2014-12-04, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Helt klart är också att de styrande inriktar sig på våra närmaste då de vill få oss isolerade och sänkta i vår trovärdighet.

Ett annat scenario jag nu kom på som möjligt med tanke på liknande fall jag råkat få insyn i kan vara att din mamma varit vittne till något obeskrivligt och att man i samband med din födsel drev henne till vansinne så att hon kunde tvångsomhändertas. Din pappa kunde man då lätt dupera med en ny kvinna i en sådan situation.

Med skojabaras bekännelse här liknande vad jag själv fått höra av kompisar som övat GS på mig så kanske det blev tydligare vad jag menade. Man får vara beredd på både dubbel och trippelspel då det gäller GS.

Tack och lov att man ännu inte kunnat isolera dig helt och att vi fått samlas några här som spontant kan förstå att du är en unik sanningsbärare.

Skrev i ett svagt ögonblick att jag inte skulle skriva mera här, men får ta tillbaka det eftersom jag ångrade mig.

Det scenario som du beskriver resonerar inte riktigt med mig. Men man vet ju aldrig? Har fått det berättats för mig att mina föräldrar försökte få barn i flera år utan att lyckas innan jag så småningom kom till världen. Vet inte om de till slut sökte hjälp av sjukvården? Om så är fallet kan de ha blivit erbjudna att få hjälp av en utomstående kvinna (som kanske har ställt upp mot betalning) och kanske också att de blev erbjudna att delta i ett psykforskningsexperiment med mig som försökskanin. Så skulle det kunna vara, eller något annat som liknar detta. Lite så går tankarna hos mig för tillfället.

Vet inte om jag nånsin kommer att få några riktiga svar.

Jo, det är sant: dubbel och trippel och kvadrupel och alla möjliga andra spel ingår i GS.
2014-12-04, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Jag kom att tänka på Jesus här. Redan i början av hans framträdande vändes hans bröder emot honom.
"Om du gör sådana ting, visa dig då för världen." Inte heller hans bröder trodde på honom. Men Jesus sade till dem: "Min tid är ännu inte inne, men för er är det alltid rätt tid. Er kan världen inte hata, men mig hatar den därför att jag vittnar om att dess gärningar är onda." Johannes 7:1.
När ryktet om honom spreds, att han botade sjuka och hävdade att det var Guds verk, så började personer dyka upp som undrade vem Jesus var och vad han ville. Ganska snart började de försöka hitta fel på hans verksamhet och kom med religiösa invändningar. Men Jesus lät sig inte påverkas. Då söktes hans mor upp och övertalades att försöka tala Jesus tillrätta.
När Jesus kom hem samlades folket på nytt, så att han och lärjungarna inte ens kom åt att äta. Hans anhöriga fick höra det och gav sig iväg för att ta hand om honom; de menade att han var ifrån sina sinnen. Markus 3:20.

Sanningen korsfästs alltid i den här världen, verkar det som. Vaknar man upp ur illusionen och hjärntvätten och börjar hitta fram till någon slags sanning och sedan också ger uttryck för de nya upptäckterna då brukar det ju heta att "man är ifrån sina sinnen".
2014-12-04, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Tack för infot!
Det stärker mina teorier om polisens inblandning.
Som jag har sagt tidigare så tror jag att GS har bla utvecklats av polisens egna erfarenheter.

Kapten Klänning kan ha varit en av deras inperationskällor gällande synen på hur barn ska behandlas.
Gällande djursex så finns ett dokumenterat fall här:

Kan tänka mig att vittnets hjärna skapade svåra tvångstankar med inslag av toner från Dueling Banjos. Hurvida det gick att servera julskinka från den grisen framgick inte.

Att använda homosexualitet som skällsord ligger också på samma nivå som jag tror RPS vill att deras anställda ska ligga på.

Polisen är helt klart inblandad i GS-nätverket och enligt mina observationer av vilka metoder detta nätverk överlag använder så är det mycket vanligt att de försöker projicera över stalkersernas egna tveksamma och omoraliska beteenden på TI.
2014-12-04, 16:24
Medlem
Mind Reading?

Ett vittnesmål ur märkligheten

Läste en bok skriven av Anna Wahlgrens dotter för ett par år sedan. Den heter "Felicia försvann" och handlar om dotterns komplicerade relation till sin mamma. Eftersom jag själv har fått erfara en liknande situation i förhållande till min mor så blev jag ganska tagen av läsupplevelsen.

