• 8
  • 9
2025-10-11, 12:03
Medlem
Ingen aning. På jobbet såg jag i ögonvrån en kvinna bakom ryggen på mig titta på en annan kvinna och småle. Det var ett menande leende fick jag för mig. Vad det betydde vet jag inte.
Citera
2025-10-11, 15:12
Medlem
Demetrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Är jag intresserad brukar jag däremot försöka att inte titta så mycket, detta eftersom jag inte vill starta något jag inte vill ha.
Äntligen, gåtan är löst:
När de är intresserad så tittar de inte så mycket därför att de... inte är intresserad att starta något mer.
(L - logiken )

Det heter "inte intresserad", ärade f30malmo.
Citera
2025-10-11, 15:43
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vad betyder tjejers blickar?

Generellt sett vet jag inte. Dock vet jag väl i regel vad en kvinna som står i baren och dricker vin och har mejkat upp sig med mycket mascara och låser fast dig med blicken vill.
Citera
2025-10-11, 15:58
Avstängd
Knivur-273s avatar
Det betyder bara att de är sexuellt intresserade, för jag har upplevt en av dem på flygmaskinen till Minneapolis, Minnesota USA.

Ensam med henne längst bak i maskinen i ett säte intill henne.

Det var hon som satte sig bredvid mig.

Hon frågade mig om allt och glittrade med sina vackra ögon och sitt vackra blonda hår.

Dock var jag redan gift, och det visade nog guldringen på mitt finger, för att ytterligare förstärka hennes åtrå.
Senast redigerad av Knivur-273 2025-10-11 kl. 16:09.
Citera
2025-10-12, 02:08
Medlem
Oavsett vad så bör du inte skrämma dem genom att stirra dem i ögonen tillbaka som en sociopat våldtäktsman primed for action...
Citera
2025-10-12, 12:54
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Antingen kollar dom på dig för att du är äcklig och ful eller för att du ser bra ut, går aldrig veta.
Citera
2025-10-12, 15:48
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Antingen kollar dom på dig för att du är äcklig och ful eller för att du ser bra ut, går aldrig veta.

Kan jag väl hålla med om. Dock så inbillar jag mig i alla fall att får man blickar av en kvinna på ett disco som gjort sig fin och sexig för kvällen så vill hon ha dig mellan låren? Vad tror vi om det då?
Citera
2025-10-12, 17:28
Medlem
Ingen aning. Jag bara antar att jag ser konstig ut och att de tittar på mig på samma sätt som jag själv tittat på en trebent person.
Citera
2025-10-12, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tonatiuh
Nästan varje gång jag åker tunnelbana, handlar mat i affär osv, så får jag blickar av tjejer i närheten, även tjejer som står tillsammans med (förmodar jag) sina pojkvänner. Vad betyder tjejers blickar?
Om en tjej tittar betyder det att hon tycker att du är snygg. En snygg man är svår att släppa blicken från
Citera
2025-10-13, 14:07
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demetrios
Äntligen, gåtan är löst:
När de är intresserad så tittar de inte så mycket därför att de... inte är intresserad att starta något mer.
(L - logiken )

Det heter "inte intresserad", ärade f30malmo.

Fel. Jag blir intresserad då och då men är däremot inte intresserad av en relation.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in