2014-12-06, 13:33
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus

Tydligt är att man inte vill att denna aspekt av GS ska avhandlas här för jag är just nu under fysisk attack. Vaknade i morse med stark värk i ländryggen som också strålar ner i benen samt darrningar i benen så att jag är till viss del rörelsebegränsad.

Jag har också ont i ryggen. Innebär det att jag också är utsatt för en attack?
Hjälp - vem hade kunnat tro det.
2014-12-06, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag har också ont i ryggen. Innebär det att jag också är utsatt för en attack?
Hjälp - vem hade kunnat tro det.

Smärtor som drabbar TI's är annorlunda än vanliga smärtor. De uppstår utan orsak och utan att man i övrigt är sjuk. Min grundhälsa har alltid varit mycket bra, och mitt naturliga tillstånd är att jag är stark i kroppen med ett väl fungerade immunförsvar. Blir nästan aldrig förkyld eller får influensa eller så. Här är bara några exempel på fysiska grejer som de har inducerat mig med under årens lopp:

- Stark tandvärk som bara dyker upp och som sedan plötsligt försvinner.

- Smärtor i bröstkorgen som gör det svårt att andas. Vid ett tillfälle höll detta på i två veckors tid. Hade stora svårigheter med att röra mig, men gick emot smärtan. Stod ut i dessa två veckor för jag förstod att de ville få mig att uppsöka läkare, men jag vägrade. Och till slut gav de upp, för smärtan försvann helt och hållet sedan.

- Förgiftning av mat som har framkallat stark yrsel och illamående. Vid ett tillfälle började allting snurra, även när jag låg ner på sängen. En mardrömsnatt då jag började tro att nu dör jag, men sedan var det plötsligt bara borta igen.

- Illamående och diarré och styrning av kroppsvätskor. Menstruationsblödningar i upp till två månader i ett sträck.

- Huvudvärk, ryggvärk. Pulseringar i magtrakten.

- En brännande känsla i hela kroppen. Man blir alldeles het i alla kroppsdelar samtidigt.

- Fysisk påverkan från kemikalier som skapar illamående.

- Darrningar och myrkrypningar i benen.

Det var några exempel på vad man blir utsatt för.
2014-12-06, 17:21
Medlem
madtops avatar
Citat:
Smärtor som drabbar TI's är annorlunda än vanliga smärtor.
bla bla bla

Snacka om att vara fullständigt egotrippad, nu tycker du till och med dina smärtor är "annorlunda".

Tyvärr måste jag upplysa dig om att dina smärtor inte är ett dugg annorlunda än alla andra människors smärtor. Du är en helt vanlig människa som har helt vanlig ryggvärk.
Det är inget speciellt med vare sig dig eller din ryggvärk.
Senast redigerad av madtop 2014-12-06 kl. 17:24.
2014-12-06, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Snacka om att vara fullständigt egotrippad, nu tycker du till och med dina smärtor är "annorlunda".

Tyvärr måste jag upplysa dig om att dina smärtor inte är ett dugg annorlunda än alla andra människors smärtor. Du är en helt vanlig människa som har helt vanlig ryggvärk.
Det är inget speciellt med vare sig dig eller din ryggvärk.

Så de ord du använder för att beskriva mig har hittills varit "egotrippad" och "den värsta narcissist du någonsin har stött på". Jag har blivit medveten om många av de hemskheter som man utsätter helt oskyldiga människor för i denna värld, jag är själv drabbad, om du läste den artikeln som jag citerade så förstår du att man väljer randomiserade personer att experimentera på vilket gör att jag varken är speciell eller anser mig vara speciell ... men du verkar vilja lägga de orden i munnen på mig om och om igen. Anser du det vara egoistiskt att vilja gå ut publikt och göra folk medvetna om den här sortens tortyr som drabbar så många, att berätta om det och sprida info om det, att GÖRA något istället för att bara tiga, och dessutom när jag vet att det för min del innebär att GS och trakasserierna trappas upp varje gång som jag gör det? Är det alltså egoistiskt av mig i dina ögon?
2014-12-06, 17:37
Medlem
madtops avatar
Citat:
[b]
⦁ Scratching
⦁ Stomach pain
⦁ Urge to urinate
⦁ Urge to defecate
⦁ Diareah
⦁ Coughing
⦁ Sneezing
⦁ Sleepiness
⦁ Yawning
⦁ Stomach pain
⦁ Kidney pain
⦁ Painful feet
⦁ Painful legs
⦁ Sleeping hands
⦁ Heart attack
⦁ Bubling stomach
⦁ Blurred vision
⦁ Nausea
⦁ Fatigue
⦁ Heating head/body
⦁ Spleen pain
⦁ Muscle pain
⦁ Chest pain
⦁ Blind gut attack
⦁ Back pain
⦁ Racing heart
⦁ Runny nose
⦁ Erection problems
⦁ Toothache
⦁ Headache
⦁ Hearing problems
⦁ Sudden confusion
⦁ Sudden memory loss

