2014-11-30, 18:01
Medlem
Bamse.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eilahtan
Nu finns även MrNiceGuy på Evolution, med samma pgp-nyckel. Lovade att skriva här i tråden för ett sample, även om jag vet att deras MDMA håller hög standard. Dom heter MNGFS på evolution och verkar bara sälja 0.5 och 1G just nu.

Såg också detta!! Har sökt som en tok efter dom Blir en beställning i början av veckan.
2014-11-30, 20:21
Medlem
ambigues avatar
Vet att jag provade cobraswe's tjack innan FS stängdes ner och tyckte det var bra.
2014-11-30, 21:40
Medlem
8FJN349Ds avatar
När man har lagt beställning, PGP-krypterar man sina meddelanden precis som det var på Flugsvamp eller skickas det i okrypterad text?
2014-11-30, 21:53
Medlem
SUPREMEallahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8FJN349D
När man har lagt beställning, PGP-krypterar man sina meddelanden precis som det var på Flugsvamp eller skickas det i okrypterad text?
Du måste PGP-kryptera meddelandet du skickar under beställningen, tror inte det går om du inte gör det faktiskt.
2014-11-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8FJN349D
Precis som på Flugsvamp. Skicka inte sådan känslig info okrypterad
2014-11-30, 21:56
Medlem
akvifers avatar
Alltid kryptera

Alltid neka

Håller man dessa två regler som köpare på darknet så klarar man sig långt
2014-11-30, 21:56
Medlem
krillepilles avatar
Nu kanske jag lägger den har frågan lite fel men vill bara ha ett snabbt enkelt svar.
Vart köper jag mina btc lättast nu för tiden? Jag brukade använda FYB-SE men nu kör dom ju endast med swish där maxbeloppet endast verkar va 3k. Vill göra som förut och göra banköverföringar då jag tycker det känns bäst och smidigast, vart kan jag göra det nu för tiden?
2014-11-30, 22:10
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Nu kanske jag lägger den har frågan lite fel men vill bara ha ett snabbt enkelt svar.
Vart köper jag mina btc lättast nu för tiden? Jag brukade använda FYB-SE men nu kör dom ju endast med swish där maxbeloppet endast verkar va 3k. Vill göra som förut och göra banköverföringar då jag tycker det känns bäst och smidigast, vart kan jag göra det nu för tiden?

Lär dig swish!

Jag fick för mig att köpa något på Evo kl 18, hade ordern klar kl 19.

För detta betalar jag 60kr på en 1000krs order. Lätt värt det i mina ögon.
Localbitcoins.com är sidan, men du köper av svenska privatpersoner.

Vill du ändå vänta med banköverföringar etc så är Bitstamp ett bra val. Tror det är den största marknaden i världen, och funkar perfekt. Sepa transfers går på en dag, som vanliga banköverföringar.
2014-11-30, 22:12
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Lär dig swish!

Vill du ändå vänta med banköverföringar etc så är Bitstamp ett bra val. Tror det är den största marknaden i världen, och funkar perfekt. Sepa transfers går på en dag, som vanliga banköverföringar.

Jag har swish men var bara lite osäker på att använda det till sånna här grejer. Så det är bara att överföra flera gånger då om man vill ha en större summa än 3k? Tänkte att det kanske ser lite konstigt ut hos banken om jag har en drös med swishar till sidor som man köper btc på. Men jag kanske bara nojjar vad vet jag.
2014-11-30, 22:13
Medlem
SUPREMEallahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Lär dig swish!

Localbitcoins.com är sidan, men du köper av svenska privatpersoner.

Jag använder mig av Safello, oftast väldigt snabba. Sist tog den 15 min sen fick jag mail att dom mottagit och skickat coins, sen tog det iofs några timmar för dom att nå fram. Men så är det ibland.
2014-11-30, 22:17
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUPREMEallah
Jag använder mig av Safello, oftast väldigt snabba. Sist tog den 15 min sen fick jag mail att dom mottagit och skickat coins, sen tog det iofs några timmar för dom att nå fram. Men så är det ibland.

Okej, jag har kollat in en del sidor men man måste ju skicka in scans på sina pass eller id-kort. Vill undvika allt sånt eller är det ett måste nu för tiden?
2014-11-30, 22:22
Medlem
SUPREMEallahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Okej, jag har kollat in en del sidor men man måste ju skicka in scans på sina pass eller id-kort. Vill undvika allt sånt eller är det ett måste nu för tiden?
Jag tror för eller senare så kommer alla begära det, sen bara för du köper bitcoins så begår du inte ett brott. Skicka ifrån där du köper det till en sida som mixar om dina coins sen vidare så försvinner spåren i princip.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in