2014-12-02, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Stämmer det att TI:s oftare har homosexuell läggning eller dras till perversa böjelser som tex infattar barn och djur?

Jag säger inte att det är en sanning att så skulle vara fallet, men snacket går i vissa kretsar om en säger..

Intressant att du så uppenbart tydligt via ditt inlägg här ger ett konkret exempel på den smutskastning och svartmålning som TI's råkar ut för precis hela tiden. Lögnerna om oss tycks aldrig ta slut.

Edit: Det är också väldigt sällsynt att det INTE kommer en verbal attack av någon skribent här varje gång som t ex jag har uttalat mig. Det är snarare regel än undantag att man skriver något nedsättande eller förlöjligande. Patetiskt är vad det är, rent ut sagt.
Senast redigerad av rosalotus 2014-12-02 kl. 19:14.
2014-12-02, 20:35
Medlem
KimNeilJungs avatar
O.T och länkposter raderade.

//mod.
2014-12-02, 22:03
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Skriver mest om mina egna upplevelser och erfarenheter här och det kanske kan ses som egoistiskt

En smula kanske?

Du är en av de mest självcentrerade människor jag stött på. Hur fan kan man sida efter sida mala på om att man är en utvald, att man är speciell, att man är unik. Att det är just du som står i fokus för all uppmärksamhet.

Hur jävla narcissistisk är man inte om man anser sig vara värd allt jobb och alla pengar det krävs för att utföra det du säger du blir utsatt för. Sida efter sida babblar du på om att du står i händelsernas centrum.

Citat:
Narcissistisk personlighetsstörning är en personlighetsstörning som kännetecknas av narcissistens extrema känsla av självhävdelse, bristande självkännedom, överdriva självkänsla, överskattade självbild, sitt stora behov av att befinna sig i centrum, och brist på empati.
2014-12-02, 22:13
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Att det är den andliga delen av oss som de primärt försöker bryta ner känns ganska klarlagt. Allting strålar ut därifrån och påverkar oss även kroppsligt i förlängningen. Men de ägnar sig ju också åt fysiska och mentala attacker. Jag upplever det som en slags krigsföring mot en TI's hela väsen för att skapa lidande och disharmoni i våra liv.
Mig har de trots allt lyckats få väldigt isolerad dessvärre. Men jag hittar ändå kraften att skriva i tråden ibland. Skriver mest om mina egna upplevelser och erfarenheter här och det kanske kan ses som egoistiskt, men jag känner att det är den enda infallsvinkeln som jag kan skriva ur för att det ska bli ärligt från min sida. Har väldigt svårt för att uttala mig med säkerhet om något annat som jag inte har full inblick i. I de fallen får man ägna sig åt spekulationer, subjektiva tolkningar, personliga åsikter och liknande.
Men tråden är till för att diskutera erfarenheter. Om inte du och Alex-84 bjöd på era färska och konkreta exempel på förföljelserna och även lockade förföljare in i tråden så skulle tråden förlora det mesta av intresse. Snart 100.000 sidvisningar talar sitt tydliga språk.
2014-12-02, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
En smula kanske?

Du är en av de mest självcentrerade människor jag stött på. Hur fan kan man sida efter sida mala på om att man är en utvald, att man är speciell, att man är unik. Att det är just du som står i fokus för all uppmärksamhet.

Hur jävla narcissistisk är man inte om man anser sig vara värd allt jobb och alla pengar det krävs för att utföra det du säger du blir utsatt för. Sida efter sida babblar du på om att du står i händelsernas centrum.

Respekterar din åsikt om mig. Du får lov att ha den uppfattningen om du vill. Känner ändå att jag vill försvara mig lite. Jag berättar om hur det är att vara utsatt för GS utifrån mitt personliga perspektiv. Jag har aldrig sagt att jag skulle vara unik på något speciellt sätt, tvärtom har jag hävdat här att det finns tusentals andra TI'S som också är drabbade av samma sak. Också har jag sagt förut att jag tror att alla människor är unika på sitt sätt och förtjänar att bli sedda för dem som de är. Jag har också uttryckt sorg över att det ser ut så här i världen och över att så många ska behöva genomgå förtryck och förföljelse - det är väl empati? Jag har också berättat att jag önskar mig en värld där frihet råder för alla människor och där kärleken är den drivande kraften.
2014-12-02, 22:29
Medlem
Mitt hjärta är fyllt av medkänsla och empati för alla de som har det jobbigt på vilket sätt det än må vara i den här världen. Jag önskar inget hellre än en förändring till det bättre. Genom att berätta om min situation så ger jag röst åt en grupp människor som blir förföljda via kriminella metoder. Min intention är att skapa awareness så att fler människor kan vakna upp till att GS finns på riktigt.

Jag skrev också i ett tidigare inlägg här att jag ser mig själv som en person med en massa brister och fel precis som alla andra, jag har erkänt att jag missförstår saker ibland och gör fel.

