2014-11-30, 12:55
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delta78
Tjena Thaiman. Ditt resonemang faller lite. Gällande "se biten". Skulle det stå en herre innanför dörren när du är på väg ut, och visar sin bricka och begär att få se ditt ID. Så begår den personen ett tjänstefel. Hen har ingen laglig rätt att rakt upp och ned få se ditt ID.

Att Polisen skulle ta med sig en spermahund till en salong, är inte heller troligt. Jycken är tränad för att verka utomhus i en miljö som människan inte kan verka i. Vill konstapeln finna sperma på en salong, så behöver dom knappast ta med en jycke.

Att sitta och räkna kunder ger ju en fingervisning om vad kassan bör innehålla. Dock så bör du ha i tanken att slipskillen som kom ditt kl 16:55, kom dit för att prata med sin fru. Snickarkillen som kom dit kl 18:55, gjorde ett jobb. Summan som ligger i kassan, kommer nog stämma bra överens med kvittoremsan. Dom "svarta" sedlarna lär knappast ligga där. Skulle dom upptäckas, vad bevisar att det är dom kommer från kunder?

Men visst allt är ju möjligt. Men det scenario du beskriver skulle aldrig hålla. Utan är snarare att en ledig polis/skattmas återkommer i tjänst efter ett privatbesök. Dock så tror jag här, att dom enbart tar salonger som utmärker sig. Dvs salongen hänger ut sig själva, genom att behandla sina anställda eller sina kunder illa.

Så du tror att detta är något "jag fått för mig"?
Det får stå för Dig, du är tydligen en av de som på allvar tror att skattmasen samt polisen är dumma i huvet.
Lev i den tron du, jag vet vad jag talar om, men tänker inte utveckla det här.
Citera
2014-11-30, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Så du tror att detta är något "jag fått för mig"?
Det får stå för Dig, du är tydligen en av de som på allvar tror att skattmasen samt polisen är dumma i huvet.
Lev i den tron du, jag vet vad jag talar om, men tänker inte utveckla det här.

Nej, låt dom naiva kåtbockarna leva i sin idylliska villfarelse och ligga där med sitt stånd och bekvämt vänta på frågan om extra. Skiter dom dessutom i att betala för det extra, utan tar springnota *) kan dom ju klara sig från åtal för sexköp. Se bara på dom harmsa inläggen mot mej när jag försökte påtala vissa säkerhetsaspekter. Säkerhet för salongerna alltså.

*) Tyvärr händer ju det också.
Citera
2014-11-30, 19:45
Medlem
Har gjort en liten studie av 100% så har 82% givit extra och 22%av dom 82%en inte givit något inte änns en liten hint.Ska fortsätta min studie och se hur stor skillnaden blir mellan extra och inte.
Citera
2014-11-30, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirra
Har gjort en liten studie av 100% så har 82% givit extra och 22%av dom 82%en inte givit något inte änns en liten hint.Ska fortsätta min studie och se hur stor skillnaden blir mellan extra och inte.

Erkänner, hänger inte med i matten där. 82+22 är väl 104...
Citera
2014-11-30, 21:51
Medlem
Förlåt av dom 82%jag varit på så är det 60%som erbjudit extra tjänster och22% inte änns hintat det minsta...
Citera
2014-11-30, 21:53
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Erkänner, hänger inte med i matten där. 82+22 är väl 104...

Han sa 22 av de 82 %.

Dvs, 22 %. Det där skall inte sammanräknas.
Att säga "22 % av de 82 %" är dock matematiskt felaktigt misstänker jag, men det är nog ingen så exakt vetenskap att vi behöver snöa in oss på detaljerna.

Edit: nevermind, det var tydligen inte alls så utan tvärtom såg jag nu efter att jag postat.
Citera
2014-11-30, 23:05
Bannlyst
När nu moderator är inne och tramsar å det grövsta vill jag påminna om det seriösa i senaste diskussionen. Det är för tjejernas överlevnad inte helt säkert och ligga som en lat och stum kåtbock för deras del utan kåtbocken måste ta risken att tjata sig till ett sexköp. För allas väl och ve.
Citera
2014-11-30, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
För vilka tjejer är det bättre att kunden frågar?

De tjejer som är proffs inom sexförsäljningen bryr sig nog inte, men för övriga är det en kränkning som många tar väldigt illa upp av och det är bland de frågande man hittar de värsta exemplaren av det manliga släktet.
Jag tvivlar också på att tjejerna är bekanta med den svenska rättsapparaten och det faktum att brottsprovokation inte är tillåtet, så jag ser inte någon fördel alls med att fråga.

