2014-12-08, 14:58
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag tycker att folk ska sluta tro att våldtäkt är en big deal och att kvinnor inte njuter av det. Juridiskt borde våldtäkt vara ett bötes-brott som typ felparkering inte något en man borde få fängelse för. Det borde vara socialt acceptabelt för män att våldta kvinnor som är ute ensamma och inte bär slöja. Kvinnorna skulle tycka om det så det skulle vara bättre för dem också.

Vad har bärandet av slöja eller inte med saken att göra? Om det nu är så njutbart för samtliga kvinnor så borde brottet knappt ge böter, borde inte ses som ett brott utan en gåva till kvinnorna.
Citera
2014-12-08, 15:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Vidriga avskum.

Läs det här och kom sen tillbaka och säg att våldtäkt är någonting eftersträvansvärt som alla njuter av.

Saxat ur Aftonbladet
http://www.nck.uu.se/kunskapscentrum/kunskapsbanken/amnen/sexuellt_vald/medicinska_och_psykosociala_konsekvenser/
http://www.1177.se/Stockholm/Tema/Sex-och-relationer/Vald-och-overgrepp/Sexuella-overgrepp/

Du underminerar alla våldtäktsoffers känslor och sjukvårdens kunskaper om vad våldtäkt innebär för många offer och deras familjer. Allt baserat på det högst subjektiva "jag är kvinna, jag vet vad alla andra tycker. Den som tycker annorlunda har fel, är hysterisk, frigid etc".

Hur understår du dig att gå ut som en representant för alla världens våldtäktsoffer när du har en totalt avvikande åsikt och du inte ens har varit utsatt själv?

1) Det är lögn. Ingen 14 åring blir grupp-våldtagen i Sverige

2) Därför att allt folk säger om våldtäkt är bullshit och ja jag vet det för att jag är kvinna. Det är ungefär samma sak som att säga att män skulle må dåligt av att bli tvingade till sex med kvinnor alla män skulle tycka att det var typ det bästa i världen och skulle åka dit de kunde bli våldtagna av kvinnor. Det är samma sak för kvinnor de tycker att våldtäkt ät det bästa som finns och skulle resa utomlands (se kvinnan som åkte till Somalia för att bli våldtagen) om det fanns möjlighet att bli våldtagen på en viss plats.

Citat:
Säg det till ett våldtäktsoffer. Säg det till alla kvinnor som blivit våldtagna i krig. Säg det till alla offer för ISIS framfart. Säg det till kvinnor och småflickor i Sydafrika som våldtas och gruppvåldtas delvis därför att sjuka män tror att de blir immuna eller botade från Hiv/Aids.

1) Sluta vara hysterisk.

2) Du får spalta upp det här i separata argument om du vill att jag ska svara.

Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Haha. Jag visste att agendan bakom all skit du skrivit i tråden skulle komma upp förr eller senare. Du försöker förminska den våldtäktsvåg som drar över landet av invandrare. Jag är ledsen, men dina tankegångar kommer aldrig att bli accepterad i ett civiliserat land som Sverige.

Titta på alla kvinnor som åker hem till okända invandrare för att festa tror du att de inte vet att de kan bli "våldtagna" där?

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vad har bärandet av slöja eller inte med saken att göra? Om det nu är så njutbart för samtliga kvinnor så borde brottet knappt ge böter, borde inte ses som ett brott utan en gåva till kvinnorna.

Det visar att kvinnan är sexuellt tillgänglig för andra män om hon inte bär slöja. Hon skulle inte göra det om hon inte ville bli påsatt. Det borde vara böter av ordnings-skäl inte för att våldtäkt är dåligt för kvinnan.
Senast redigerad av Babianen 2014-12-08 kl. 15:48.
Citera
2014-12-08, 16:14
Bannlyst
Citat:

2) Därför att allt folk säger om våldtäkt är bullshit och ja jag vet det för att jag är kvinna. Det är ungefär samma sak som att säga att män skulle må dåligt av att bli tvingade till sex med kvinnor alla män skulle tycka att det var typ det bästa i världen och skulle åka dit de kunde bli våldtagna av kvinnor. Det är samma sak för kvinnor de tycker att våldtäkt ät det bästa som finns och skulle resa utomlands (se kvinnan som åkte till Somalia för att bli våldtagen) om det fanns möjlighet att bli våldtagen på en viss plats.

