Citat:
Ursprungligen postat av
Oliveira
Är det något som behåller skygglappar på så är det väl skräp som Fria tider, Avpixlat och liknande.
Och det vet du, eftersom:
A: Din omgivning ger dig bilden av att det är så här det är.
B: Du har faktiskt bildat dig en egen uppfattning om det hela.
Jag tror att du kommer försöka svara B. Men handen på hjärtat vännen.. Öppna ögonen.