Med rådande lagstiftning är det bäst för tjejerna om kunden frågar, är inte det givet?

Att det ens finns någon gränsdragning för några finner jag konstigt. Ser du dig som en gentleman för att du inte frågar? Skulle det vara förnedrande för tjejen att du frågar, men inte om hon gör det själv?? Jag vet vad jag skulle tycka var mest förnedrande om jag var en av damerna.
För att inte tala om processen att betala för sex, det tycker jag är förnedrande.

De allra flesta frågar tror jag, det kan man sköta mer eller mindre snyggt givetvis. Vissa kräver ju saker, och den andelen blir inte färre av att vissa salonger är så nära bordeller det går.

Om man anser sig vara en gentleman men inte känner av skillnaden mellan någon som blir kränkt eller inte har man inte många känselspröt. Har damen masserat ljumskarna med sugande blick i tio minuter kanske det är en ledtråd, om hon undviker hela ljumskområdet en annan.

Hur kommer du fram till vilken tjänst du erbjuds? Att fråga en dam som plikttroget drar någon i snabeln om hon tar den i tvåan är ännu mer kränkande i mina ögon(om de damer jag pratat med i den kategorin)
Citera
2014-12-01, 05:42
Medlem
Lite märkligt, söker runt i Stockholm efter massage ställen där man kan få massage av en shemale men det verkar sjukt svårt att hitta. Ska det vara så svårt eller har jag bara otur?
Citera
2014-12-01, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Med rådande lagstiftning är det bäst för tjejerna om kunden frågar, är inte det givet?

Att det ens finns någon gränsdragning för några finner jag konstigt. Ser du dig som en gentleman för att du inte frågar? Skulle det vara förnedrande för tjejen att du frågar, men inte om hon gör det själv?? Jag vet vad jag skulle tycka var mest förnedrande om jag var en av damerna.
För att inte tala om processen att betala för sex, det tycker jag är förnedrande.

De allra flesta frågar tror jag, det kan man sköta mer eller mindre snyggt givetvis. Vissa kräver ju saker, och den andelen blir inte färre av att vissa salonger är så nära bordeller det går.

Om man anser sig vara en gentleman men inte känner av skillnaden mellan någon som blir kränkt eller inte har man inte många känselspröt. Har damen masserat ljumskarna med sugande blick i tio minuter kanske det är en ledtråd, om hon undviker hela ljumskområdet en annan.

Hur kommer du fram till vilken tjänst du erbjuds? Att fråga en dam som plikttroget drar någon i snabeln om hon tar den i tvåan är ännu mer kränkande i mina ögon(om de damer jag pratat med i den kategorin)

Min erfarenhet är att i salonger där ingen ger extra, uppfattas frågan kränkande av de flesta som jobbar där. Men man har fått större tolerans och kastar inte ut folk för det.
Ställen som har damer med både extra och inget extra på menyn har större tolerans till frågan och erbjuder ibland en kollega att ta över om innehållet i frågan inte passar. ( är vad damer själva sagt om proceduren ) Så även på ställen där alla ger någon typ av extra men kanske inte just den tjänst du önskar, kan en kollega rycka in.
Har aldrig frågat, har blivit erbjuden extratjänster. Och ja, de som har en bredare meny brukar erbjuda olika alternativ...behöver inte fråga,
För de allra flesta av damerna med extra så handlar det om pengar...inte om kränkande eller ej.
Det tycks finnas en kulturell skilnad mellan Svenska och Thai om vad som är sex. Så därför är det många damer som anser att de inte säljer sex fast de ger hj och bj mot betalning. och anser sig absolut inte vara prostituerade...
Vad vi tycker är rätt/fel i den här branschen beror säkert på ens egna värdeingar och böjelser. ( bortsett från lagstiftningen). Det är rimligt att anta att de flesta damerna resonerar på liknande sätt.
Att ha empati och gentlemannamässig lönar sig i de flesta sociala sammanhang.
Ang betalning...förnedrande? För dig eller damen ? Vad är dina preferensser som gör det till förnedrande?
Citera
2014-12-01, 12:09
Medlem
TjickTjacks avatar
Finns det några bra salonger kvar i gbg/mölndal? Känner mig stel på många av kroppens områden och skulle behöva få massage av en skönhet, har svårt att slappna av om tjejen är gammal o tjock.
Citera
2014-12-01, 12:29
Medlem
Den som söker han finner.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här