1) Sluta vara hysterisk.

2) Du får spalta upp det här om du vill att jag ska svara.

Du är en lögnare, idiot och extremt dåligt troll!

I Den här tråden hatar du på svenska kvinnor, bara för att de inte är intresserade av dig... (FB) Varför väljer man svenska kvinnor?

I denna påstår du att män måste kontrollera sina kvinnor och att du gör detta med din fru... (FB) Bekanta som stöter på min fru...

Du är alltså ingen kvinna som du har påstått i denna tråd... I lite andra trådar påstår du helt plötsligt att du är kvinna, bor i stockholm, bär niquab och bor/hänger i diverse förorter (ännu en lögn)... Jag uppmanar alla att ta sig en titt på "babianens" startade trådar och tidigare inlägg... Det finns en hel del som man kan urskilja utifrån dessa som ändå kan tänkas stämma, dvs. det finns ett mönster...

1. Riktigt dålig kvinnosyn

2. Hatar väst och framförallt den svenska "homogena" befolkningen (ingen tvingar dig vara här)...

3. Är även muslim och troligtvis en extrem sådan, eftersom en god muslim aldrig skulle göra såna här sjuka påståenden som han gör i tråden (oavsett vad rasisterna påstår)...

4. Är med största sannolikhet en mytoman som gillar uppmärksamheten han får när han gör sjuka påståenden...

5. Eftersom punkt 4 är säker och har bekräftats genom flertalet observationer, så betyder det att punkt 2-3 nödvändigtvis kan vara fel, och öppnar då upp för att det rör sig om någon utmobbad svennebanan som inte har något liv och har svårt att få det motsatta könet att gilla honom (jag tror mest på denna)...

6. Om punkt 5 stämmer, kan vi nog anta att killen inte är så vacker att titta på heller eller har någon typ av "socialt handikapp"...

7. Något större långsiktigt tänkande verkar heller inte föreligga eftersom "babianen" inte fattar att man kan enkelt kan analysera det som han tidigare skrivit i andra trådar och bilda sig just denna uppfattning som jag även tror ligger ganska nära sanningen...

Nu kan vi alltså utesluta att du är kvinna! Bara det gör dina påståenden ännu mer idiotiska eftersom du nu endast framstår som en patetisk man som troligtvis blivit avvisad av många kvinnor och dessutom har dessa sjuka fantasier om hur kvinnor fungerar...

/You just got served!
Citera
2014-12-08, 16:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booobies
Du är en lögnare, idiot och extremt dåligt troll!

I Den här tråden hatar du på svenska kvinnor, bara för att de inte är intresserade av dig... (FB) Varför väljer man svenska kvinnor?

I denna påstår du att män måste kontrollera sina kvinnor och att du gör detta med din fru... (FB) Bekanta som stöter på min fru...

Du är alltså ingen kvinna som du har påstått i denna tråd... I lite andra trådar påstår du helt plötsligt att du är kvinna, bor i stockholm, bär niquab och bor/hänger i diverse förorter (ännu en lögn)... Jag uppmanar alla att ta sig en titt på "babianens" startade trådar och tidigare inlägg... Det finns en hel del som man kan urskilja utifrån dessa som ändå kan tänkas stämma, dvs. det finns ett mönster...

1. Riktigt dålig kvinnosyn

2. Hatar väst och framförallt den svenska "homogena" befolkningen (ingen tvingar dig vara här)...

3. Är även muslim och troligtvis en extrem sådan, eftersom en god muslim aldrig skulle göra såna här sjuka påståenden som han gör i tråden (oavsett vad rasisterna påstår)...

4. Är med största sannolikhet en mytoman som gillar uppmärksamheten han får när han gör sjuka påståenden...

5. Eftersom punkt 4 är säker och har bekräftats genom flertalet observationer, så betyder det att punkt 2-3 nödvändigtvis kan vara fel, och öppnar då upp för att det rör sig om någon utmobbad svennebanan som inte har något liv och har svårt att få det motsatta könet att gilla honom (jag tror mest på denna)...

6. Om punkt 5 stämmer, kan vi nog anta att killen inte är så vacker att titta på heller eller har någon typ av "socialt handikapp"...

