2014-11-09, 04:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed-melody
Lite väl hemskt uttryckt.

Dock så kollade jag stand up med Soran och Özz på Youtube och båda två tenderar att ta avstånd från allt dåligt med Sverige och bara ta åt sig av det som är bra. Özz pratade om "oss" som konflikträdda svenskar och räknade inte sig själv som en del av detta. Han tar sen upp massa andra dåliga sidor hos Sverige och samhället i stort. Både Soran och Özz säger ofta att de är kurder dvs. de tillhör tydligen ett folkslag som "vi andra" inte tillhör. Soran skrev bland annat i en artikel i DN att "svensk" inte är en etnicitet, men att kurd är det. Sen så vill Soran och Özz också "skapa" ett Kurdistan som ska vara ett land för etniska kurder.. Kom igen vad fan är detta för dubbelmoral?

Fast han har en poäng. Lite ironiskt om de man har som vana att försvara dödar ens släkt och vänner...
Citera
2014-11-18, 15:33
Medlem
distraktions avatar
Ser hans baby mama på stan ibland. Helt galet att han får så mycket cred och kallar sig själv för jämställd när han är värsta formen av mansgris.
Citera
2014-11-23, 20:53
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distraktion
Ser hans baby mama på stan ibland. Helt galet att han får så mycket cred och kallar sig själv för jämställd när han är värsta formen av mansgris.

Riktigt konstigt är det. Synd att allt ignoreras av media, nån borde väl våga ge honom lite skit??

Han som tar sitt fulla ansvar har alltså inte betalt en krona i underhåll. Inte heller frågat om vi behöver något. Han måste ha det tufft.

"jag har tagit av mig ringen och kastar den om du inte väljer abort."
han lämnade mig att själv ansvara för och sälja vår gemensamma lägenhet och alla möbler. Flyttade ensam höggravid
och bland det sista han sa var att han hoppades på dödfött..........

https://twitter.com/Kapolain/status/529343697797005313
https://twitter.com/johannalungren/status/530050277991518210
Senast redigerad av siister 2014-11-23 kl. 20:58.
Citera
2014-11-23, 21:09
Medlem
Isnatts avatar
Varför lämnade Soran henne?

Kan verkligen förstå att hon har det lite jobbigt ensam med en liten, men hon, som flera andra kvinnor, hade dåligt omdöme när hon valde karl och får nu skörda frukterna av det.
Citera
2014-11-23, 21:13
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt

En del påstår att det har med hans familj att göra - att vara ihop med en icke-muslimsk tjej var en sak, men att göra henne på smällen och föda fram ett barn som inte kommer uppfostras till muslim är en annan.

Men han har själv aldrig kommenterat på det. Tyvärr tycker jag att han är en riktig syltrygg om det över huvud taget ligger någon sanning i det - sadla upp och ta ditt ansvar, liksom. Att ingen ifrågasätter honom är fegt.
Citera
2014-11-23, 22:03
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt

Kan verkligen förstå att hon har det lite jobbigt ensam med en liten, men hon, som flera andra kvinnor, hade dåligt omdöme när hon valde karl och får nu skörda frukterna av det.

Vad exet själv skriver om saken kan du läsa här tråden. Och, jo det var en dålig kille det här visade sig, men hur ska hon veta det i förväg? Hur ska hon ( och andra kvinnor) lära sig se in i framtiden?
Citera
2014-12-08, 17:26
Medlem
småsurs avatar
Hörde på radion i morse att Soran skaffat sig bil av modell penisförlängare, eftersom det var Sveriges Radio nämnde dom aldrig märke eller modell. Blev lite nyfiken så jag kollade på ratsit vilka fordon som är skrivna på hans adress men det tuffaste i den listan var en JEEP årsmodell 2013. Någon som vet vad han kör?
Citera
2014-12-08, 18:22
Medlem
Osguts avatar
Jag såg honom vid Vintertullstorget för drygt en månad sedan och då hoppade han in i en Audi q7. Jag skulle bli förvånad om han kör något annat i dag.
Citera
2014-12-08, 19:58
Medlem
Har någon tidning tagit upp denna nyhet?
Citera
2014-12-10, 21:32
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burtljung
Har någon tidning tagit upp denna nyhet?

Ja, men baserat på hans tweets om saken och att han separerat från mamman till barnet bara

Citat:
– Det stämmer att jag ska bli pappa samt att jag och den blivande mamman har separerat. I detta tar jag mitt fulla ansvar, skriver han.

och hennes svar på det var :
Citat:
Han som tar sitt fulla ansvar har alltså inte betalt en krona i underhåll. Inte heller frågat om vi behöver något. Han måste ha det tufft.

och sen inget om nåt annat eller så. Men om du med "nyheten" menade bilen så vet jag ej..
Citera
2014-12-10, 22:25
Medlem
Mikeyjamess avatar
Men han tänker inte ens umgås med barnet eller?
Citera
2014-12-11, 00:33
Medlem
InteRaffa123s avatar
Insläppt på SR igen.

Citat:
– Jag tycker att det är bra. Jag är inte på något sätt partisk. Jag tycker inte att det jag gör och säger krockar med public service, säger komikern och SvD-kolumnisten.

http://www.svd.se/kultur/sveriges-radio-andrar-sig-om-soran-ismail_4178407.svd

Ja vad ska man säga om det? Roligaste skämtet han dragit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in