2014-12-04, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
OK tack, för mig såg det ut som vanligt brosk i örat - faktum är att jag själv har liknande förhårdnader på exakt samma ställe (på båda öronen), men om hon är övertygad om att hon har ett implantat där som förstör hennes liv så vore det förstås en väldigt enkel sak att skära ett litet snitt och ta ut det kan man tycka..
Har du t.ex. kollat om inte du också har dessa förhårdnader?

Jag vet förstås inte om det är brosk eller inte. Hon hävdar ju att det är implantat. Var och en får väl göra sin egen bedömning av det hela.

Givetvis kan hon ha misstagit sig, det är ju en möjlighet också.

Vi som är TI's försöker nog bara navigera oss igenom allt det som sker i våra liv för att försöka förstå hur, vad och varför?
2014-12-04, 22:25
Medlem
Citat:
Det tycker jag vore högintressant - särskilt med tanke på att ingen hittills tycks ha lyckats konfrontera någon av alla dessa gangstalkers. Ska bli mycket intressant om du lyckas med det!

jag har konfronterat några av de, det är nästan omöjligt att bevisa vad de gör, men det finns faktisk en artikel om en av de ledare av en grupp gangstalking som berättar hur det går till, leta efter : Gang Stalking Exposed: Tell-All Interview With Gang Stalking Leader Part 1 Of 4
2014-12-04, 22:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angel0101
jag har konfronterat några av de, det är nästan omöjligt att bevisa vad de gör, men det finns faktisk en artikel om en av de ledare av en grupp gangstalking som berättar hur det går till, leta efter : Gang Stalking Exposed: Tell-All Interview With Gang Stalking Leader Part 1 Of 4

citat från artikeln...
This person, who refused to reveal their name or any other information about themselves, said they had been working for an electronic harassment organization for the last 20 years.

och sen får man reda på att denne anonyme påstådde gangstalker lyckades snoka rätt på journalistens social security number och hon blev "shocked"...and that was about it...
2014-12-04, 22:38
Medlem
Min granne, fastighetsskötaren, som har trakasserat mig - det var han som också låg bakom den där incidenten som jag berättade om tidigare i den här tråden ... då när de manipulerade en situation som hände i mitt liv och hotade med att kontakta polisen för att anmäla mig för bedrägeri - nånting som jag var helt oskyldig till. I samband med min kontakt med honom då så erkände han sin roll som gangstalker, han sa: "Det är lika bra att lägga alla korten på bordet". När jag nu stöter på honom ibland så undviker han mig.
2014-12-04, 22:40
Medlem
Pingvinkokoss avatar
Citat:
Jag vet förstås inte om det är brosk eller inte. Hon hävdar ju att det är implantat. Var och en får väl göra sin egen bedömning av det hela.

Givetvis kan hon ha misstagit sig, det är ju en möjlighet också.
Kan vara brosk. Jag har också små knölar på båda sidor där. Det är en vanlig liten missbildning, brukar kallas gälgångar - något som inte växt ihop helt som det ska under fostertiden. Jag har även små hål på samma ställe.
2014-12-04, 23:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Min granne, fastighetsskötaren, som har trakasserat mig - det var han som också låg bakom den där incidenten som jag berättade om tidigare i den här tråden ... då när de manipulerade en situation som hände i mitt liv och hotade med att kontakta polisen för att anmäla mig för bedrägeri - nånting som jag var helt oskyldig till. I samband med min kontakt med honom då så erkände han sin roll som gangstalker, han sa: "Det är lika bra att lägga alla korten på bordet". När jag nu stöter på honom ibland så undviker han mig.

Berättade han vilka hans uppdragsgivare var och vilka han samarbetade med? Och framförallt varför?
Har du polisanmält honom?
2014-12-04, 23:22
Medlem
Citat:
Berättade han vilka hans uppdragsgivare var och vilka han samarbetade med? Och framförallt varför?
Har du polisanmält honom?

Nej - är svaret på samtliga frågor. Tänker inte utveckla mera varför jag inte har polisanmält honom, för orsaken till detta är något som enbart TI's kan förstå.

Vill vara ärlig mot dig: Jag vill egentligen inte prata med dig här, och jag är lite besviken på mig själv att jag nu ikväll gick rakt emot vad min intuition säger om detta. Förhoppningsvis lyckas jag lyssna bättre inåt nästa gång. Tänker inte heller förklara varför jag inte vill prata med dig, mer än att säga att det helt enkelt får mig att må ganska dåligt.
2014-12-04, 23:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej - är svaret på samtliga frågor. Tänker inte utveckla mera varför jag inte har polisanmält honom, för orsaken till detta är något som enbart TI's kan förstå.