7. Något större långsiktigt tänkande verkar heller inte föreligga eftersom "babianen" inte fattar att man kan enkelt kan analysera det som han tidigare skrivit i andra trådar och bilda sig just denna uppfattning som jag även tror ligger ganska nära sanningen...

Nu kan vi alltså utesluta att du är kvinna! Bara det gör dina påståenden ännu mer idiotiska eftersom du nu endast framstår som en patetisk man som troligtvis blivit avvisad av många kvinnor och dessutom har dessa sjuka fantasier om hur kvinnor fungerar...

/You just got served!

1) Jag lånar min mans konto. Klicka på länkarna i det här inlägget.

2) Svara på mitt argument, eftersom kvinnor behöver mer stimulans mentalt/fysiskt för att bli upphetsade/få sexuell njutning är det logiskt att de blir upphetsade/får njutning av saker som är mer "perversa" än det som män tänder på/njuter av. Våldtäkt är ett exempel på det för att det idealt innehåller a) dominans b) hårt sex. Förnekar du att det är så?
Citera
2014-12-08, 16:36
Bannlyst
Citat:
1) Jag lånar min mans konto. Klicka på länkarna i det här inlägget.

2) Svara på mitt argument, eftersom kvinnor behöver mer stimulans mentalt/fysiskt för att bli upphetsade/få sexuell njutning är det logiskt att de blir upphetsade/får njutning av saker som är mer "perversa" än det som män tänder på/njuter av. Våldtäkt är ett exempel på det för att det idealt innehåller a) dominans b) hårt sex. Förnekar du att det är så?

1. Den där fungerar inte på mig... Man kan tydligt se i de inlägg där du påstår att du är man/kvinna att du skriver på exakt samma sätt, jag har kollat ett stort utbud av de inlägg som du har gjort (la ungefär 3-4 timmar på detta), det ingår i min utbildning på universitetet att analyser saker på ett grundligt och objektivt sätt...

2. Dina argument har redan besvarats av mig och flera andra i tråden ett flertal gånger, bara för att du upprepar dom så betyder inte det att argumenten för dina påståenden blir starkare eller mer trovärdiga...

Du har förlorat denna diskussion för länge sen...
Citera
2014-12-08, 16:54
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

För att Du påstår det?

Citat:
Nej det är inte bs. Du har en väldigt egen syn på saken och det får du ha. Det betyder inte att du har rätt och alla andra har fel. Du har kört med samma argument oavbrutet. Uppenbarligen tycker inte kvinnor att våldtäkt är något positivt.

Citat:
1) Sluta vara hysterisk.
Sluta vara respektlös mot våldtäktsoffer.

Citat:
2) Du får spalta upp det här i separata argument om du vill att jag ska svara.
Du har inga argument. Det är hela sanningen. Du har en massa åsikter men inga argument och inget som stödjer dina påståenden. Allt som är obekvämt att besvara ignorerar du. På vilket sätt tyckte Elin Krantz att det var trevligt att bli våldtagen och ihjälslagen? På vilket sätt uppskattade min klasskamrat att bli våldtagen av sin styvfarsa under flera års tid? På vilket sätt uppskattade den indiska flickan jag nämnde (som det skrivits spaltmeter om i internationell press) att bli misshandlad, torterad och våldtagen av en grupp odjur?

Citat:
Det visar att kvinnan är sexuellt tillgänglig för andra män om hon inte bär slöja. Hon skulle inte göra det om hon inte ville bli påsatt. Det borde vara böter av ordnings-skäl inte för att våldtäkt är dåligt för kvinnan.
Men om du nu vill att alla ska bära burqa kan du ju fara åt helvete. Stick till Saudiarabien eller något annat arabland och sluta förpesta Sverige. I Sverige måste man inte gå täckt med en spökdräkt. Kvinnor har rätt att röra sig fritt. Att du inte delar den åsikten säger mer om hur jävla sjuk i huvudet du är.
Senast redigerad av Cineasten 2014-12-08 kl. 16:58.
Citera
2014-12-08, 17:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Den där fungerar inte på mig... Man kan tydligt se i de inlägg där du påstår att du är man/kvinna att du skriver på exakt samma sätt, jag har kollat ett stort utbud av de inlägg som du har gjort (la ungefär 3-4 timmar på detta), det ingår i min utbildning på universitetet att analyser saker på ett grundligt och objektivt sätt...

