2014-11-23, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fireballzzz
Kan du länka hans Facebook? Trodde han inte hade någon.

https://www.facebook.com/raffa.badie
2014-11-25, 15:54
Medlem
RefusedPoliticss avatar
Jag tror Göteborg har haft finbesök av Raffa. Bor han här?
2014-11-25, 16:10
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RefusedPolitics
Jag tror Göteborg har haft finbesök av Raffa. Bor han här?

När och var? Hur vet du detta?
2014-11-25, 16:10
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
När och var? Hur vet du detta?
Han satt ju på Kumla psyk nyss?
2014-11-25, 16:20
Medlem
RefusedPoliticss avatar
Om det var han så satt han på ett hak vid Brunnsparken. Han såg belåten ut. Jag gick förbi som hastigast då jag hade andra ärenden att ta hand om.
2014-11-25, 19:56
Medlem
Citat:
Om det var han så satt han på ett hak vid Brunnsparken. Han såg belåten ut. Jag gick förbi som hastigast då jag hade andra ärenden att ta hand om.

lika troligt som att tomten finns....letade du röka??
2014-11-25, 19:59
Medlem
RefusedPoliticss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
lika troligt som att tomten finns....letade du röka??
Jag röker inte. Inte ens Marlboro. Mannen jag såg hade inte en tatuering på kinden men de var jävligt lika varandra.

Jag tror i övrigt att det är mycket pengar i omlopp i Götet.
2014-11-25, 22:19
Medlem
Citat:
Jag röker inte. Inte ens Marlboro. Mannen jag såg hade inte en tatuering på kinden men de var jävligt lika varandra.

Inte en chans att det var Raffa. Skulle bli våldsamt förvånad om han får permissioner utan rekordlång kvaltid. Minns inte hur reglerna är med sådant men jag vill tro att jag minns att man måste sitta av en fjärdedel av det totala straffet innan man får permissioner, plus eventuell kvaltid, och Raffa har väl nätt och jämnt suttit av fjärdedelen nu... Han har utöver alla möjliga diagnoser lång historik inom kriminalvården och säkerligen misskötsamheter, dokumenterad gängtillhörighet och dessutom villkor från riksen.

Avalanche, vad tror du? Kanske du kan snoka lite i Raffas villkor och annat genom din vän på Kumla?
2014-11-26, 07:50
Bannlyst
Citat:

Inom stenläggning?
Var de inte i den branschen du var med de irländska resande?
Vad har pengar i Götet att göra med Raffa som aldrig haft några?
2014-11-26, 10:16
Medlem
RefusedPoliticss avatar
Alla vill vara med i gangsterligan i Göteborg.
2014-11-26, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Inte en chans att det var Raffa. Skulle bli våldsamt förvånad om han får permissioner utan rekordlång kvaltid. Minns inte hur reglerna är med sådant men jag vill tro att jag minns att man måste sitta av en fjärdedel av det totala straffet innan man får permissioner, plus eventuell kvaltid, och Raffa har väl nätt och jämnt suttit av fjärdedelen nu... Han har utöver alla möjliga diagnoser lång historik inom kriminalvården och säkerligen misskötsamheter, dokumenterad gängtillhörighet och dessutom villkor från riksen.

Avalanche, vad tror du? Kanske du kan snoka lite i Raffas villkor och annat genom din vän på Kumla?

Tror inte han kan kolla det, men det var inte Raffa han såg. Det är en sak som är säker. Raffa har inte ännu fått permissioner mig veterligen och har han fått det skulle han åkt till Halmstad eller Västervik. Inte till Göteborg. Han som skrev det trollar en del dessutom.
2014-12-01, 18:34
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Hahaha jag gick i lågstadiet med den här killen! Upptäckte tråden för en halvtimme sedan, har redan ringt och tagit en semesterdag imorgon... Måste läsa allt NU HAHA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in