2014-12-07, 22:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Ove Mollvik

Citat:
Vad får dig att tro att du själv måste ha sett ett bättre ljus och större helhet än jag?

Det säger jag inte utan jag säger bara att man ska aldrig stirra sig blind på smådetaljerna eller kan du garantera att du har 100% rätt?

Citat:
Har du hunnit läsa något av vad skrivit och tjatat om tidigare?

Varje fall är inte detsamma, så skärpning.

Eller antar du att alla som potentiellt har utsats för GS har haft en 100% identisk behandling som du?

Citat:
Varför ska mina stalkares lögner mot mig stå främst på Google medan allt jag förklarar gömmas undan?

Syftar du på att dina stalkers har tillgång till google och att de underminerar dig genom att lägga upp saker som säger emot din vetskap?

Eller vad menar du med denna mening?
2014-12-07, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Det är tveksamt att alla TI's förflyttar sig samtidigt så därför kan GS hinna med att mobilisera sig mot en i taget.
GS ska ju gå på toaletten, äta, sova och vara ledig med familjen, ha semester. Om man ska ha 24 timmars övervakning behövs minst 4 uppsättningar GS.
2014-12-07, 22:06
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
...... om vi håller oss till det som TS, rosalotus och andra utgår ifrån är ju så omfattande, långsiktigt, meningslöst, resurskrävande,..

.... Problemet är att många här verkar flytta gränserna fram och tillbaka under diskussionen för att slippa fastna i jobbiga frågeställningar, det är en ganska oärlig debatteknik.

Eller så kanske de vill hjälpa er att komma till insikt med era vanföreställningar och komma under vård så ni kan börja leva era liv på riktigt...
Av just denna anledning förstår man att staten har hemliga intressen som står på spel i våra mest uppenbara fall.
Problemet skapar du själv när du kastar dig mellan yttergränser istället för att söka den balanserade mittlinje där vi alla kan enas.
Lev och låt leva! Hellre är jag TS och fri än GS och vårdobjekt som du och slavstaten behöver.
2014-12-07, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angel0101
ok ska diskutera lite med alla men det måste handla om erfarenheter av GS. ska berätta det mest omänskliga med GS är och den mest kontroversiella agendan som inte går att bevisa. det mest omänskliga är att de tvingar många TI till självmord efter att de isolerar personen, och agendan är stor med mycket makt och pengar, det handlar om en ny världs ordning (NWO). de har det mest modernaste teknik, de har alla underrätelsetjänster i sina led, och under de alla poliser och kommunen som manipuleras med lögner angående TIs egenskaper, tex för dessa lögner är att de TI kan vara ett hot mot rikets säkerhet, att de kan vara hackers och kan skada staten, att de kan tillhöra någon terror organisation , att de är podifiler, att de är psikisk sjucka och har sina diagnoser, de stämplas och kodas i datorernas interna info för alla statens anställda. ok klart bara för att börja med.

Allt detta stämmer precis. Och man märker av särbehandling i kontakt med olika myndigheter, kommunalanställda osv.
2014-12-07, 22:10
Medlem
Citat:
Berätta mer, de enda gpschip jag sett till husdjur är sådana som man sätter i en batteripack på ett halsband, rätt stora grejer som absolut inte skulle kunna opereras in - och då räcker batterierna ändå bara 1-2 veckor.
http://www.northtracker.com/se/faq/
http://www.g-paws.com

Jag misstänker att du blandar ihop gps med passiv rfid (som absolut inte har en aning om var den är eller kan spåras, det är samma sak som i stöldlarmen i butikerna), passiv rfid används för att kunna identifiera djuret, som ett personnummer.
rfid kan man också i hela kroppen, gpschipp är för att veta dina kordinader genom sateliter över hela världen, men nu för tiden finns nanochipp
2014-12-07, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebmaca

Det gäller nog att inte spela deras spel. Ser man ett spöka man gå rakt på det så försvinner det annars växer det i fantasin.

Mycket bra råd detta.
2014-12-07, 22:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
rfid kan man också i hela kroppen, gpschipp är för att veta dina kordinader genom sateliter över hela världen, men nu för tiden finns nanochipp

Kan du länka till sådana gpschip som man alltså kan ha i kroppen och som fungerar utan batterier och som katter och hundar har fått inopererat?
2014-12-07, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebmaca
Men om det stämmer som du tror så är allt det de kastar på dig en reflektion av vad dem är själva. Kanske är det så att gubb egot löpt amok.

Själv har jag en teori att världen styrs av ett gäng psykopater och att de använder narcissister som deras agenter. Frågan är ju om de inte försöker värva oss isåfall.

Gisslet för dem är om man drar narcissism tillräckligt långt så blir det något gott.
Jesus hade ju inga större tvivel på sig själv exempelvis och Jung hade ju liknande tankar angående människor som isolerar sig.

Så vem är det som har makten egentligen? Du som identifierar dig med allt eller en patetisk gubbe som måste styra, ställa och övervaka över allt och alla?
de behöver inte bara vara narcissiater eller psykopater, de lurar ju folk att TI är kriminell eller terrorister, många från själva kommunen, anställda av stater hjälper till ibland, några pallar inte, det syns i deras ögon
2014-12-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Allt detta stämmer precis. Och man märker av särbehandling i kontakt med olika myndigheter, kommunalanställda osv.

Men om ni inte ser er del i skapelsen så kommer ni inte undan poor little me stadiet som kanske var det som ni höll på att glida ur från första början innan universum satte upp ett större motstånd

https://www.youtube.com/watch?v=2ah-o1iinNI
2014-12-07, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
japp, de frågar och vill att du berättar din TI experience så de kan ta in dig på psyket, de flesta GS vill att du flyppar ur, gör något olagligt eller vara kriminell, sälja droger så att du åker in eller tar ditt liv. de tänker sedan en mindre att mata eller hunden är död
2014-12-07, 22:32
Medlem
Citat:
Kan du länka till sådana gpschip som man alltså kan ha i kroppen och som fungerar utan batterier och som katter och hundar har fått inopererat?
det går inte att bevisa något, jag får inte länka, fick en varning från början, hade några länkar till mina grupper i fb ( resistence och andra) men googla mind control gps chipp, delgado toro chipp, nano chipp. nanobots. jose delgado under 60 talet kunde med radio frekvenser styra en tjur som hade electroder i sin hjärna, det va innan han anstäldes hos CIA.
2014-12-07, 22:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
det går inte att bevisa något, jag får inte länka, fick en varning från början, hade några länkar till mina grupper i fb ( resistence och andra) men googla mind control gps chipp, delgado toro chipp, nano chipp. nanobots. jose delgado under 60 talet kunde med radio frekvenser styra en tjur som hade electroder i sin hjärna, det va innan han anstäldes hos CIA.
nej, jag vill veta mer om gps-chippning av hundar och katter som du skrev om här ovan. Du måste väl haft belägg för det påståendet? Självklart får du länka så länge det handlar om det vi diskuterar och du inte bara lägger upp en länk helt utan kommentarer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in