Citat:
Ursprungligen postat av
Ådärkomdenja
Ytterligare en feltänkare.
Det handlar om Flaschback's flotta, självutnämnda nätmedia-orakel-devis. Det kanske stämde anno dazumal, men utveckling löper vidare, och idag sällar jag mig till dom som inte anser att Fb lever upp till sin tidsanfrätta självuppfattning. Tiden har rusat förbi Fb, och det finns andra 'samizdat-sajter', som klarar och lever bättre upp till klassificeringen.
Kanske en omformulerad "affärsidè" skulle gynna Flashback? Ärlighet varar längst, sägs det.
Men för guds skull, ingen kommer någonsin tvinga dig att vara kvar på Flashback. Helt ärligt tror jag ingen ens hade märkt om du försvann..
Men förklara gärna på vilket sätt Flashback ska komma in i tiden.
Det som inte är ok på Flashback som jag kan tänka mig andra "forum" tillåter är.
1: Att alla får skriva exakt vad de vill, var de vill, när de vill. Typ prata om att fanta exotik är den godaste fantan i en tråd angående sexuella övergrepp. Jag menar jag tycker ju det och jag anser att alla ska veta om det, gärna i alla trådar.
2: Att man får posta bilder. Gärna kunna slänga in en "I don't want to live on this planet no more" Eller en ironisk liten bild på grumpy cat.
3: Att man får ha barnporr som avatar
4: Att man får sälja barnporr, knark, sex, bilar, hockey klubbor osv genom Flashback..
Eller du kanske likt mig kan lista vad det är ni gnällfittor vill ha ut av denna tråd. ???
De ovan är verkligen inget önskvärt. Även om det vore helt i linje med yttrandefriheten. Men det hade pajjat forumet..