Sedan är det sant att jag också har ett ego - men det är jag väl inte ensam om?
2014-12-02, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Men tråden är till för att diskutera erfarenheter. Om inte du och Alex-84 bjöd på era färska och konkreta exempel på förföljelserna och även lockade förföljare in i tråden så skulle tråden förlora det mesta av intresse. Snart 100.000 sidvisningar talar sitt tydliga språk.

Ja, det är ju just att diskutera mina erfarenheter av GS som jag ägnar mig mest åt. Kan förstå om vissa stör sig på det kanske, men jag måste ju göra det här på det sätt som känns naturligt för mig. Tack för att du ger mig din uppskattning.
2014-12-02, 23:16
Medlem
Det kan också vara så att personer som under en längre tid har blivit utsatta för mobbing och smutskastning m.m. nästan automatiskt blir tvungna att bygga upp sitt ego som ett slags skydd. Man bygger tjocka skyddsmurar runt hjärtat och stänger mer och mer in sig i en slags bubbla. Det är vissa psykologiska processer som sker inuti som kanske inte alltid är så önskvärda, men som blir nödvändiga som överlevnadsstrategier.
2014-12-02, 23:17
Medlem
Ni måste förstå att maskiner gör allt jobb så vissa av oss måste ha annan sysselsättning.

Vi får ett mail på morgonen om att vi skall hålla koll på en viss person.

Varför bjuder ni inte in oss som slavar med detta det är kallt ute nu..

Ni skall vara glada att ni är så viktiga
2014-12-02, 23:17
Medlem
madtops avatar
Citat:
Respekterar din åsikt om mig. Du får lov att ha den uppfattningen om du vill. Känner ändå att jag vill försvara mig lite. Jag berättar om hur det är att vara utsatt för GS utifrån mitt personliga perspektiv. Jag har aldrig sagt att jag skulle vara unik på något speciellt sätt, tvärtom har jag hävdat här att det finns tusentals andra TI'S som också är drabbade av samma sak. Också har jag sagt förut att jag tror att alla människor är unika på sitt sätt och förtjänar att bli sedda för dem som de är. Jag har också uttryckt sorg över att det ser ut så här i världen och över att så många ska behöva genomgå förtryck och förföljelse - det är väl empati? Jag har också berättat att jag önskar mig en värld där frihet råder för alla människor och där kärleken är den drivande kraften.

Att påstå sig vara en av de 0,0001% av jordens befolkning som är utsatta för GS är faktiskt samma sak som att säga att man är väldigt speciell och unik. Du påstår ju faktiskt att du är en av de tusen utvalda... Vi övriga människor som utgör 99,9999% av jordens befolkning är inte "stalkade", vi är inte i centrum av allas blickar på det sätt som du hävdar att just du är.

Du hävdar att just du är så jävla viktig och speciell så just du är värd att lägga ner en massa tid och pengar på. Enligt dig så får du ju mer uppmärksamhet än den värsta popstjärnan. Du påstår dig ha ett eget entourage som inte gör annat än fokuserar på just dig.
Senast redigerad av madtop 2014-12-02 kl. 23:20.
2014-12-02, 23:36
Medlem
Citat:
Att påstå sig vara en av de 0,0001% av jordens befolkning som är utsatta för GS är faktiskt samma sak som att säga att man är väldigt speciell och unik. Du påstår ju faktiskt att du är en av de tusen utvalda... Vi övriga människor som utgör 99,9999% av jordens befolkning är inte "stalkade", vi är inte i centrum av allas blickar på det sätt som du hävdar att just du är.

Du hävdar att just du är så jävla viktig och speciell så just du är värd att lägga ner en massa tid och pengar på. Enligt dig så får du ju mer uppmärksamhet än den värsta popstjärnan. Du påstår dig ha ett eget entourage som inte gör annat än fokuserar på just dig.

Jag har absolut inte utsett mig själv till att vara ett offer för GS. Jag har inte utsett mig själv till att vara någon som blir stalkade och experimenterad på. Jag hade ingenting med det beslutet att göra. Tror du verkligen att jag som offer för kriminella metoder anser mig vara privilegierad på något sätt? Det är mestadels ett helvete att genomlida i ärlighetens namn. Jag undrar snarare om jag är något värd överhuvudtaget ganska så ofta. Jag kanske anses vara nån slags lab-råtta, vad vet jag?
2014-12-02, 23:45
Medlem
Citat:

Sen tror jag inte att jag som person eller Alex eller någon annan TI är det som är allra viktigast i en stalkers ögon, även om de ibland verkar ge sig på människor med en tendens till att vara fritänkare med önskan om en bättre värld ... men vad som tycks vara viktigare än oss är nog att de har några som de kan leva ut sina sadistiska förtryckarmetoder på vilket de verkar njuta av på ett sjukt sätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in