2014-12-03, 19:49
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Att det är den andliga delen av oss som de primärt försöker bryta ner känns ganska klarlagt......
Förmodligen vill de också attackera alla personer i våran omgivning och få dem att vända sig emot oss .....

Har fortsatt att nysta lite kring det här med min egen familjära situation efter att jag läste ditt svar här och kom just fram till att det finns ett par andra möjliga scenarion också. Det skulle kunna vara så att de vill få mig att TRO att mina föräldrar, eller min mamma, inte är biologisk familj till mig.....

Kan du förklara lite mer vad du menar med "... skall kunna liknas vid GS men låtsas då bara vara på lek"? Jag tror inte att jag riktigt förstod din tankegång där.

"Oss man ännu inte lyckats få helt isolerade är tydligen vad hemligmakten mest fruktar."

Mig har de trots allt lyckats få väldigt isolerad dessvärre. Men jag hittar ändå kraften att skriva i tråden ibland. Skriver mest om mina egna upplevelser och erfarenheter här och det kanske kan ses som egoistiskt, men jag känner att det är den enda infallsvinkeln som jag kan skriva ur för att det ska bli ärligt från min sida. Har väldigt svårt för att uttala mig med säkerhet om något annat som jag inte har full inblick i. I de fallen får man ägna sig åt spekulationer, subjektiva tolkningar, personliga åsikter och liknande.

Helt klart är också att de styrande inriktar sig på våra närmaste då de vill få oss isolerade och sänkta i vår trovärdighet.

Ett annat scenario jag nu kom på som möjligt med tanke på liknande fall jag råkat få insyn i kan vara att din mamma varit vittne till något obeskrivligt och att man i samband med din födsel drev henne till vansinne så att hon kunde tvångsomhändertas. Din pappa kunde man då lätt dupera med en ny kvinna i en sådan situation.

Med skojabaras bekännelse här liknande vad jag själv fått höra av kompisar som övat GS på mig så kanske det blev tydligare vad jag menade. Man får vara beredd på både dubbel och trippelspel då det gäller GS.

Tack och lov att man ännu inte kunnat isolera dig helt och att vi fått samlas några här som spontant kan förstå att du är en unik sanningsbärare.
2014-12-03, 19:56
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hyckleriet vet visst inga gränser, ska du skylla en vidrig pedofils våldtäkter på inbillad jävla gangstalking? Du äcklar mig Ove och jag kan bara hoppas att du tar lite mer ansvar för dina egna handlingar än du verkar tycka att kaptenen ska.

"Ove"?

Nej sanningen att säga försökte jag bara skoja lite med vissa fanatisks trådddeltagare genom att sätta griller i huvudet på dem. Det jag skrev var såklart nonsens

Iaf lika mycket nonsens som att påstå att fenomenet ganstalking såsom den beskrivs i tråden existerar.
Varför ska vissa ha ensamrätt att skriva nonsensfantasier?
2014-12-03, 19:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Helt klart är också att de styrande inriktar sig på våra närmaste då de vill få oss isolerade och sänkta i vår trovärdighet.

Ett annat scenario jag nu kom på som möjligt med tanke på liknande fall jag råkat få insyn i kan vara att din mamma varit vittne till något obeskrivligt och att man i samband med din födsel drev henne till vansinne så att hon kunde tvångsomhändertas. Din pappa kunde man då lätt dupera med en ny kvinna i en sådan situation.

Med skojabaras bekännelse här liknande vad jag själv fått höra av kompisar som övat GS på mig så kanske det blev tydligare vad jag menade. Man får vara beredd på både dubbel och trippelspel då det gäller GS.

Tack och lov att man ännu inte kunnat isolera dig helt och att vi fått samlas några här som spontant kan förstå att du är en unik sanningsbärare.

Jaså? Är du lika lättduperad Ove? En brud och sen är du beredd att göra varsomhelst eller?
2014-12-03, 19:59
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Mycket berättigad fråga Ove! Ber om ursäkt, jag satt med mobilen i bilen och .. Ptja.. Mitt fel hursomhelst! Ledsen Ove, det var Svimp78 som var ett äckel!

Edit: verkligen ledsen Ove, absolut inte OK av mig att inte kolla ordentligt när det gällde en så vidrig fråga - ber uppriktigt om din förlåtelse!
Sammanblandningar på detta sätt är ändå rätt typiska och man kan ju bli konspiratorisk för mindre
2014-12-03, 19:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
"Ove"?

Nej sanningen att säga försökte jag bara skoja lite med vissa fanatisks trådddeltagare genom att sätta griller i huvudet på dem. Det jag skrev var såklart nonsens

Iaf lika mycket nonsens som att påstå att fenomenet ganstalking såsom den beskrivs i tråden existerar.

Skönt att höra
Skrev i bilkö på mobiltelefon och fick på nåt sätt för mig att det var Oves inlägg, vet det fan hur jag lyckades röra ihop allt så till den milda grad...
2014-12-03, 20:04
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Jaså? Är du lika lättduperad Ove? En brud och sen är du beredd att göra varsomhelst eller?
Jag vill bara att Rosalotus skall försöka ge sin pappa chans att förklara sig.
2014-12-03, 20:27
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Tack för infot!
Det stärker mina teorier om polisens inblandning.
Som jag har sagt tidigare så tror jag att GS har bla utvecklats av polisens egna erfarenheter.

