Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Det är lögn. Ingen 14 åring blir grupp-våldtagen i Sverige
2) Därför att allt folk säger om våldtäkt är bullshit och ja jag vet det för att jag är kvinna. Det är ungefär samma sak som att säga att män skulle må dåligt av att bli tvingade till sex med kvinnor alla män skulle tycka att det var typ det bästa i världen och skulle åka dit de kunde bli våldtagna av kvinnor. Det är samma sak för kvinnor de tycker att våldtäkt ät det bästa som finns och skulle resa utomlands (se kvinnan som åkte till Somalia för att bli våldtagen) om det fanns möjlighet att bli våldtagen på en viss plats.
1) Sluta vara hysterisk.
2) Du får spalta upp det här om du vill att jag ska svara.
Du är en lögnare, idiot och extremt dåligt troll!
I Den här tråden hatar du på svenska kvinnor, bara för att de inte är intresserade av dig...
(FB) Varför väljer man svenska kvinnor?
I denna påstår du att män måste kontrollera sina kvinnor och att du gör detta med din fru...
(FB) Bekanta som stöter på min fru...
Du är alltså ingen kvinna som du har påstått i denna tråd... I lite andra trådar påstår du helt plötsligt att du är kvinna, bor i stockholm, bär niquab och bor/hänger i diverse förorter (ännu en lögn)... Jag uppmanar alla att ta sig en titt på "babianens" startade trådar och tidigare inlägg... Det finns en hel del som man kan urskilja utifrån dessa som ändå kan tänkas stämma, dvs. det finns ett mönster...
1. Riktigt dålig kvinnosyn
2. Hatar väst och framförallt den svenska "homogena" befolkningen (ingen tvingar dig vara här)...
3. Är även muslim och troligtvis en extrem sådan, eftersom en god muslim aldrig skulle göra såna här sjuka påståenden som han gör i tråden (oavsett vad rasisterna påstår)...
4. Är med största sannolikhet en mytoman som gillar uppmärksamheten han får när han gör sjuka påståenden...
5. Eftersom punkt 4 är säker och har bekräftats genom flertalet observationer, så betyder det att punkt 2-3 nödvändigtvis kan vara fel, och öppnar då upp för att det rör sig om någon utmobbad svennebanan som inte har något liv och har svårt att få det motsatta könet att gilla honom (jag tror mest på denna)...
6. Om punkt 5 stämmer, kan vi nog anta att killen inte är så vacker att titta på heller eller har någon typ av "socialt handikapp"...
7. Något större långsiktigt tänkande verkar heller inte föreligga eftersom "babianen" inte fattar att man kan enkelt kan analysera det som han tidigare skrivit i andra trådar och bilda sig just denna uppfattning som jag även tror ligger ganska nära sanningen...
Nu kan vi alltså utesluta att du är kvinna! Bara det gör dina påståenden ännu mer idiotiska eftersom du nu endast framstår som en patetisk man som troligtvis blivit avvisad av många kvinnor och dessutom har dessa sjuka fantasier om hur kvinnor fungerar...
/You just got served!