Citat:
Ursprungligen postat av
Ove Mollvik
I det här fallet tror jag på omvänt orsaksamband. Det kan inte bortförklaras att kn Klänning ursprungligen gjorde en avgörande insats för jämställdheten inom poliskåren. När han sedan dessutom blivit vittne till hemliga polisens inblandning i Knutbyskandalen fick han precis som jag fiender från alla håll. De med gs på nätet som specialitet var dock lätt för mig att genomskåda. Att självaste RPS med sin utstuderade PK framtoning skulle ligga bakom rättsskandalera ända från början var ändå det sista jag hade velat tro.
Ska man tolka det som att någon planterade bevismaterialet för att sänka hans förtroeende?
Vad är den inofficiella händelsen i Knutby. Du kan PM:a om det blir för mycket OT.
Citat:
Ursprungligen postat av
rosalotus
[...] Läste en bok skriven av Anna Wahlgrens dotter för ett par år sedan. Den heter "Felicia försvann" och handlar om dotterns komplicerade relation till sin mamma. Eftersom jag själv har fått erfara en liknande situation i förhållande till min mor så blev jag ganska tagen av läsupplevelsen.
En dag för några veckor sedan kom jag att tänka på den boken igen. Det var en dag då jag kände mig ganska rejält ledsen. Tänkte en lång stund på boken och dess innehåll men skrev aldrig något om dessa tankar någonstans och pratade inte heller med någon om dem. [...]
I vilket sammanhang började du tänka på boken? Typ, om du var ute och gick eller satt du vid datorn.
Och jag undrar också om du har upplevt detta ofta?
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
[...] Angående förlöjligande så blir jag emellanåt lite trött på många här i tråden som ska envisas med att kalla mig saker varje gång de svarar mig (debunkermoderatortrollstalkersäpostorebror), då blir det lätt att man biter tillbaka. [...]
Du är ingen stalker!
Citat:
Ursprungligen postat av
Pingvinkokos
Kan vara brosk. Jag har också små knölar på båda sidor där. Det är en vanlig liten missbildning, brukar kallas gälgångar - något som inte växt ihop helt som det ska under fostertiden. Jag har även små hål på samma ställe.
Kanske är det evolutionen som kontrollerar om den behöver uppdatera vår art ifall det börjar bli odrägligt att leva på land.