Citat:
Ursprungligen postat av
buckan
inte expert alls, men sett grabbar med ADHD spela mot eget mal eller strunta i att spela med
tror inte folk med ADHD spelar med i laget sa mycket
mannen har kallat sig sjalv psykopat, tror inte det stammer heller
verkar into sa egoistiskt att reta upp och skaffa sig finder utan att vinna sa mycket
kanske normal person som super ibland och lite labil av anabola?
kanske lite narcissism eller lite depression?
lite normal egocentrism och sjalv-karlek?
kan nagon psykolog/student forklara ?
vild gissning: Theodore Millon's fanatic type av narcissist?
Ha ha ha vad snackar du om. En person som har ADHD kan vara välfungerande och intelligenta. Men vist kan diagnosen ställa till problem och då speciellt hos lågbegåvade människor. Men ja Raffa har nog mer än en diagnos. Bipolär, narcissist är nog ett het tips.
Vad du lider av har jag svårt att veta men det är jävligt svårt att förstå din text samt så undra man var du fått din kunskap om ADHD ifrån?
Psykopat är han knappast nej, inte direkt någon beräknade vålds psykopat som han själv vill påstå.
Men ja att han i mellan åt säkert befinner sig i psykos liknade tillstånd är en helt annan sak.
Han är en skadad lite pojke med trauma och annat från barndomen samt med väldigt lite verklighetsuppfattning.
Jag tror han kommer att kommer åka ut och in inom psykiatrin större delen av livet. Någon karriär inom den brottsliga banan är nog bara Raffa som tror att han skulle klara av. Han kommer komma ut och käka pix och yra på nätet. Sätta på någon lättlurad yngre tjej med någon diagnos, sen göra något dumt och få lite stryk själv. Sen åker han in för något litet igen och för eller senare är det rättspsyk för honom.
Att någon skulle plocka honom ser jag som osannolikt då ingen ser någon fara i vad han håller på med och vill då inte riskera något straff för att få bort det eventuella hotet som Raffa själv försöker framhäva att han är.
Det är anledningen till att han lever i dag att han är sjuk och det inte finns någon anledning att riskera något för att ha bort honom.
Undra när Raffa själv ska förstå detta. Jaja vi kanske får svar om någon månad vid nästa frigång. .