En dag för några veckor sedan kom jag att tänka på den boken igen. Det var en dag då jag kände mig ganska rejält ledsen. Tänkte en lång stund på boken och dess innehåll men skrev aldrig något om dessa tankar någonstans och pratade inte heller med någon om dem.

Nästa dag, eller om det var senare samma dag (minns inte exakt) så ringer min telefon. Personen som ringer frågar efter Felicia. Jag svarade att de måste ha ringt fel för här finns ingen Felicia. En av märkligheterna är att Felicia betyder "lycka" och jag var ledsen, så därför, i dubbel bemärklese, fanns det ju ingen Felicia hos mig.

Stämmer det alltså att de faktiskt har en så pass utvecklad teknik/teknologi att de KAN läsa tankarna hos en TI?

Ännu en märklighet som tillhör samma upplevelse: Jag skrev senare och berättade om denna episod för någon och bara några dagar efter detta så intervjuas Anna Wahlgrens dotter på TV av Malou von Sivers ang. "att göra slut med sin mamma".

En totalt surrealistisk upplevelse var detta.
2014-12-04, 16:57
Medlem
Pingvinkokoss avatar
Rosalotus, jag menar inte att ifrågasätta att du har blivit utsatt för någon eller flera stalkers, stalking förekommer.
Men det du skriver om att Felicia Feldts bok (har också läst den) påminner om din relation till din mamma fick mig att tänka på att det kanske fanns/finns människor i din närhet (din mor eller andra i familjen/omgivningen som har varit mobbartyper, narcissister eller liknande. Eller inte klarade rollen som förälder etc av någon anledning, och det kan gå ut över barnen.

Finns ett uttryck "Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes."
Har själv erfarenhet av att några personer i min absoluta närhet betett sig på ett ytters otrevligt sätt mot mig, men jag såg liksom inte det klart utan letade istället helt andra förklaringar till den dåliga känslan deras beteende gav mig.

Jag kan också vara ute och cykla Och nej, det är totalt omöjligt att läsa andras tankar, som väl är
Senast redigerad av Pingvinkokos 2014-12-04 kl. 17:08.
2014-12-04, 17:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvinkokos
Rosalotus, jag menar inte att ifrågasätta att du har blivit utsatt för någon eller flera stalkers, stalking förekommer.
Men det du skriver om att Felicia Feldts bok (har också läst den) påminner om din relation till din mamma fick mig att tänka på att det kanske fanns/finns människor i din närhet (din mor eller andra i familjen/omgivningen som har varit mobbartyper, narcissister eller liknande.

Finns ett uttryck "Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes." Har själv erfarenhet av att några personer i min absoluta närhet betett sig på ett ytters otrevligt sätt mot mig, men jag såg liksom inte det klart utan letade istället helt andra förklaringar till den dåliga känslan deras beteende gav mig.

Jag kan också vara ute och cykla Och nej, det är totalt omöjligt att läsa andras tankar, som väl är

Ja alltså Rosalotus föräldrar är inte hennes föräldrar - de är gangstalkers de också oväntat nog..

. Har nu förstått att de personer som jag trodde var mina föräldrar inte alls är mina riktiga biologiska föräldrar. Detta låter säkert mycket märkligt; men jag har förstått att något slags psykiskt och känslomässigt experiment har pågått där man har utsatt mig för mobbing, trakasserier, känslomässig tortyr, förföljelse osv igenom hela min uppväxt och även under mitt vuxna liv.

Fast enligt Ove så kanske det bara är pappan som är stalker, mamman blev bortförd på BB eftersom hon hade sett något farligt - sen gav man pappan en ny fru och då blev han glad igen

Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
...Ett annat scenario jag nu kom på som möjligt med tanke på liknande fall jag råkat få insyn i kan vara att din mamma varit vittne till något obeskrivligt och att man i samband med din födsel drev henne till vansinne så att hon kunde tvångsomhändertas. Din pappa kunde man då lätt dupera med en ny kvinna i en sådan situation.
...
2014-12-04, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvinkokos
Men det du skriver om att Felicia Feldts bok (har också läst den) påminner om din relation till din mamma fick mig att tänka på att det kanske fanns/finns människor i din närhet (din mor eller andra i familjen/omgivningen som har varit mobbartyper, narcissister eller liknande. Eller inte klarade rollen som förälder etc av någon anledning, och det kan gå ut över barnen.