2. Dina argument har redan besvarats av mig och flera andra i tråden ett flertal gånger, bara för att du upprepar dom så betyder inte det att argumenten för dina påståenden blir starkare eller mer trovärdiga...

Du har förlorat denna diskussion för länge sen...

1) OK. Jag kan sätta på min cam så kan du se när jag skriver mina inlägg?

2) Du har inte svarat på mitt argument försök inte komma undan. Eftersom kvinnor fysiskt är mindre känsliga än män vid penetration är det logiskt att de behöver mer stimulans för att få njutning/orgasm. Då är det logiskt att det är samma sak mentalt alltså att kvinnan behöver en mer intensiv man/situation/grej för att bli upphetsad. Våldtäkt är mer intensiv stimulans än vanligt sex därför njuter kvinnor mer av våldtäkt än av vanligt sex.

Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Du ljuger. Jag vet det för att jag är en kvinna.

Som jag sa tidigare tvivlar jag på att du är kvinna.

Citat:
För att Du påstår det?

Länka till domen om du påstår att det har hänt.

Citat:
Nej det är inte bs. Du har en väldigt egen syn på saken och det får du ha. Det betyder inte att du har rätt och alla andra har fel. Du har kört med samma argument oavbrutet. Uppenbarligen tycker inte kvinnor att våldtäkt är något positivt.

Alla kvinnor vet det jag säger. Det är som att vi skulle ha ett samhälle där alla män låtsades att det är hemskt för män att bli våldtagna av kvinnor och att det skedde 6000 våldtäkter på män av kvinnor varje år. "Män kan inte röra sig ute på gatorna för att de är rädda att kvinnor ska våldta dem".

Citat:
Du har inga argument. Det är hela sanningen. Du har en massa åsikter men inga argument och inget som stödjer dina påståenden. Allt som är obekvämt att besvara ignorerar du. På vilket sätt tyckte Elin Krantz att det var trevligt att bli våldtagen och ihjälslagen? På vilket sätt uppskattade min klasskamrat att bli våldtagen av sin styvfarsa under flera års tid? På vilket sätt uppskattade den indiska flickan jag nämnde (som det skrivits spaltmeter om i internationell press) att bli misshandlad, torterad och våldtagen av en grupp odjur?

1) Mord vid våldtäkt är 0.01%

2) Styvfar-styvdotter är ett special-fall.

Citat:
Men om du nu vill att alla ska bära burqa kan du ju fara åt helvete. Stick till Saudiarabien eller något annat arabland och sluta förpesta Sverige. I Sverige måste man inte gå täckt med en spökdräkt. Kvinnor har rätt att röra sig fritt. Att du inte delar den åsikten säger mer om hur jävla sjuk i huvudet du är.

Jag säger inte att någon kvinna måste täcka sig, jag säger att jag tycker att det är rätt om de som inte täcker sig blir våldtagna.
Citera
2014-12-08, 18:42
Bannlyst
Citat:
1) OK. Jag kan sätta på min cam så kan du se när jag skriver mina inlägg?

2) Du har inte svarat på mitt argument försök inte komma undan. Eftersom kvinnor fysiskt är mindre känsliga än män vid penetration är det logiskt att de behöver mer stimulans för att få njutning/orgasm. Då är det logiskt att det är samma sak mentalt alltså att kvinnan behöver en mer intensiv man/situation/grej för att bli upphetsad. Våldtäkt är mer intensiv stimulans än vanligt sex därför njuter kvinnor mer av våldtäkt än av vanligt sex.

1. Tycker jag låter som en utmärkt idé, funkar skype? Bara skriva ut ditt nick på skype här eller skicka i ett PM så addar jag... Upp till bevis!

2. Jag har fortfarande redan svarat på detta löjliga påstående och det har även många andra gjort i den här tråden... Jag var dock på väg att än en gång försöka förklara för dig hur fel du har, men insåg ganska snabbt att det är lönlöst att diskutera med en sjuk människa som bara vill provocera... Dessutom tolkar du den där studien du länkat till helt fel! Du har även gjort en massa andra påståenden där du hävdar i % hur många kvinnor av populationen som är och tycker på ett visst sätt, som du inte har några belägg för... Så egentligen har du har inga riktiga argument, utan bara en massa påståenden som du själv kommit upp med...

