Citat:
[Du kanske har rätt, men detta är din subjektiva åsikt om sexuellahandlingar.
Kan dra ett exempel om det motsatta. Har träffat flera liknade åsikter som följande.
Träffade på en tjej på massagesalon som verkade kanska skärpt som hadde rubbet på menyn och ville sälja det dyraste alternativet. Efter en stunds snack fram och tillbaka, så visade det sig att även mamssan skulle få en del av extran, förklarade att jag var inte villig att medverka till detta då mamssan redan tagit handom massageavgiften och är jag i mot hallikverksamhet. Och då fick jag lungt och stilla förklartat för mig att detta var bara business..och mamssan tillhandahöll skydd och lite extra tvätt blev det ju samt att kunderna kom ju till mamssans salong. Det tyckte hon var ok business deal.
Att hon satte på kunder dagarna i ända hadde hon inga problem med ( bara de inte hadde för stora don ) det är ett jobb för henne only work, handjob or fucking no differenece only work...så här var det inget heligt med sex...utanför jobbet var det en annan femma. Hon kunde känna sig blyg inför män som visade intresse för henne i andra sociala sammanhang och var mer strikt med traditioner och koder gällande det sociala umgänget.
Kan dra ett exempel om det motsatta. Har träffat flera liknade åsikter som följande.
Träffade på en tjej på massagesalon som verkade kanska skärpt som hadde rubbet på menyn och ville sälja det dyraste alternativet. Efter en stunds snack fram och tillbaka, så visade det sig att även mamssan skulle få en del av extran, förklarade att jag var inte villig att medverka till detta då mamssan redan tagit handom massageavgiften och är jag i mot hallikverksamhet. Och då fick jag lungt och stilla förklartat för mig att detta var bara business..och mamssan tillhandahöll skydd och lite extra tvätt blev det ju samt att kunderna kom ju till mamssans salong. Det tyckte hon var ok business deal.
Att hon satte på kunder dagarna i ända hadde hon inga problem med ( bara de inte hadde för stora don ) det är ett jobb för henne only work, handjob or fucking no differenece only work...så här var det inget heligt med sex...utanför jobbet var det en annan femma. Hon kunde känna sig blyg inför män som visade intresse för henne i andra sociala sammanhang och var mer strikt med traditioner och koder gällande det sociala umgänget.
Ja, för det första är väl i stort sett alla åsikter vi presenterar här subjektiva. Naturligtvis. Och för det andra så kan du ju alltid hitta extremer som avviker från mönstret. För du påstår väl knappast att hon är representativ varken för masserande thaidamer eller för kvinnosläktet i stort?
Att thaiman dessutom direkt vet vem du talar om förstärker ju påståendet att hon är tämligen unik. Hon är undantaget som bekräftar regeln.
Och märk väl att jag säger att det både är skillnad på ett handjobb och ett samlag, men att bägge är att betrakta som sexuella handlingar. Det var ju dessa två saker ni diskuterade och ställde mot varandra. Och bägge sidor låste fast sig vid antingen/eller.
Jag började också mitt inlägg med att era diskussioner var väldigt svartvita. Eller hur.[/quote]
Åsikter framförs ibland som om de vore fakta.
Hela kvinnosläktet har inte sitt förvärv i massagesalonger och bland thaidamer som knegar på salong så är trenden att det erbjuds mer och mer avancerade extratjänster...då är vi i gruppen för vilken hon kanske är representativ...att hon skulle vara unik, tror jag inte heller då jag träffat på flera med detta resonemang.
Enligt min erfarenhet så är hon inte ett undantag som bekräftar regeln... Skulle argument som att "Thaiman vet ven hon är" göra henne unik? på vilket sätt? Inte omöjligt att Thaiman känner henne..Han tycks ha en ganska stor bekantskapskrets bland thaidamer...men föga troligt, då mina erfarenheter kommer från en annan del av landet med lite mix från landsorten och en hyffsat tätbefolkad region närmare övriga Europa än vad som tycks vara Thaimans hemtrakter.
Bland massöserna i denna region har en del erfarenhet från Danska Thaisalonger vilket givetvis kan ha påverkat de erfarenheter jag fått. Så visst mina slutsatser kanske inte är representativa för huvudstadsområdet..men vet helt säkert att den Danska invadrarpolitiken även berikat Stockholmsområdet med Thaidamer.
Som jag fattat i inläggen på tråden så vill man ge bilden att kukmassage ingår i Thaimassage...och att det är inte sex...och vad det är får var och en tycka som man vill men
jag känner till några damer som vet att de är duktiga på massage utan extra och är stolta över sina skills. De hadde inga svar på i vilken massageskola i Thailand de lär ut kukmassage. Om det finns någon som har ett riktig svar på det, vore jag tacksam för upplysningen.
Jag tycker inte om chansningar utan vill ha det bästa om någon upplevt det.