Finns ett uttryck "Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes."
Har själv erfarenhet av att några personer i min absoluta närhet betett sig på ett ytters otrevligt sätt mot mig, men jag såg liksom inte det klart utan letade istället helt andra förklaringar till den dåliga känslan deras beteende gav mig.

Tråkigt att höra att du också har behövt erfara den typen av känslomässig misshandel Det kan sätta djupa spår och innan man har förstått vad det handlar om kan man befinna sig i ett slags tillstånd av mental dimma då man inte kan se detta klart.

Sista gången jag hade ett riktigt samtal med mina föräldrar ansikte mot ansikte så pratade vi lite om det här med att känna sorg över andra personers lidande och då erkände faktiskt båda två att de inte kunde känna medkänsla med andra ifall andra mådde dåligt. De uttryckte att de inte kunde relatera till detta när jag berättade att jag kunde bli ledsen och känna in andra människors sorg. Så du har säkert rätt när det gäller det.

Det är ändå mycket märkligt, tycker jag, med det där telefonsamtalet precis efter mina tankar på boken. Man frågar efter en Felicia. Är det i så fall bara ett sammanträffande? Jag är tveksam och börjar faktiskt undra. Det finns ju andra utsatta för GS som menar att det är möjligt med tankeläsning. Jag har ställt mig skeptisk till detta tidigare, men den här upplevelsen fick mig att börja undra helt klart.

Haha ... "pingvinkokos" ... roligt och kreativt aliasnamn Skönt med lite humor mitt i alltihopa med.
2014-12-04, 17:49
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Skillnaden mellan mig och de dina är att jag i alla fall är medveten om när jag pratar nonsens.
Jag är aldrig medveten om att jag pratar nonsens, men det kan delvis bero på att jag undviker att prata och skriva nonsens.

Ditt "skämt" handlade bara om att nedvärdera, misstänkliggöra eller förlöjliga mobbade människor. Alla "de mina" förstår vad du är för sorts människa.
2014-12-04, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja alltså Rosalotus föräldrar är inte hennes föräldrar - de är gangstalkers de också oväntat nog..

. Har nu förstått att de personer som jag trodde var mina föräldrar inte alls är mina riktiga biologiska föräldrar. Detta låter säkert mycket märkligt; men jag har förstått att något slags psykiskt och känslomässigt experiment har pågått där man har utsatt mig för mobbing, trakasserier, känslomässig tortyr, förföljelse osv igenom hela min uppväxt och även under mitt vuxna liv.

Fast enligt Ove så kanske det bara är pappan som är stalker, mamman blev bortförd på BB eftersom hon hade sett något farligt - sen gav man pappan en ny fru och då blev han glad igen

Citatet ovan skrev jag i ett tillstånd av PTS (Post Traumatisk Stress) då jag började tro att ingen av mina föräldrar var mina biologiska föräldrar. Sen dess har en hel del tid förflutit och jag insåg mina fysiska likheter med min pappa, och fick tänka om när det gäller honom. Min mamma undertecknar numera med sitt namn istället för med "mamma" som sagt, och vi är inte lika utseendemässigt. Ja, jag har blivit mobbad och trakasserad av mina egna familjemedlemmar - det står jag fortfarande fast vid.

Jag befinner mig i en process just nu där jag försöker bena ut alla dessa omständigheter, och likaså hela GS-tillvaron. Känner du ett stort behov av att förlöjliga detta så tycker jag nästan lite synd om dig. Men det kanske får dig att må bra när du beter dig på det sättet mot andra?

Vad Ove har sagt får stå för honom. Jag skrev ju tidigare att det scenariot som han målade upp inte resonerade med mig.
2014-12-04, 17:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Citatet ovan skrev jag i ett tillstånd av PTS (Post Traumatisk Stress) då jag började tro att ingen av mina föräldrar var mina biologiska föräldrar. Sen dess har en hel del tid förflutit och jag insåg mina fysiska likheter med min pappa, och fick tänka om när det gäller honom. Min mamma undertecknar numera med sitt namn istället för med "mamma" som sagt, och vi är inte lika utseendemässigt. Ja, jag har blivit mobbad och trakasserad av mina egna familjemedlemmar - det står jag fortfarande fast vid.

Jag befinner mig i en process just nu där jag försöker bena ut alla dessa omständigheter, och likaså hela GS-tillvaron. Känner du ett stort behov av att förlöjliga detta så tycker jag nästan lite synd om dig. Men det kanske får dig att må bra när du beter dig på det sättet mot andra?

