• 1
  • 2
2014-12-05, 15:38
Medlem
Tjena, frsta inlgget hr.
Vljer att lgga den hr trden p Org. krim. fr att det verkar som att grabbarna med koll hnger hr.

Det jag undrar r vad gr gubbarna i Sofia Hogs och Denvers nufrtiden?
D menar jag inte ungtupparna utan grabbarna som var med p 70- & 80-talet, bl.a. Dollar Sullivan, Ove Brandt, Fladder (vila i frid, ngon som vet vart han r begravd?), Matte, Hasse, Kalle & Hunte och sklart grabbarna frn Denvers; Ubbe, Micke, Hkan osv.
Anledningen att jag undrar r mest fr farsans skull, han var med i Sofia p 70-talet och hngde ven en hel del med Denvers, str lite om honom i deras hemsida (Calle Linkan).
S kortfattat; vad gr gubbarna idag? Hur gick det fr dem? Och r det ngra av dem som r avlidna skulle jag grna vilja ha reda p nr, hur och var, och ven vart dem ligger begravda.
Danke
Citera
2014-12-05, 16:05
Medlem
Starobrnos avatar
Kan inte bidra med info om grabbarna, fr jag har aldrig knt dom. Men jag var p Sofia Hogs 15(?)-rsjubileum, en utomhusfest, tror Sky High var dr och spelade, har aldrig sett s mnga dckade mnniskor, mnga bra band och god stmning och mycket bira. Synd att inte alla fick uppleva det ...
Citera
2014-12-05, 18:19
Bannlyst
Kalle kr vl lastbil vad jag vet. Om det nu r samma Kalle som du tnker p.
Citera
2014-12-05, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuhlmeyn
Kalle kr vl lastbil vad jag vet. Om det nu r samma Kalle som du tnker p.

Vore kul om det r samma kille, r han runt 64-65?
Citera
2014-12-05, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalvinfine
Vore kul om det r samma kille, r han runt 64-65?

Nej han r yngre. Fel Kalle med a o.
Citera
2014-12-06, 09:32
Medlem
Cajan, Martin och Lucke r kvar i Sofia. Titos bor i Malm, Bning r inte med men hnger dr ibland tror jag. Jag brukar g p deras fester lite d och d.Sommarfesten brukar alltid vara i mitten p augusti och d kan du ju alltid g dit och trffa dom som finns kvar.
Citera
2014-12-07, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bikbok
Cajan, Martin och Lucke r kvar i Sofia. Titos bor i Malm, Bning r inte med men hnger dr ibland tror jag. Jag brukar g p deras fester lite d och d.Sommarfesten brukar alltid vara i mitten p augusti och d kan du ju alltid g dit och trffa dom som finns kvar.

Stort tack fr informationen!
Citera
2014-12-07, 01:04
Medlem
Ett hett tips: http://sofiahogs.se/medlemmar/
Citera
2014-12-07, 17:11
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miffopiffo
Ett hett tips: http://sofiahogs.se/medlemmar/
Trevligt att se att det fortfarande finns MC-gng som kr motorcykel. Det dr r onekligen ngot annat n det man ser grisarna i HA ka runt p nufrtiden, ocharmiga Hondaliknande saker med nylonrem istllet fr kedja. Som de lnkade Facebookbilderna i inlgget strax ovan. USCH!!
Citera
2014-12-07, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Trevligt att se att det fortfarande finns MC-gng som kr motorcykel. Det dr r onekligen ngot annat n det man ser grisarna i HA ka runt p nufrtiden, ocharmiga Hondaliknande saker med nylonrem istllet fr kedja. Som de lnkade Facebookbilderna i inlgget strax ovan. USCH!!

Det som r lite kul r att de byggde de som de ville ha de frn brjan. Glidit runt i snart 50 r utan att gra ngra strre frndringar. Snacka om old school.
Citera
2014-12-08, 00:32
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miffopiffo
Det som r lite kul r att de byggde de som de ville ha de frn brjan. Glidit runt i snart 50 r utan att gra ngra strre frndringar. Snacka om old school.
Verkligen! Ett MC-gng vrt namnet. S otroligt mycket coolare n pundargngen med sina 1 %-romber.
Citera
2014-12-08, 01:26
Medlem
Douche-chills avatar
r dessa verkligen att rkna som "organiserad brottslighet"?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in