Jag har upplevt följande symptom, innebär det att även jag är utsatt för "DEW attacks"?

⦁ Scratching
⦁ Stomach pain
⦁ Urge to urinate
⦁ Urge to defecate
⦁ Diareah
⦁ Coughing
⦁ Sneezing
⦁ Sleepiness
⦁ Yawning
⦁ Painful feet
⦁ Painful legs
⦁ Sleeping hands
⦁ Bubling stomach
⦁ Blurred vision
⦁ Nausea
⦁ Fatigue
⦁ Heating head/body
⦁ Muscle pain
⦁ Back pain
⦁ Runny nose
⦁ Toothache
⦁ Headache
⦁ Hearing problems
2014-12-06, 17:50
Medlem
madtops avatar
Citat:
Så de ord du använder för att beskriva mig har hittills varit "egotrippad" och "den värsta narcissist du någonsin har stött på". Jag har blivit medveten om många av de hemskheter som man utsätter helt oskyldiga människor för i denna värld, jag är själv drabbad, om du läste den artikeln som jag citerade så förstår du att man väljer randomiserade personer att experimentera på vilket gör att jag varken är speciell eller anser mig vara speciell ... men du verkar vilja lägga de orden i munnen på mig om och om igen. Anser du det vara egoistiskt att vilja gå ut publikt och göra folk medvetna om den här sortens tortyr som drabbar så många, att berätta om det och sprida info om det, att GÖRA något istället för att bara tiga, och dessutom när jag vet att det för min del innebär att GS och trakasserierna trappas upp varje gång som jag gör det? Är det alltså egoistiskt av mig i dina ögon?

Ja, det är fruktansvärt egotrippat att sprida dina förvirrade tankar till andra människor, det finns ju en risk att någon lyssnar och tror på dig. Och att få en annan medmänniska att bli lika nojig som dig är rent ut sagt elakt.

Och om du lyckas få en människa att låta bli att uppsöka en läkare för att i stället skylla på "DEW attacks" så är du inte bara ego utan dessutom sadist.
Senast redigerad av madtop 2014-12-06 kl. 17:52.
2014-12-06, 17:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Hur många drabbar det menar du? Den stora gangstalingkonferensen i Brussel (den största hittills i europa om jag förstått det rätt) med föreläsare från hela jorden (USA, Sverige, Finland! Schweiz, Holland etc etc) lyckades inte locka mer än 115 (etthundrafemton) deltagare!! Så det känns ju inte som något särskilt utbrett problem precis..
2014-12-06, 18:21
Medlem
Vid närmare eftertanke så kan det ha varit dumt att posta den där artikeln öppet här. Inser att det skulle kunna skapa skadlig nojighet hos andra. Jag kanske är alltför öppen och ivrig att dela med mig ibland och att jag till viss del saknar en gräns där. Är nog bättre att hålla vissa saker för sig själv. Tar till mig av kritiken och ska försöka jobba på att bli en bättre människa på det området.

Mod får gärna radera inläggen med artikeln ifall den kan anses skadlig för andra.
2014-12-06, 19:08
Medlem
Parrehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex-84
...
Jag lider verkligen med er som upplever "Gang Stalking" och det existerar säkert, men i TS fall skulle jag vela säga att det handlar om paranoida vanföreställningar. Om det är så saknas sjukdomsinsikt och att man är sjuk finns inte på kartan för den drabbade.

Har ni som upplever GS i lika omfattande grad som TS gjort en psykiatrisk undersökning?

