direkt.
Citera
2014-12-08, 19:38
Medlem
SuraStinas avatar
Citat:

Mycket udda. Dessutom har säljaren effektivt ordnat så du i princip köper ett kök du kan sova i. Allt du får in är en säng och en gubbe. Punkt. Hade personen bara behållt tidigare planlösning så hade man ju haft flera bra väggar att möblera mot, hänga tv:n på osv osv. Folk är inte kloka nuförtiden.

Räknade förresten till 11 gubb-bilder, de flesta tagna ur samma vinkel. Fattar inte alls kopplingen.
Citera
2014-12-08, 19:42
Medlem
Citat:

Verkar som att det blir sommar ute bara man är tillräckligt nära fönstret (Bild 10).
Citera
2014-12-08, 19:44
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuraStina
Mycket udda. Dessutom har säljaren effektivt ordnat så du i princip köper ett kök du kan sova i. Allt du får in är en säng och en gubbe. Punkt. Hade personen bara behållt tidigare planlösning så hade man ju haft flera bra väggar att möblera mot, hänga tv:n på osv osv. Folk är inte kloka nuförtiden.

Räknade förresten till 11 gubb-bilder, de flesta tagna ur samma vinkel. Fattar inte alls kopplingen.
Faktiskt otroligt störande gubbe, jag såg knappt något annat än honom.
Citera
2014-12-08, 19:50
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soptipp
Verkar som att det blir sommar ute bara man är tillräckligt nära fönstret (Bild 10).
Humor. Ännu mer humor att budet nu är uppe i 28750000.
Citera
2014-12-08, 20:08
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Minus en nolla som tur är.
Citera
2014-12-08, 20:30
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73

En etta utan kök, med märklig planlösning, med rester av en riven vägg i golv o tak. Jag är inte religiös, men idag säger jag, herre men skapare, hur i helvete kan någon av dina kreationer vara så urbota dum att man är villig att betala nästan 3 miljoner för det där. Vafan man kan ju få en villa för dom pengarna.
Citera
2014-12-08, 20:41
Medlem
liljenstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Vafan man kan ju få en villa för dom pengarna.

Inte på slöddermalm
Noterar att gubbstrutten är, ingen mindre än, mäklaren himself.
Citera
2014-12-08, 21:00
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
En etta utan kök, med märklig planlösning, med rester av en riven vägg i golv o tak. Jag är inte religiös, men idag säger jag, herre men skapare, hur i helvete kan någon av dina kreationer vara så urbota dum att man är villig att betala nästan 3 miljoner för det där. Vafan man kan ju få en villa för dom pengarna.
En vägg kanske kostar 10-15 000 att sätta upp. Ett OK IKEA-kök får man väl för 50 000. Sedan behövs litet bredspackel och målarfärg. Utsikten går inte att klaga på. Har sett värre erbjudanden i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in