Citat:
Det vore jättekonstigt eftersom det helt enkelt inte att det är sant. Att det är olika högt i tak är ju dessutom allt annat än en nyhet för dig.Det va ju intressant, men nu sitter ju inte jag i de forumdelarna där du då modererar.
Så det skiljer sig på de olika avdelningarna på forumet vilket då är ännu konstigare. Är det inte bättre att säga så här att det beror på vem som modererar om det tillåts tillmälen.
Så det skiljer sig på de olika avdelningarna på forumet vilket då är ännu konstigare. Är det inte bättre att säga så här att det beror på vem som modererar om det tillåts tillmälen.
Citat:
Jag vågar gissa på att alla anser att personangrepp i sig är helt tillåtna.
Nej, man säger att det inte finns förbud mot otrevliga inlägg, men man tar till en 0.03 som kan tänjas och tolkas på längden och bredden hur mycket man orkar.
Så vilka andra modds anser att personangrepp är gångbart och inte renderar i radering och varningar? Ni kanske ska göra en lista med vilka avdelningar som har lite högre i tak?
Så vilka andra modds anser att personangrepp är gångbart och inte renderar i radering och varningar? Ni kanske ska göra en lista med vilka avdelningar som har lite högre i tak?
Citat:
Har det verkligen skrutits om det? Berätta gärna var. Vet du ens vad reavinst är? Jag skiter högaktningsfullt i att jag inte får betalt, det är verkligen skit jävla sak samma. Men svara på frågan nu. Vilket Flashback är det som drar in dom stora summorna egentligen? Besviken över att du inte har fått någon del av kakan ifrån admin? Eller så spelar dum just därför att din försörjning kan vara hotad.
Det har tydligt skrutits om hur mycket Flashback har tjänat på sina annonser och gått i vinst.
Flashback bör därför vara skyldiga att betala skatt (reavinst) till svenska staten.
Det har tydligt skrutits om hur mycket Flashback har tjänat på sina annonser och gått i vinst.
Flashback bör därför vara skyldiga att betala skatt (reavinst) till svenska staten.
Jag väljer helt enkelt att inte ta på mig foliehatten och förutsätter att admin inte sitter och ljuger för oss.