Om inte - varför? Detta verkar vara fruktansvärt jobbigt och för att utesluta att det inte handlar om hjärnspöken så är det väl ett effektivt sätt? Om undersökningen inte visar några tecken på sjukdom är det väl en bekräftelse att ni lider av omfattande stalking och kan vända er till polisen?
2014-12-06, 19:49
Medlem
En vänlig själ hörde av sig till mig och påpekade att web-sidor som den som jag citerade ovan kan vara skapade av GS-styrelsen själva för att vilseleda. Om så är fallet så gick jag rakt i fällan och får be om ursäkt. De upplevelser som jag har berättat om är dock äkta; den psykiska misshandeln, stalkingen och även de kroppsliga symptomen. Om dessa symptom är direkta resultat av att kroppen reagerar på all psykisk smärta vet jag i nuläget inte, eller om det till viss del ändå handlar teknologi? Får nöja mig med att konstatera att jag helt enkelt inte vet just nu. Vill absolut inte medvetet bidra till att vilseleda någon.
2014-12-06, 21:50
Medlem
madtops avatar
Citat:
En vänlig själ hörde av sig till mig och påpekade att web-sidor som den som jag citerade ovan kan vara skapade av GS-styrelsen själva för att vilseleda. Om så är fallet så gick jag rakt i fällan och får be om ursäkt. De upplevelser som jag har berättat om är dock äkta; den psykiska misshandeln, stalkingen och även de kroppsliga symptomen. Om dessa symptom är direkta resultat av att kroppen reagerar på all psykisk smärta vet jag i nuläget inte, eller om det till viss del ändå handlar teknologi? Får nöja mig med att konstatera att jag helt enkelt inte vet just nu. Vill absolut inte medvetet bidra till att vilseleda någon.

Även fast jag är elak mot dig så vill jag ändå ditt bästa, jag har bara lite svårt för människor som inte orkar öppna sina ögon.

Och ja, jag är fullkomligt övertygad om att allt du upplever härrör från psykiska problem.
Dina smärtor, dina känslor och dina vaneföreställningar om GS kommer enbart från att din hjärna spelar spratt med dig.

Om du verkligen vill bli bättre och känna dig mer tillfreds finns bara en lösning. Släpp dina spärrar och våga lita på dina medmänniskor. Våga sök hjälp hos människor som kan hjälpa dig.
2014-12-06, 21:50
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Självklart finns det många falska TI och GS-sidor, men det är ganska lätt att skilja agnarna från vetet om man är utsatt. Rent allmänt är internet jobbigt för hypokondriker men jag tror inte att dina listor skapar några problem.

En åkomma som jag uppfattar som inducerad hos mig är att jag får symptom som vid plötsligt fall av blodsockerhalten ibland när jag möter någon person som jag upplever som diffust obehaglig. Jag blir plötsligt kraftlös och darrhänt och känner mig enorm hungrig. Efter ett glas mjölk och några bitar knäckebröd med smör så försvinner det snabbt. Det händer att jag får svårt att ta mig hem och tillståndet håller i sig tills jag gör kuren. På 80-talet testade jag därför om jag hade diabetes, men det är inte så.

Andra liknande problem är inducerad spänningshuvudvärk och tillfällig kraftig tinnitus. Mina vanliga sjukdomar har jag inte något problem att förklara på ett normalt sätt och jag är säker på att jag inte är hypokondriker eller liknande. Jag har haft en dödlig sjukdom utan att förlora fattning eller hopp, men jag måste erkänna att jag funderade igenom ifall den kunde ha varit inducerad. Botad nu dock av svensk sjukvård.

Tillägg. En "lustig" sak är att jag vid sällsynta tillfällen får ett plötsligt och starkt behov av att hosta till just när jag passerar en person. Nu när jag är mer beredd lyckas jag mestadels kväva denna reflex, men den är mycket typisk, mycket stark och plötslig och alltid vid ett möte. Det intressanta med detta är att TI:s ofta upplever att stalkers hostar och beter sig när de möts. (Vilket också drabbar mig då och då, och det tycks som om "hostarna" vill markera något för de blänger ilsket samtidigt).
Senast redigerad av theanthropologist 2014-12-06 kl. 22:05.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in