Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Jag har också ont i ryggen. Innebär det att jag också är utsatt för en attack?
Hjälp - vem hade kunnat tro det.
Smärtor som drabbar TI's är annorlunda än vanliga smärtor. De uppstår utan orsak och utan att man i övrigt är sjuk. Min grundhälsa har alltid varit mycket bra, och mitt naturliga tillstånd är att jag är stark i kroppen med ett väl fungerade immunförsvar. Blir nästan aldrig förkyld eller får influensa eller så. Här är bara några exempel på fysiska grejer som de har inducerat mig med under årens lopp:
- Stark tandvärk som bara dyker upp och som sedan plötsligt försvinner.
- Smärtor i bröstkorgen som gör det svårt att andas. Vid ett tillfälle höll detta på i två veckors tid. Hade stora svårigheter med att röra mig, men gick emot smärtan. Stod ut i dessa två veckor för jag förstod att de ville få mig att uppsöka läkare, men jag vägrade. Och till slut gav de upp, för smärtan försvann helt och hållet sedan.
- Förgiftning av mat som har framkallat stark yrsel och illamående. Vid ett tillfälle började allting snurra, även när jag låg ner på sängen. En mardrömsnatt då jag började tro att nu dör jag, men sedan var det plötsligt bara borta igen.
- Illamående och diarré och styrning av kroppsvätskor. Menstruationsblödningar i upp till två månader i ett sträck.
- Huvudvärk, ryggvärk. Pulseringar i magtrakten.
- En brännande känsla i hela kroppen. Man blir alldeles het i alla kroppsdelar samtidigt.
- Fysisk påverkan från kemikalier som skapar illamående.
- Darrningar och myrkrypningar i benen.
Det var några exempel på vad man blir utsatt för.