• 1
  • 2
2014-12-07, 19:41
Medlem
Nästan varje gång jag åker tunnelbana, handlar mat i affär osv, så får jag blickar av tjejer i närheten, även tjejer som står tillsammans med (förmodar jag) sina pojkvänner. Vad betyder tjejers blickar?
Citera
2014-12-07, 19:47
Medlem
Mad monks avatar
Bra fråga kommer följa tråden, väntar på massor med seriösa svar från snillena i relationsforumet. Personligen har jag inte förstått det vad det betyder kanske de bara glor rent random.
Citera
2014-12-07, 19:49
Medlem
Denoms avatar
De läser dig genom dina ögon.
Citera
2014-12-07, 19:51
Medlem
Provocative2.0s avatar
De tycker att de är udda om de blundar.
Citera
2014-12-07, 19:55
Medlem
TrotsTrollets avatar
De kan väl betyda i stort sett vad som helst. Det är svårt att gissa på någon betydelse utifrån din beskrivning. Men jag skulle ju kunna utga ifrån mitt mönster. Oftast betyder det inte ett skit när jag kollar på folk. Det kan vara för att de bär något intressant (anskrämligt/fint), eller för att de gjort något som dragit uppmärksamhet.

Men sen är det ju klart att man ibland spanar in människor som ser bra ut. Det händer nästan utan att man tänker på det. Fast jag vet inte, svårt att säga som sagt.
Citera
Medlem
systemcepes avatar
De undrar om du kommer att våldta dem eller ej.

...eller så söker de bara ögonkontakt med dig av olika anledningar. Fråga nästa gång, helst lite agressivt, om de vill ha lite blodigt kött. Tjejer gillar kött. Blir de avskräckta så är det bara att inse att de tror att du ska våldta dem. Om du vill skrika att du inte kommer att våldta dem eller ej, är helt och hållet upp till dig - i deras ögon är du redan stämplad.
Citera
Medlem
Du är snygg mannen!
Citera
2014-12-07, 19:56
Medlem
Mooons avatar
De scannar dig. Så här blir det tillslut om du inte aktar dig: https://www.youtube.com/watch?v=YI3NoBeNwfk
Citera
2014-12-07, 20:09
Medlem
De tycker du ser bra ut!
Citera
2014-12-07, 20:12
Ibland kollar jag på en kille om han är snygg eller har trasiga kläder rolig frisyr etc....
Citera
2014-12-07, 20:14
Medlem
Torpedullas avatar
Vad betyder killars blickar?
Citera
2014-12-07, 20:14
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonatiuh
Nästan varje gång jag åker tunnelbana, handlar mat i affär osv, så får jag blickar av tjejer i närheten, även tjejer som står tillsammans med (förmodar jag) sina pojkvänner. Vad betyder tjejers blickar?

De ser att du glor på dem så de tittar tillbaka och undrar varför du glor på dem och vad det betyder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in