Vill vara ärlig mot dig: Jag vill egentligen inte prata med dig här, och jag är lite besviken på mig själv att jag nu ikväll gick rakt emot vad min intuition säger om detta. Förhoppningsvis lyckas jag lyssna bättre inåt nästa gång. Tänker inte heller förklara varför jag inte vill prata med dig, mer än att säga att det helt enkelt får mig att må ganska dåligt.

Du har redan berättat det tidigare så jag blev lite förvånad när du svarade ikväll - men du är naturligtvis fri att göra som du vill.
2014-12-05, 08:29
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
I det här fallet tror jag på omvänt orsaksamband. Det kan inte bortförklaras att kn Klänning ursprungligen gjorde en avgörande insats för jämställdheten inom poliskåren. När han sedan dessutom blivit vittne till hemliga polisens inblandning i Knutbyskandalen fick han precis som jag fiender från alla håll. De med gs på nätet som specialitet var dock lätt för mig att genomskåda. Att självaste RPS med sin utstuderade PK framtoning skulle ligga bakom rättsskandalera ända från början var ändå det sista jag hade velat tro.
Ska man tolka det som att någon planterade bevismaterialet för att sänka hans förtroeende?
Vad är den inofficiella händelsen i Knutby. Du kan PM:a om det blir för mycket OT.

Citat:
[...] Läste en bok skriven av Anna Wahlgrens dotter för ett par år sedan. Den heter "Felicia försvann" och handlar om dotterns komplicerade relation till sin mamma. Eftersom jag själv har fått erfara en liknande situation i förhållande till min mor så blev jag ganska tagen av läsupplevelsen.

En dag för några veckor sedan kom jag att tänka på den boken igen. Det var en dag då jag kände mig ganska rejält ledsen. Tänkte en lång stund på boken och dess innehåll men skrev aldrig något om dessa tankar någonstans och pratade inte heller med någon om dem. [...]
I vilket sammanhang började du tänka på boken? Typ, om du var ute och gick eller satt du vid datorn.
Och jag undrar också om du har upplevt detta ofta?

Citat:
[...] Angående förlöjligande så blir jag emellanåt lite trött på många här i tråden som ska envisas med att kalla mig saker varje gång de svarar mig (debunkermoderatortrollstalkersäpostorebror), då blir det lätt att man biter tillbaka. [...]
Du är ingen stalker!

Citat:
Ursprungligen postat av Pingvinkokos
Kan vara brosk. Jag har också små knölar på båda sidor där. Det är en vanlig liten missbildning, brukar kallas gälgångar - något som inte växt ihop helt som det ska under fostertiden. Jag har även små hål på samma ställe.
Kanske är det evolutionen som kontrollerar om den behöver uppdatera vår art ifall det börjar bli odrägligt att leva på land.
Senast redigerad av one.zero 2014-12-05 kl. 08:42.
2014-12-05, 11:15
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Ska man tolka det som att någon planterade bevismaterialet för att sänka hans förtroeende?
Vad är den inofficiella händelsen i Knutby....
Då jag själv var starkt engagerad som jämombud och råkade få insyn i vår chefs osunda förhållande till avdelningens enda kvinnliga medarbetare så rullades en otrolig historia upp som jag sedan på många sätt kunnat jämföra med Klännings öde. Knutbyskandalen kan jag på samma sätt förstå var ett enda stort psykförsvarsexperiment inriktat på GS och infiltration av aningslösa agenter. Klänning anade nog samma sak med sina mannar och måste därför sänkas i trovärdighet på samma sätt som jag. Knutbytrådarna här tystnade typiskt nog innan jag fick gensvar.
2014-12-05, 11:37
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Du har redan berättat det tidigare så jag blev lite förvånad när du svarade ikväll - men du är naturligtvis fri att göra som du vill.
Om statens debunkerteam på detta tarvliga sätt har som mål att få oss TI,s att må dåligt och inte orka fortsätta frågorna så förstår man vilken sjuk historia som måste ligga bakom. I statens intresse drar man sig inte för någonting längre på nationens och individens bekostnad.
2014-12-05, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
I vilket sammanhang började du tänka på boken? Typ, om du var ute och gick eller satt du vid datorn.
Och jag undrar också om du har upplevt detta ofta?

Jag var hemma i lägenheten när jag började tänka på boken. Däremot kan jag inte minnas om jag hade datorn eller mobiltelefonen bredvid mig eller inte, men förmodligen var det så. Var de på eller avslagna? Det minns jag tyvärr inte heller.

Ja, jag har upplevt vid ett flertal tillfällen att mina tankar blir lästa, men just i det här exemplet med tankarna på boken och det efterföljande telefonsamtalet blev det extra påtagligt och det var därför som jag valde att berätta om det här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in