Kapten Klänning kan ha varit en av deras inperationskällor gällande synen på hur barn ska behandlas.
Gällande djursex så finns ett dokumenterat fall här:

Kan tänka mig att vittnets hjärna skapade svåra tvångstankar med inslag av toner från Dueling Banjos. Hurvida det gick att servera julskinka från den grisen framgick inte.

Att använda homosexualitet som skällsord ligger också på samma nivå som jag tror RPS vill att deras anställda ska ligga på.
I det här fallet tror jag på omvänt orsaksamband. Det kan inte bortförklaras att kn Klänning ursprungligen gjorde en avgörande insats för jämställdheten inom poliskåren. När han sedan dessutom blivit vittne till hemliga polisens inblandning i Knutbyskandalen fick han precis som jag fiender från alla håll. De med gs på nätet som specialitet var dock lätt för mig att genomskåda. Att självaste RPS med sin utstuderade PK framtoning skulle ligga bakom rättsskandalera ända från början var ändå det sista jag hade velat tro.
2014-12-03, 22:37
Medlem
Running_mans avatar
Läste detta häromdagen i en tidning på jobbet, tydligen ska författaren Malin Berghagen vara en av dem som "gruppstalkar" folk om man ska tro personen som anmält Malin för div. brott.

http://www.expressen.se/noje/berghagen-kanner-sig-forfoljd-inte-vagat/

Teori: är det TS som känner sig förföljd av Malin Berghagen och hennes bekanta?
2014-12-03, 23:39
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Att det är den andliga delen av oss som de primärt försöker bryta ner känns ganska klarlagt. Allting strålar ut därifrån och påverkar oss även kroppsligt i förlängningen. Men de ägnar sig ju också åt fysiska och mentala attacker. Jag upplever det som en slags krigsföring mot en TI's hela väsen för att skapa lidande och disharmoni i våra liv.

Förmodligen vill de också attackera alla personer i våran omgivning och få dem att vända sig emot oss, just för att vi ska bli så pass isolerade som möjligt och i slutändan stå där helt ensamma i livet utan uppbackning. Jag vet inte om de har kontaktat min familj vid något tillfälle och serverat rena lögner om mig som i sin tur har fått min familj att vända sig emot mig? Det finns också en möjlighet att jag har fel och att detta inte har pågått under hela mitt liv. Men för tillfället tyder allt på att det är något slags psykterror-experiment som jag mot min egen vilja har blivit utsatt för under flera, flera år i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Jag kom att tänka på Jesus här. Redan i början av hans framträdande vändes hans bröder emot honom.
"Om du gör sådana ting, visa dig då för världen." Inte heller hans bröder trodde på honom. Men Jesus sade till dem: "Min tid är ännu inte inne, men för er är det alltid rätt tid. Er kan världen inte hata, men mig hatar den därför att jag vittnar om att dess gärningar är onda." Johannes 7:1.
När ryktet om honom spreds, att han botade sjuka och hävdade att det var Guds verk, så började personer dyka upp som undrade vem Jesus var och vad han ville. Ganska snart började de försöka hitta fel på hans verksamhet och kom med religiösa invändningar. Men Jesus lät sig inte påverkas. Då söktes hans mor upp och övertalades att försöka tala Jesus tillrätta.
När Jesus kom hem samlades folket på nytt, så att han och lärjungarna inte ens kom åt att äta. Hans anhöriga fick höra det och gav sig iväg för att ta hand om honom; de menade att han var ifrån sina sinnen. Markus 3:20.
2014-12-04, 10:26
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
"Ove"?
Nej sanningen att säga försökte jag bara skoja lite med vissa fanatisks trådddeltagare genom att sätta griller i huvudet på dem.....
De här klassiska GS knepen känner jag så väl igen från andra forum. Tröttnar ni då aldrig?
Senast redigerad av Ove Mollvik 2014-12-04 kl. 10:28.
2014-12-04, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Läste detta häromdagen i en tidning på jobbet, tydligen ska författaren Malin Berghagen vara en av dem som "gruppstalkar" folk om man ska tro personen som anmält Malin för div. brott.

http://www.expressen.se/noje/berghagen-kanner-sig-forfoljd-inte-vagat/

Teori: är det TS som känner sig förföljd av Malin Berghagen och hennes bekanta?

Det är vanligt förekommande att de inom GS-nätverket stjäl kreativa idéer från TI's och sedan tjänar pengar på det. Om just Malin Berghagen är inblandad i något sådant kan man ju bara spekulera i. Men vad jag förstår (eller enligt vad jag har hört i alla fall) är ju hennes pappa Lars medlem i frimurarorden och alla dessa hemliga sällskap verkar vara inblandade i alla möjliga skumraskaffärer.

Intressant artikel, men hade det inte räckt med att du postade den här? Varför var du tvungen att göra ett förlöjligande tillägg riktat mot TS?
2014-12-04, 15:31
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Alltså Svimp78 klarade sig från ditt fördömande, bara för att han inte var Ove?

Skillnaden mellan mig och de dina är att jag i alla fall är medveten om när jag pratar nonsens.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in