Vad Ove har sagt får stå för honom. Jag skrev ju tidigare att det scenariot som han målade upp inte resonerade med mig.

Oj, det var verkligen skönt att höra! Hoppas du kan fortsätta åt det hållet och lycka till!

Angående förlöjligande så blir jag emellanåt lite trött på många här i tråden som ska envisas med att kalla mig saker varje gång de svarar mig (debunkermoderatortrollstalkersäpostorebror), då blir det lätt att man biter tillbaka. Men du brukar iofs inte höra till dem så det kanske var dumt. Å andra sidan finner jag det du skrev som en blandning av rätt lustigt och tragiskt, precis som när folk skriver att alla röda bilar är där för att stalka dem..
Att jag skrev till pingvinkokos var också för att förklara nivån här, du undrade ju t.ex om 'de' kan läsa dina tankar och pingvin sa nej. Jag vet ju att hans svar knappast lär lugna dig eller andra ti's, ni verkar ju tro på inopererade chips som kanhända/styra tankar och liknande science fiction.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2014-12-04 kl. 18:10.
2014-12-04, 18:02
Medlem
Pingvinkokoss avatar
Citat:
Det är ändå mycket märkligt, tycker jag, med det där telefonsamtalet precis efter mina tankar på boken. Man frågar efter en Felicia. Är det i så fall bara ett sammanträffande? Jag är tveksam och börjar faktiskt undra. Det finns ju andra utsatta för GS som menar att det är möjligt med tankeläsning. Jag har ställt mig skeptisk till detta tidigare, men den här upplevelsen fick mig att börja undra helt klart.
Alltså, tänk såhär: hade tankeläsning varit möjlig så hade det varit en teknisk sensation. Med den mest avancerade tekniken kan elektrisk aktivitet i olika delar av hjärnan registreras, men då måste du ligga på en bår med elektroder på huvudet anslutna till en avancerad apparat Och inte ens då kan innehållet i tankarna registreras (absolut inte), bara sådant som tecken på ett tidigare epilepsianfall, demens eller registrera om du är i djupsömn eller drömsömn etc.

Citat:
Haha ... "pingvinkokos" ... roligt och kreativt aliasnamn Skönt med lite humor mitt i alltihopa med.
Tack, kul om man kan glädja någon Syftade egentligen på mitt favoritgodis, pingvinstång med kokos, tror den heter Kokosdröm egentligen..
2014-12-04, 18:03
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Mind Reading?

Ett vittnesmål ur märkligheten

Läste en bok skriven av Anna Wahlgrens dotter för ett par år sedan. Den heter "Felicia försvann" och handlar om dotterns komplicerade relation till sin mamma. Eftersom jag själv har fått erfara en liknande situation i förhållande till min mor så blev jag ganska tagen av läsupplevelsen.

En dag för några veckor sedan kom jag att tänka på den boken igen. Det var en dag då jag kände mig ganska rejält ledsen. Tänkte en lång stund på boken och dess innehåll men skrev aldrig något om dessa tankar någonstans och pratade inte heller med någon om dem.

Nästa dag, eller om det var senare samma dag (minns inte exakt) så ringer min telefon. Personen som ringer frågar efter Felicia. Jag svarade att de måste ha ringt fel för här finns ingen Felicia. En av märkligheterna är att Felicia betyder "lycka" och jag var ledsen, så därför, i dubbel bemärklese, fanns det ju ingen Felicia hos mig.

Stämmer det alltså att de faktiskt har en så pass utvecklad teknik/teknologi att de KAN läsa tankarna hos en TI?

Ännu en märklighet som tillhör samma upplevelse: Jag skrev senare och berättade om denna episod för någon och bara några dagar efter detta så intervjuas Anna Wahlgrens dotter på TV av Malou von Sivers ang. "att göra slut med sin mamma".

En totalt surrealistisk upplevelse var detta.
Jag har upplevt snarlika situationer och känner igen mig, men jag tror inte att det är en utvecklad teknologi. Vi lever i en värld som är mycket större än vi tror, men vi ser världen genom våra föreställningar, så att vi kan hantera situationer i vårt liv. Men ibland bryter något igenom och vi får en glimt av en mer omfattande värld. I den världen finns både vänner och fiender.

Det är jobbigt att inse hur liten man är och hur farliga fiender som finns. Det finns egentligen bara två vägar: att hålla fast vid sin tro på en god makt eller att gå under och liera sig med sina fiender.
Senast redigerad av theanthropologist 2014-12-04 kl. 18:56.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in