Citat:
Helt klart är också att de styrande inriktar sig på våra närmaste då de vill få oss isolerade och sänkta i vår trovärdighet.
Ett annat scenario jag nu kom på som möjligt med tanke på liknande fall jag råkat få insyn i kan vara att din mamma varit vittne till något obeskrivligt och att man i samband med din födsel drev henne till vansinne så att hon kunde tvångsomhändertas. Din pappa kunde man då lätt dupera med en ny kvinna i en sådan situation.
Med skojabaras bekännelse här liknande vad jag själv fått höra av kompisar som övat GS på mig så kanske det blev tydligare vad jag menade. Man får vara beredd på både dubbel och trippelspel då det gäller GS.
Tack och lov att man ännu inte kunnat isolera dig helt och att vi fått samlas några här som spontant kan förstå att du är en unik sanningsbärare.
Ett annat scenario jag nu kom på som möjligt med tanke på liknande fall jag råkat få insyn i kan vara att din mamma varit vittne till något obeskrivligt och att man i samband med din födsel drev henne till vansinne så att hon kunde tvångsomhändertas. Din pappa kunde man då lätt dupera med en ny kvinna i en sådan situation.
Med skojabaras bekännelse här liknande vad jag själv fått höra av kompisar som övat GS på mig så kanske det blev tydligare vad jag menade. Man får vara beredd på både dubbel och trippelspel då det gäller GS.
Tack och lov att man ännu inte kunnat isolera dig helt och att vi fått samlas några här som spontant kan förstå att du är en unik sanningsbärare.
Skrev i ett svagt ögonblick att jag inte skulle skriva mera här, men får ta tillbaka det eftersom jag ångrade mig.
Det scenario som du beskriver resonerar inte riktigt med mig. Men man vet ju aldrig? Har fått det berättats för mig att mina föräldrar försökte få barn i flera år utan att lyckas innan jag så småningom kom till världen. Vet inte om de till slut sökte hjälp av sjukvården? Om så är fallet kan de ha blivit erbjudna att få hjälp av en utomstående kvinna (som kanske har ställt upp mot betalning) och kanske också att de blev erbjudna att delta i ett psykforskningsexperiment med mig som försökskanin. Så skulle det kunna vara, eller något annat som liknar detta. Lite så går tankarna hos mig för tillfället.
Vet inte om jag nånsin kommer att få några riktiga svar.
Jo, det är sant: dubbel och trippel och kvadrupel och alla möjliga andra spel ingår i GS.
Och nej, det är totalt omöjligt att läsa andras tankar, som väl är
Det kan sätta djupa spår och innan man har förstått vad det handlar om kan man befinna sig i ett slags tillstånd av mental dimma då man inte kan se detta klart.