2014-11-21, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
Frågan är dock varför, får jag inte grejer startar jag ju bara dispyt och han vinner ju inget på det eftersom det är escrow. Vilken jäkla lirare iaf.
Återstår att se, vad var det du beställde av han? Tror det blir ganska svårt ändå att få tillbaka dem även med dispyt.
2014-11-21, 14:26
Medlem
basseakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Återstår att se, vad var det du beställde av han? Tror det blir ganska svårt ändå att få tillbaka dem även med dispyt.

LSD och Hasch, ingen stor summa men tråkigt när folk ska hålla på. Fått PM av andra använder som också beställt av han samtidigt som mig men heller inte fått än. Varför skulle inte dispyten gå igenom tror du?
2014-11-21, 15:01
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Tar gärna en invite.

Puss.

Edit; Är det någon som har hg'n gräs där?
Senast redigerad av skitifittabaknull 2014-11-21 kl. 15:18.
2014-11-21, 15:31
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Tar gärna en invite.

Puss.

Edit; Är det någon som har hg'n gräs där?

Det är öppen reg så du behöver ingen invite. Bara tuta o köra!
2014-11-21, 15:32
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
LSD och Hasch, ingen stor summa men tråkigt när folk ska hålla på. Fått PM av andra använder som också beställt av han samtidigt som mig men heller inte fått än. Varför skulle inte dispyten gå igenom tror du?

Fick mitt av honom idag! Tror bara han har varit seg med posten.

PsyShop är grön men kan förbättra vissa punkter.
2014-11-21, 15:49
Medlem
simp00s avatar
Legat nere för mig hela dagen.. kommer ni andra in?
2014-11-21, 16:01
Medlem
Någon som har lite koll på vilka säljare som är grönade?
2014-11-21, 16:09
Medlem
basseakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Fick mitt av honom idag! Tror bara han har varit seg med posten.

PsyShop är grön men kan förbättra vissa punkter.

Okej, då hoppas jag att jag får det på måndag kommer dock aldrig beställa från PsyShop igen det här är under all kritik.

Citat:
Ursprungligen postat av Grishka

Tramoteket är grön
2014-11-21, 16:32
Medlem
Haschshoppen finns även på EVO. Snart så kommer Luckys dit också, han är reggad på agora för tillfället. Trevlig benso vendor
2014-11-21, 17:37
Medlem
Sm0okeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Jag har arbetat mig igenom paragraf efter paragraf. Att ett brev i mitt namn dyker upp från ett utomdstående land fastnar i tullen. (under 5 gram) Dvs, inte normalgraden har varken tullverket eller polisen något att gå på. Att dom ska få ett godkänt beslut från åklagaren att genomföra en husis på grund av ett fastnat brev gör dom helt enkelt inte.

Myten, att dom väljer att skicka vidare ett brev stämmer inte. Dom gör inte så, det är brovsprovikation vilket dom inte får göra. Däremot, om ett brev fastnar som innefattar normalgraden (som kan ge mig fängelsestraff) och jag har varit med om samma händelse ett flertal gånger och polisen misstänker att jag langar knark, kan dom få godkänt att göra en husis.

Hemma hos mig, hittar dom inga bevis på att jag har beställt produkterna. Antagligen inte något knark heller, eftersom jag äter tjack som det vore vaniljglass en het sommardag, tills det är slut. Och därefter har ett uppehåll på några veckor innebär detta påstående alltså att jag varken kommer åka dit på något i huvudtaget. Lycka till att ta dig in i min dator och hitta bevis där.

*Sammanfattning: Under normalgraden gör dom inga hembesök. Man ringer till Tullen och förklarar att man har ingen aning om vad det är för grejjer som har fastnat. Men att du har hört att vissa grannar har fått hem knark som dom inte har beställt, så antagligen är det någon som använder min postlåda. Jag har ingenting med detta att göra*

Dom skickar heller inte brev som har fasnat vidare, det är helt fel.

Ringa brott har upp till 6 mån i straffskalan.
Det är inte olagligt med bevisprovokation.
Dvs polisen vet om att brottet skett men vill ha bevis som håller i en rättegång.

Däremot får polisen inte skicka ut brev och plocka dom som väljer att öppna brevet och leka med knarket där har dom provocerat fram ett brott..
2014-11-22, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grishka
Bara läsa i tråden, den är inte speciellt lång.
Citat:
Ursprungligen postat av SickYo
Haschshoppen finns även på EVO. Snart så kommer Luckys dit också, han är reggad på agora för tillfället. Trevlig benso vendor
Haschshoppen är inget att ha, skit röka fick bara massa trim när jag köpte en 10 av han för ett par månader sedan.
2014-11-22, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0okey
Ringa brott har upp till 6 mån i straffskalan.
Det är inte olagligt med bevisprovokation.
Dvs polisen vet om att brottet skett men vill ha bevis som håller i en rättegång.

Däremot får polisen inte skicka ut brev och plocka dom som väljer att öppna brevet och leka med knarket där har dom provocerat fram ett brott..

Myndigheter byter väl ut innehållet i brevet innan det skickas vidare? Eller tror någon på allvar att de är så jävla pantade att de skulle skicka iväg t.ex ett halvt kilo amfetamin helt utan vidare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in