Citat:
Som jag sa tidigare tvivlar jag på att du är kvinna.
Kommer verkligen från rätt person...

Citat:
Länka till domen om du påstår att det har hänt.
Det är många gånger sekretess på minderåriga som råkar ut för såna här sexbrott, men det finns flera fall där unga tjejer råkat ut för såna här saker...

Citat:
Alla kvinnor vet det jag säger. Det är som att vi skulle ha ett samhälle där alla män låtsades att det är hemskt för män att bli våldtagna av kvinnor och att det skedde 6000 våldtäkter på män av kvinnor varje år. "Män kan inte röra sig ute på gatorna för att de är rädda att kvinnor ska våldta dem".
Min flickvän, mina kvinnlig bekanta och mina systrar hävdar motsatsen... Det finns ingenting som ger dig rätten att tala för alla kvinnor (framförallt när det mesta tyder på att du själv inte är en) eller för den delen rättfärdiga våldtäkter av de som inte bär slöja...

Citat:
1) Mord vid våldtäkt är 0.01%
Hur är det med grovt våld då? Dessutom är det dags att länka källa till såna här specifika påståenden!

Citat:
2) Styvfar-styvdotter är ett special-fall.
Nej!

Citat:
Jag säger inte att någon kvinna måste täcka sig, jag säger att jag tycker att det är rätt om de som inte täcker sig blir våldtagna.
Sök hjälp!
Senast redigerad av Booobies 2014-12-08 kl. 18:46.
Citera
2014-12-08, 19:17
Medlem
krokons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forsaken-boy
Varför får kvinnor så mycket sympati för att dom har blivit våldtagna? Dom har ju haft det störtskönt! Kvinnor njuter så mycket av att bli våldtagna att dom får multipla orgasmer!

http://www.popsci.com/science/article/2013-05/science-arousal-during-rape

http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/193e3x/iama_sexual_assault_therapist_discussing_when

Är du dum i huvudet eller? Det är INGEN som njuter av att bli våldtagen. Tvärtom. Det är en mycket traumatisk upplevelse som psykiskt kan ge offret men för livet. Dessutom är det oftast fysiskt SMÄRTSAMT! (ingen njutning överhuvudtaget)
Citera
2014-12-08, 19:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Tycker jag låter som en utmärkt idé, funkar skype? Bara skriva ut ditt nick på skype här eller skicka i ett PM så addar jag... Upp till bevis!

2. Jag har fortfarande redan svarat på detta löjliga påstående och det har även många andra gjort i den här tråden... Jag var dock på väg att än en gång försöka förklara för dig hur fel du har, men insåg ganska snabbt att det är lönlöst att diskutera med en sjuk människa som bara vill provocera... Dessutom tolkar du den där studien du länkat till helt fel! Du har även gjort en massa andra påståenden där du hävdar i % hur många kvinnor av populationen som är och tycker på ett visst sätt, som du inte har några belägg för... Så egentligen har du har inga riktiga argument, utan bara en massa påståenden som du själv kommit upp med...

1) Här kan ni se mig på cam, http://tinychat.com/04lbp7

2) Var har du svarat på det? Kan du citera?

Citat:
Det är många gånger sekretess på minderåriga som råkar ut för såna här sexbrott, men det finns flera fall där unga tjejer råkat ut för såna här saker...

Det är inte sekretess på domen.

Citat:
Min flickvän, mina kvinnlig bekanta och mina systrar hävdar motsatsen... Det finns ingenting som ger dig rätten att tala för alla kvinnor (framförallt när det mesta tyder på att du själv inte är en) eller för den delen rättfärdiga våldtäkter av de som inte bär slöja...

De ljuger. Det är som att säga "bara för att du tänder på kvinnor ger dig inte rätten att tala för att alla hetero-sexuella män tänder på kvinnor".

Citat:
Hur är det med grovt våld då? Dessutom är det dags att länka källa till såna här specifika påståenden!

Se det här inlägget.

Citat:
Rapists seldom engage in gratuitous violence; instead, they usually limit themselves to the force required to subdue or control their victims. A survey by one of us (Palmer), of volunteers at rape crisis centers, found that only 15 percent of the victims whom the volunteers had encountered reported having been beaten in excess of what was needed to accomplish the rape. And in a 1979 study of 1,401 rape victims, a team led by the sociologist Thomas W. McCahill found that most of the victims reported being pushed or held, but that acts of gratuitous violence, such as beating, slapping or choking, were reported in only a minority of the rapes--22 percent or less. A very small number of rape victims are murdered: about .01 percent (that figure includes unreported as well as reported rapes). Even in those few cases, it may be that the murder takes place not because the rapist is motivated by a desire to kill, but because by removing the only witness to the crime he greatly increases his chance of escaping punishment.

Se också det här inlägget.

Citat:
According to Research Digest, scientists Kelly Suschinsky and Martin Lalumiere asked fifteen men and fifteen women, all straight, to listen to a variety of taped stories, some of which included consensual sex, and some of which included rape (some were "neutral" and described neither). Both men and women said they felt aroused by the consensual sex stories, and disturbed by the rape ones. The men's physical arousal matched this — the women, however, experienced some "genital arousal" in response to both rape and consensual sex stories. The researchers say this result bolsters the "preparation hypothesis" that "women's nonspecific pattern of genital arousal prepares the body for sexual activity, thus functioning to protect the genital organs against injury." That is, it might be adaptive for women to become physically (though not mentally) aroused if they're about to be assaulted.

Du kan se att kvinnor blir fysiskt upphetsade bara av att höra en berättelse om våldtäkt. Hur upphetsade tror du då inte att de blir av att bli våldtagna på riktigt?

Citat:
Dina tvivel förändrar inte att jag är en kvinna. Och eftersom att jag är en kvinna så vet jag att du ljuger.

Alla kvinnor vet att det jag säger stämmer. En kvinna skulle inte hävda att jag ljög hon skulle komma med ursäkter.

Citat:
Ursprungligen postat av krokon
Är du dum i huvudet eller? Det är INGEN som njuter av att bli våldtagen. Tvärtom. Det är en mycket traumatisk upplevelse som psykiskt kan ge offret men för livet. Dessutom är det oftast fysiskt SMÄRTSAMT! (ingen njutning överhuvudtaget)

1) Våldtäkt kan inte vara smärtsamt för kvinnor blir våta automatiskt när de blir penetrerade.

2) Skulle det ge män psykiska men för livet om kvinnor tvingade dem till sex?

3) I princip alla kvinnor njuter av våldtäkt för att det är fysiskt skönt att bli penetrerad. De kan inte låta bli att njuta av penetration oavsett om det är frivilligt eller tvång.
Citera
2014-12-08, 19:48
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Alla kvinnor vet att det jag säger stämmer. En kvinna skulle inte hävda att jag ljög hon skulle komma med ursäkter.

1) Våldtäkt kan inte vara smärtsamt för kvinnor blir våta automatiskt när de blir penetrerade.

3) I princip alla kvinnor njuter av våldtäkt för att det är fysiskt skönt att bli penetrerad. De kan inte låta bli att njuta av penetration oavsett om det är frivilligt eller tvång.

Ingen kvinna här inne har hållit med dig.

Jag debatterar bara som du gör. Och nu ljög du igen. Och det vet jag för jag är en kvinna med en fitta så jag vet hur den fungerar vid penetrering. Icke smärta vid penetrering har inte bara med våthet att göra. Det hade du vetat om du hade varit en kvinna.
Citera
2014-12-08, 19:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ingen kvinna här inne har hållit med dig.

Jag debatterar bara som du gör. Och nu ljög du igen. Och det vet jag för jag är en kvinna med en fitta så jag vet hur den fungerar vid penetrering. Icke smärta vid penetrering har inte bara med våthet att göra. Det hade du vetat om du hade varit en kvinna.

Därför att det är män som låtsas vara kvinnor som postar.

Smärta vid penetrering slutar så fort mannen sätter igång och pumpar om man spänner sig från början. Man blir våt automatiskt och då är det i princip omöjligt att det skulle göra ont. Det borde du veta om du är kvinna.

Jag är på cam nu, men ingen av er har ens vågat klicka på länken. Det här är ju löjligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in